תשמע אין לי ספק שהחתימה של שושנה מתכוונת אליך!
ויש תמונה עדכנית ככה לפינוק, של הפרנקשטיין?
יצאנו בשישי בבוקר רכובים על הסוס הכתום/שחור בגשם שוטף ושמיים קודרים דרומה כדי להימלט ממזג אוויר עכור מהצפון.רכבנו לעבר הבקעה,הגשם פסק אבל היינו עדיין רטובים.במפגש עצרנו ואף חיזקתי את אום הבולם התחתון.היו שם שלושה אופנועים מהרשות,שיבר אחד ושני וולפים.המשכנו כביש עד נווה זוהר והתאכסנו שם.בבוקר אחרי תדלוק בצומת זוהר,נכנסנו לשטח ורכבנו דרך נחל סדום,עמיעז ויצאנו אחרי הקידוחים לעבר נאות הכיכר ונחל אמציה.הדרמנו עד עין יהב ונארנו ללון שם.בבוקר הפלגנו דרך ציר הגבול ובאיזו עצירה ראיתי שעף האום הראשי של הציר האחורי.שמתי אזיקון על קצה הציר כדי לא יקח רברס.יצאנו לכביש הערבה וחיפשתי מוסך.מפה לשם הגענו לגרופית למוסך טרקטורים.חיפוש קל בג'אנקיה העלה כמה אומים פוטנצייאלים.הראשון ששמתי התאים.היה לו בנוסף ניילוק,מה שסגר חזק את העסק.עלינו לפונדק נאות סמדר לארוחת צהריים ומשם בכביש 12 לאילת.
[
נערך לאחרונה על ידי lokimonster; 16-12-2019 בשעה 21:55.
תשמע אין לי ספק שהחתימה של שושנה מתכוונת אליך!
ויש תמונה עדכנית ככה לפינוק, של הפרנקשטיין?
הF650 להחלפה בדו"ש
מילים הן כמו משחת שיניים,
ברגע שהוצאת אי אפשר להחזיר.
עוד כמה
Sent from my Redmi Note 8 using Tapatalk
מצחיק,
בתמונה האחרונה, אם היית מבקש מאנשים לנחש מי מבין האופנועים הוא פלסטיני, עשרה מתוך עשרה היו כנראה טועים....
הגלדיולה הרגישה כמו דג במים
המאבק הממושך בלינק הביא אותי,שוב,להחליף את קפיץ הבולם [הפעם ללמעלה] ל-12 ממ.
סיבוב נוסף בשטח בהרכבה הביא תוצאות יפות.
אני רוצה בהרכבה לטוס יותר מ 40 קמש [עם בקעים,מעברי נחלים,אבנים מפוזרות וכאלה גורמי האטה] לכן בהזדמנות הראשונה אחליף ל-13 ממ.
המקורי זז על 14.
אתה יודע שיש מלא סתומים ששואלים אם זה 200 סמק.
מאז הטיול ההוא הוחלף הקפיץ האחורי ל 12 ממ.
בוצע סיבוב מורכב בגולן,הרגיש יותר טוב.
אתמול החלפתי ל 13.
עשינו יום טיול שבוע שעבר בהרכבה כדי לבדוק את כושר הספיגה עם הקפיץ המשודרג וזה הרגיש מתאים להפליא.
הצמיג האחורי דורש החלפה.עשיתי עליו 15000 קמ,אז בדקתי היום כמה אפשרויות להחלפת חישוק עם צמיג טיובלס.יש אצלי צמיג 150 ששוכב כבר שנתיים אז הרכבתי אותו על החישוק של ה SV שממנו נלקחו המזלג והקליפר.
![]()
נערך לאחרונה על ידי lokimonster; 25-04-2020 בשעה 19:38.
בשעה טובה עם כמות יפה של קילומטראז נגמר האחורי.עברו שלושה חודשים,בא להניע,איזה להניע וואלאק מסתובב על ריק.
אז פירקתי חלק עליון,בבוכנה שמאל הרינגים תפוסים,בוכנה ימין בסדר אבל לרינגים יש מרווח 3 ממ.הזמנתי מה שצריך ועכשיו מרכיב.
פלג ירחיב בהמשך
Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
אנו מחכים להמשך
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
לאן נעלמו ארבעה עמודים,אינני יודע.
בינתיים עבר קצת זמן והספקתי לעשות חוצה מורכב וגם חוצה שטח מלא עד לבקעה ,שם הסתבר פתאום שהאופנוע עבר לעבוד על צילינדר אחד.
מיד קראתי לחבר עם עגלול לחילוץ מוסק.
עברה שנה וחצי ואז מצאתי זמן להתעסק בבעיה.
הפשטתי את הכסא,כיסוי מיכל ותיבת אוויר כדי להגיע לצמה.
לחרדתי מצאתי 13 נתקים בשבעה חוטים.
ניקיתי,שזרתי,הלחמתי עם כיסויים להלחמות.
אחרי זה בדקתי ניצנוץ וקיבלתי שניים בריאים וסגולים.
הקרבורטורים עשו צרות.
היה לי בצד סט של 850.
הרכבתי והנעתי.
וואלה עובד יופי.
עשיתי טסט והחלפתי צמיג קידמי.