עמוד 1 מתוך 3 123 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 39

אשכול: t-max 500 2005 נזילת מים קטנה

צפייה משולבת

  1. #1
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    85

    t-max 500 2005 נזילת מים קטנה

    תמונה 4 (2).jpgתמונה 5.jpgתמונה 3 (2).jpgתמונה 4 (2).jpgתמונה 1 (1).jpgתמונה 3 (2).jpgשלום חברים,
    שמתי לב בתקופה האחרונה כשבועיים שיש נזילה ממש קטנה מאיזה חלק לא מצליח לפענח במה מדובר.
    אציין שאני מטפל בקטנוע לבד (משתדל לעשות מה שאני יכול וללמוד תוך כדי) עשיתי טיפול גדול בהצלחה.
    צירפתי תמונות של הנזילה אשמח לעזרה בנושא..
    תודה מראש
    נערך לאחרונה על ידי vy17206; 30-06-2015 בשעה 11:13.

  2. #2
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    73
    אמור להיות שם אטם במיקרה?
    אולי סגרת את זה לא נכון ועם אטם ישן

  3. #3
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    תוריד מים ותחליף את האטם.

  4. #4
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    85
    באיזה חלק מדובר שאדע איזה אטם לקנות?

  5. #5
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    במכסה של משאבת מים.
    לפני שאתה קונה משהו מיותר תבדוק את המשטח ואם הוא אחיד שים סיליקון.
    אחרי שתמלא נוזל מחדש אל תשכח לנקז אוויר מהמערכת.
    בהצלחה.

  6. #6
    לא מומלץ למרוח סיליקון במקרה הנ"ל.הסיליקון יכול להתפרק ולסתום מעברים.
    הכי קל יהיה לנקות היטב את המשטחים,לשים o ring חדש ולהרכיב ללא שום חומר אטימה נוסף.

  7. #7
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    טבעת היא פתרון יותר מהיר ויותר נוח.
    סיליקון שמיועד לעבודה (היה ראוי לציין בתגובה הקודמת) לא יתפרק.
    סיליקון "אדום" ב 15 שקלים לא יודע.

  8. #8
    טבעת היא הפתרון האולטימטיבי כי היצרן קבע את מקומה שם.
    אין שום סיבה למרוח חומר אטימה בנוסף לטבעת למעט מקרים של משטח עקום\מחורץ.

  9. #9
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    לרוב אם הטבעת הישנה שלמה יש בעיה במשטח ולשם חתרתי.
    אם יש בעיה במשטח,טבעת חדשה שכנראה תעלה כמו שתי שפורפרות של סיליקון איכותי במטרו תדלוף מחדש.

  10. #10
    ענית לבד - טבעת ישנה היא טבעת בלויה גם אם היא שלמה. היא הרי כבר לא באותו העובי כמו אחת חדשה.
    טבעת חדשה תמלא את המרווח שממנו קיימת הנזילה - לכן אין צורך בחומר אטימה.
    ראיתי ערימות של רדיאטורים שנסתמו מחומרי אטימה (גם מחומר איכותי) וגרמו לשריפת אטם ראש ועוד שלל צרות.

    אז כן,במקרה הנ"ל יש ללכת לפי ההוראות יצרן - להתקין גומיה חדשה (גם אם היא עולה יותר מהשפורפרת סיליקון) ללא חומר אטימה.

  11. #11
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    מסכים,אבל מה לגבי משטח מעוות?
    בעניין הרדיאטורים,לא מסכים - חומר איכותי שמיושם כמו שצריך (ושמתאים מבחינת מרווחים) לא יתפורר.

  12. #12
    במקרה של משטח מעוות\פצוע העדיפות היא להחליף את החלק. אם אין ברירה ולא מתאפשר להחליף את החלק תגבה
    את האטם עם מעט חומר אטימה ייעודי איכותי.
    אבל שוב,זו אופציה אחרונה להשתמש בחומר כי הוא לא אמור להימצא בשום מכלול של מערכת הקירור.

    לגבי הרדיאטורים..אני לא מבקש ממך להסכים או לשלול,אני בסך הכל מעיד על מקרים שראיתי בשטח.
    גם חומר אטימה איכותי לא עמיד לנצח ויכול לחדור למערכת ולרדיאטור בפרט.

    לסיכומו של עניין - ישנה נזילה? קודם כל תתקן לפי ההוראות יצרן (אטם ללא חומר).
    משטח בעייתי? מחליפים את החלק.
    אופציה אחרונה היא חומר אטימה.
    אופציה סופית חומר אטימה + שוקולד למריחה

  13. #13
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    בעניין המקרים שהיו בשטח - כמו שלא בדקת במעבדה באיזה חומר אטימה מדובר וכמו שלא היית נוכח במריחה שלו,לא ניתן לקבוע אם הבעיה הייתה באיכות החומר,בהשמה לא נכונה ובמקומות לא נכונים מבחינת לחצים או משטחים.

    יצרני משאבות מוסיפים חומר אטימה לחילזונות בתוספת לגומייה והוא לא מתפורר,יצרנים מוסיפים חומר אטימה לאטמים של מכסה שסתומים והוא לא מגיע למעברי שמן,במנועים דו פעימתיים,לא מעט פעמים אין אטם קייסים כי הוא מוחלף בחומר אטימה,אטמי ראש מצופים בחומר אטימה ועוד.

  14. #14
    ציטוט נכתב במקור על ידי Tribalmistyc2 צפיה בהודעה
    בעניין המקרים שהיו בשטח - כמו שלא בדקת במעבדה באיזה חומר אטימה מדובר וכמו שלא היית נוכח במריחה שלו,לא ניתן לקבוע אם הבעיה הייתה באיכות החומר,בהשמה לא נכונה ובמקומות לא נכונים מבחינת לחצים או משטחים.

    יצרני משאבות מוסיפים חומר אטימה לחילזונות בתוספת לגומייה והוא לא מתפורר,יצרנים מוסיפים חומר אטימה לאטמים של מכסה שסתומים והוא לא מגיע למעברי שמן,במנועים דו פעימתיים,לא מעט פעמים אין אטם קייסים כי הוא מוחלף בחומר אטימה,אטמי ראש מצופים בחומר אטימה ועוד.
    זה לא משנה.
    עדיין חומר אטימה הוא בעדיפות אחרונה.

  15. #15
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    85
    חברים תודה רבה על העזרה
    יש לי כמה שאלות: T-max 500 2005
    אשמח אם מישהו יוכל להפנות אותי למדריך מהיכן מורידים מים?
    ומהיכן מנקזים אוויר לאחר מילוי המים וביצוע התיקון?
    ושאלה נוספת האם מדובר במים ירוקים רגילים כמו של רכב?
    היכן ניתן לקנות אטם כזה ?
    תודה מראש.
    נערך לאחרונה על ידי vy17206; 01-07-2015 בשעה 12:11.

אשכולות דומים

  1. נזילת שמן מוזרה yzf450
    על ידי markoo בפורום פורום טכני
    תגובות: 10
    הודעה אחרונה: 22-08-2016, 10:57
  2. תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 01-02-2016, 20:26
  3. Sv650 נזילת דלק בבוקר - לא קבועה
    על ידי torquser בפורום פורום טכני
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 26-07-2015, 10:40
  4. T-max 2007 Nightmax - נזילת שמן ב60 אלף
    על ידי assafm25 בפורום פורום טכני
    תגובות: 15
    הודעה אחרונה: 19-07-2015, 20:36
  5. נזילת שמן בין מנוע לגיר בסוזוקי ואן ואן
    על ידי עדי בפורום פורום טכני
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 03-06-2015, 07:21

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO