תוצאות 1 עד 11 מ 11

אשכול: מזה cbs?

  1. #1

    מזה cbs?

    שלום, משהו יודע להסביר פה מזה המערכת cbs שהונדה מציעה בכל הקטנועים שלה?

  2. #2
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    73
    https://en.wikipedia.org/wiki/Combined_braking_system

    אני חושב שזה מסביר את זה בצורה הטובה ביותר

    בעיקרון זה מערכת בלימה משולבת,אם אתה לוחץ על הבלם הקדמי זה מפעיל גם את הבלם האחורי

  3. #3
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    ציטוט נכתב במקור על ידי Mark צפיה בהודעה
    https://en.wikipedia.org/wiki/Combined_braking_system

    אני חושב שזה מסביר את זה בצורה הטובה ביותר

    בעיקרון זה מערכת בלימה משולבת,אם אתה לוחץ על הבלם הקדמי זה מפעיל גם את הבלם האחורי
    הפוך גוטה
    זה אם לוחצים אחורי זה נותן גם קידמי
    קידמי נותן רק קידמי
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

  4. #4
    זה לא מסוכן?? נגיד בסיבוב אסור לגעת בברקס הקדמי.. לא מפחיד שהוא יפעל בזמן סיבוב??

  5. #5
    חבר מערכת FullgaZ הסמל האישי של uriar
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,850
    ציטוט נכתב במקור על ידי shembar1 צפיה בהודעה
    זה לא מסוכן?? נגיד בסיבוב אסור לגעת בברקס הקדמי.. לא מפחיד שהוא יפעל בזמן סיבוב??
    מה שמסוכן זה שאתה רוכב בכבישים ומאמין שאסור לגעת בקידמי בסיבוב. אם אתה רוכב על האופנוע שבתמונת פרופיל שלך אז יש לי תחושה שאתה לא ממש מנצל אותו...



  6. #6
    טוב אני אקח את התגובה הזאת לצומת ליבי...
    האמת שאני באמת נמנע מלגעת בברקס הקדמי בזמן השכבה של האופנוע

  7. #7
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    73
    ציטוט נכתב במקור על ידי strelok89 צפיה בהודעה
    הפוך גוטה
    זה אם לוחצים אחורי זה נותן גם קידמי
    קידמי נותן רק קידמי
    לפי המשפט הזה:
    BMW Motorrad uses a system called Integral ABS, in which the front brake lever operates both the front and rear brakes
    הפעלת הקידמי היא זאת שמפעילה את האחורי.
    זה כבר באמת מסוכן כשאתה בשיא ההטיה ורוצה לתת אחורי כדי להוריד קצת מהירות וזה יפעיל חלק של הבולם הקדמי.

  8. #8
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    לא עדיף מערכות נפרדות?
    ככה שתהיה לרוכב את השליטה על האפנוע בהתאם לצרכיו ותנאי הדרך?
    נראה לי קצת מפחיד המערכות המשולבות הללו!

  9. #9
    Senior Member הסמל האישי של R86
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    982
    רכבתי על b&w עם מערכת דומה,מאוד
    מפריע לי ברכיבה...
    אני חיי בשביל למות על האופנוע שלי.

  10. #10
    הבנתי.. בכל מקרה נשמע שזה באמת יכול להפריע ברכיבה
    תודה רבה על התגובות

  11. #11
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    המערכת פותחה במקור בשנות ה80 לשוק האמריקאי שהיו רגילים שם לבלום רק עם אחורי.
    אז הונדה הוציאו את המערכת שלוחצת קידמי כשלוחצים אחורי כדי לקצר מרחקי בלימה של הגלדווינג.

    נגיד במוו עושים גם מערכת בלימה משולב אבל אצלהם זה לחיצה קידמי נותנת גם אחורה
    ואחורי נותן רק אחורי שזה יותר נכון לפי הקורסים של היום .

    אבל היעוד של המערכות שונה אז זו הסיבה וזה למה זה ככה
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO