תוצאות 1 עד 11 מ 11

אשכול: שתי פעימות מול ארבע פעימות בנסיעה בכביש

צפייה משולבת

  1. #1
    Senior Member הסמל האישי של doutsh
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    651
    בפסקה הזו דיברתי על תערובת ענייה בהיבט דלק/אוויר שתגרום להתחממות. אפקט נוסף שאולי הוא פחות משמעותי הוא שבתערובת דלק/אוויר ענייה יש פחות דלק ולכן גם פחות שמן (עבור אותו אחוז שמן שערבבת בדלק) ולכן גם השימון יהיה פחות טוב ביחס לתערובת דלק/אוויר עשירה, מה שרק יגביר את אפקט החימום.
    תערובת עשירה בדלק תקרר את המנוע וגם תכניס יותר שמן למנוע.

    נכון, בקרבורטור מכוון אופטימלית השאיפה היא להיות ביחס נכון תמיד. אני לא חושב שזה אפשרי וזה בטוח לא נכון ברוב האופנועים שמסתובבים בשטח.

    לגבי 3% שמן -
    במנוע שתי פעימות תערובת דלק/אוויר היא בפועל תערובת שמן/דלק/אוויר.
    על כל ליטר דלק שיכנס למנוע, בפועל רק 970 מ"ל הם דלק ו-30 מ"ל הם שמן ולכן ככל שאחוז השמן עולה יש פחות דלק ביחס לאוויר והתערובת נהיית ענייה.
    כמובן שאם אתה שם תמיד 3% שמן והקרבורטור מכוון בהתאם, זה לא ישפיע, אבל אם המנוע מכוון ל1% ותשים 3%, תקבל תערובת קצת ענייה.

  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,594
    ציטוט נכתב במקור על ידי doutsh צפיה בהודעה
    בפסקה הזו דיברתי על תערובת ענייה בהיבט דלק/אוויר שתגרום להתחממות. אפקט נוסף שאולי הוא פחות משמעותי הוא שבתערובת דלק/אוויר ענייה יש פחות דלק ולכן גם פחות שמן (עבור אותו אחוז שמן שערבבת בדלק) ולכן גם השימון יהיה פחות טוב ביחס לתערובת דלק/אוויר עשירה, מה שרק יגביר את אפקט החימום.
    תערובת עשירה בדלק תקרר את המנוע וגם תכניס יותר שמן למנוע.

    נכון, בקרבורטור מכוון אופטימלית השאיפה היא להיות ביחס נכון תמיד. אני לא חושב שזה אפשרי וזה בטוח לא נכון ברוב האופנועים שמסתובבים בשטח.

    לגבי 3% שמן -
    במנוע שתי פעימות תערובת דלק/אוויר היא בפועל תערובת שמן/דלק/אוויר.
    על כל ליטר דלק שיכנס למנוע, בפועל רק 970 מ"ל הם דלק ו-30 מ"ל הם שמן ולכן ככל שאחוז השמן עולה יש פחות דלק ביחס לאוויר והתערובת נהיית ענייה.
    כמובן שאם אתה שם תמיד 3% שמן והקרבורטור מכוון בהתאם, זה לא ישפיע, אבל אם המנוע מכוון ל1% ותשים 3%, תקבל תערובת קצת ענייה.
    המושג תערובת ענייה אומר שהיחס נוטה לכיוון האוויר,מה שאומר שצריך להוסיף דלק או לצמצם אוויר.
    במצב שבו נבחר לצמצם אוויר,אנחנו לא משפיעים על השמן כי לא שינינו את הכמות של הדלק ועדיין קיבלנו תערובת ענייה.

    לגבי ה 3%,העלת נקודה מעניינת לא חשבתי על זה.
    הנקודה הזו יכולה להתקיים רק אם שמן דוחה דלק ולעניות דעתי שמן דווקא מתמוסס בדלק.

אשכולות דומים

  1. מנוע 250 4 פעימות סוזוקי רמז 12
    על ידי Artiomdxz בפורום פורום טכני
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 29-05-2016, 21:06
  2. שמן 2 פעימות מינרלי
    על ידי Golf בפורום פורום טכני
    תגובות: 23
    הודעה אחרונה: 13-04-2016, 20:47
  3. שמן מנוע 4 פעימות לגיר 2 פעימות
    על ידי Ssaharr בפורום פורום טכני
    תגובות: 14
    הודעה אחרונה: 06-01-2016, 22:11
  4. הונדה חוזרת ל-2 פעימות!
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 21-07-2015, 17:50
  5. ימאהה מאמינה ב-2 פעימות
    על ידי אביעד אברהמי בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 06-06-2015, 13:56

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO