אתה טועה תערובת שמן לא שייכת לתערובת דלק אוויר,יחס שריפה טוב הוא להשאיר מעט תערובת אחרי הפעולה וזה בשביל הקירור,השימון התרחש קודם כשהתערובת נשאבה למנוע-לפני שזה נשרף.
הבעיה במצערת קבועה תלויה בסל"ד,בסל"ד גבוהה התערובת לא משתהה במנוע התחתון כי יש הפרש לחצים גדול בין הקראנקייס לצילינדר מה שמגביר שחיקה במיסבים של הקיסים מדובר בנזק לטווח ארוך ולא מיידי,ובנינו, מערכת שימון של מנועים כאלו זה לא בדיוק מערכת שימון גם ככה.


ציטוט ההודעה בתגובה