https://en.wikipedia.org/wiki/Combined_braking_system
אני חושב שזה מסביר את זה בצורה הטובה ביותר
בעיקרון זה מערכת בלימה משולבת,אם אתה לוחץ על הבלם הקדמי זה מפעיל גם את הבלם האחורי
שלום, משהו יודע להסביר פה מזה המערכת cbs שהונדה מציעה בכל הקטנועים שלה?
https://en.wikipedia.org/wiki/Combined_braking_system
אני חושב שזה מסביר את זה בצורה הטובה ביותר
בעיקרון זה מערכת בלימה משולבת,אם אתה לוחץ על הבלם הקדמי זה מפעיל גם את הבלם האחורי
זה לא מסוכן?? נגיד בסיבוב אסור לגעת בברקס הקדמי.. לא מפחיד שהוא יפעל בזמן סיבוב??
טוב אני אקח את התגובה הזאת לצומת ליבי...
האמת שאני באמת נמנע מלגעת בברקס הקדמי בזמן השכבה של האופנוע
לפי המשפט הזה:
BMW Motorrad uses a system called Integral ABS, in which the front brake lever operates both the front and rear brakes
הפעלת הקידמי היא זאת שמפעילה את האחורי.
זה כבר באמת מסוכן כשאתה בשיא ההטיה ורוצה לתת אחורי כדי להוריד קצת מהירות וזה יפעיל חלק של הבולם הקדמי.
לא עדיף מערכות נפרדות?
ככה שתהיה לרוכב את השליטה על האפנוע בהתאם לצרכיו ותנאי הדרך?
נראה לי קצת מפחיד המערכות המשולבות הללו!
רכבתי על b&w עם מערכת דומה,מאוד
מפריע לי ברכיבה...
אני חיי בשביל למות על האופנוע שלי.
הבנתי.. בכל מקרה נשמע שזה באמת יכול להפריע ברכיבה
תודה רבה על התגובות
המערכת פותחה במקור בשנות ה80 לשוק האמריקאי שהיו רגילים שם לבלום רק עם אחורי.
אז הונדה הוציאו את המערכת שלוחצת קידמי כשלוחצים אחורי כדי לקצר מרחקי בלימה של הגלדווינג.
נגיד במוו עושים גם מערכת בלימה משולב אבל אצלהם זה לחיצה קידמי נותנת גם אחורה
ואחורי נותן רק אחורי שזה יותר נכון לפי הקורסים של היום .
אבל היעוד של המערכות שונה אז זו הסיבה וזה למה זה ככה
Si fractum non sit, noli id reficere
adversus solem ne loquitor