פרנקשטיין אבל נוסע... פלג יש לי מראה של לאדה ... שכחת לשים משהו רוסי על האופנוע![]()
האישור אצלי ביד,רכבתי היום לנהריה כדי לאסוף אותו מחבר.
נשאר לעשות טסט.
פרנקשטיין אבל נוסע... פלג יש לי מראה של לאדה ... שכחת לשים משהו רוסי על האופנוע![]()
תמכור את זה לחובבי המותג,אני בטוח שנשארו כמה.
היצירה של פלג יואיל הבחור במילותיו להסביר שוב מה אנו רואים.
Sent from my LG-H815 using Tapatalk
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
אחרי הכל יצא שיש לו צורה של אופנוע ופוטנציאל מעניין, רק האינדיאני מסוגל להשקיע כזאת עבודה על דברים כאלו, כל הכבוד.
שי, עברת את הגיל של הקיטבג לא?
אפשר להגיד על זה הכל, אבל כשאתה רואה את זה פשוט בא לך סיבוב!!
סודות לא מגלים,שאיג.
הפנס האחורי נשבר באיזו מהמורה,בינתיים עובד על התאמת לינק נוסף.
יהיה גם מכסה מיכל,הקודם התעופף.
כל עשרת הדפים מרוכזים בתמונות.
מה מטרת השעטנז הזה ? מה ניסית לייצר?
בטח יהיו את אותם ספקנים שיגידו 'בשביל מה ככה או למה ככה,אז אין מטרה לפרוייקט אלא לתת כלי תחבורה ייחודי ומותאם לפי גחמותיי.
אכתוב את עלויות החלקים לכולם וגם חשבון עבורי על מה נשפכו הג'ובות.
קניית סופר טנרה ללא מנוע,חשמל,קרבורציה ומערכת פליטה-1500
קניית סופר טנרה אחרי תאונה [לא קטלנית] לחלקים-3000
משולשים+טלסקופים -1200.
דיסק קידמי-ייצור עצמי 200.
כנף קידמית-300.
כיסוי מיכל קידמי+כנפונים-600.
רדיאטור-700.
שלדת זנב עם מיכל דלק-1000.
מושב-500.
עבודת חרט וריתוכים -2000.
דוד פליטה-400.
2 משאבות דלק-550.
גומיית אטימה למיכל-60.
שיפוץ טלסקופים קידמיים+כיוון גולד וואלב-1300.
חלקים מהמלאי:צמיגים,בולם אחורי,2 זרועות אחוריות של 620,גלגלי שיניים,מיכל שמן TDM,צינורות בילום שזורים,קליפרים,גלגל אחורי,
פנס קידמי,שעון מהירות,בית+ידית מצמד,כידון.
שעות עבודה-אם הייתי עובד 8 שעות יוצא בערך 120 יום.
השתזפו לכם העיניים?
החלפתי את הפנס האחורי במחרשה של DRZ.
עוד פרט מעניין הוא נתון המשקל שהופחת.בספר כתוב 270 ק"ג מלא,בפועל נשקל עם חצי מיכל [8 ליטר] ונמצא 209 ק"ג.
אתה צריך סיפריה שלמה של ספרי אופנועים בשביל לחשב את המשקל של הכלי הזה![]()
היום,אחרי מסכת ייסורים ארוכה,הבהמה עברה טסט בצורה כשרה במכון רישוי אמיתי אי שם בצפון.
אז למי שתהה איך מעבירים רישוי עם חותמת ברישיון 'חייב אישור מעבדה מוסמכת',כמה דברים לסיכום.
1.אחרי שהאופנוע שקניתם תקין,הצמיגים במידה,התאורה והמכוונים מנצנצים והבלמים עוצרים,קופצים למוסך אופנועים ומוציאים טופס אישור בלמים
לרכב מיושן [מ 16 שנה ומעלה].
2.מפנים יום ומעמיסים את האופנוע על עגלול,איתו מגיעים לטכניון לבדיקה מוקדמת של המכלולים.
הכוונה לסניף שבודק אך ורק רכבים שצויינה אצלם החותמת הנ"ל וזה אינו מוסד הלימוד 'הטכניון',זהו משרד הנמצא ברחוב מקלף 30
באיזור הצ'ק פוסט וממוקם בתוך מכון כיוון פרונטים לרכב.
אחרי הבדיקה,מקבלים 4 טפסים.שניים שאני לא קיבלתי שאכלתי קש בגלל זה.
שניים על אישור בדיקת רכב עם פרטי הכלי לפי מה שמצויין ברישיון:סוג הרכב/אופנוע,דגם,שנתון,מספר השלדה ומספר רישוי.
השביים שהחסירו ממני היו אישור הטכניון של הרכב המיושן.
3.מפנים עוד כמה שעות כדי למסור את הטפסים למשרד הרישוי,אלה מצידם מאפשרים בהקלקת כפתור קיום טסט.
4.עושים ביטוח.[חברת הפול סירבו לבטח את האופנוע עד שמשרד הרישוי מקבל את הטפסים של הטכניון]
5.עושים טסט ולא שוכחים אף מסמך בדרך.
מה שקרה אצלי היה הגדה של פסח בהמשכים:
שנה וחצי של בניית הכלי,החלפת מנוע עם אישור מוסך כשר,תשלום אגרות של 3 שנים,אישור רכב מיושן,ביטוח לחודש,לא נקלט לטסט.
ארגון יום חופש לבדיקת הטכניון,קיבלתי שני טפסים כאמור.ניגשתי לטסט,לא נקלט.
בינתיים עברו עוד כמה חודשים והוצאנו אגרה חדשה של חצי שנה,עוד 150 שקל הלכו.
בינתיים עשיתי ניסיונות לשיפור פעולת הבולם האחורי.
מפה לשם עברו כמה חודשים והוצאה עוד אגרת טסט,שוב 150 שקל נעלמו.
בזמן הזה אף אחד לא אומר למה הטסט לא נקלט כי יש לכאורה את כל המסמכים.
בשבוע שעבר העברתי את הרכב טסט והגשתי גם את מסמכי האופנוע,שם אמרו שיש תקיעה מכוונת במשרד הרישוי ואני צריך להגיש
את מסמכי הטכניון למשרד הרישוי בחיפה כולל עוד מסמך שהושמט מחוסר תשומת לב של בוחן הטכניון.
טלפון אליו והוא ארגן גם אותו,אחיו של בעל האופנוע טרח והגיע בפעם הרביעית לרישוי חיפה,שם הסירו את התקיעה ובשעה טובה
האופנוע עבר היום טסט.