תוצאות 1 עד 6 מ 6

אשכול: פתח מיכל דלק לא אטום - cbr250

  1. #1
    Member הסמל האישי של ComanDo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    210

    פתח מיכל דלק לא אטום - cbr250

    אהלן

    יש לי בעיה בcbr, כפי שהכותרת מרמזת, מכסה פתח התדלוק לא אוטם לחלוטין את מיכל הדלק. כך נותר מצב שאחרי גשם/ כשאני שוטף את האופנוע, כנראה נכנסים מים פנימה.

    כבר קבעתי תור למוסך. אבל רציתי לשאול, מישהו נתקל כבר בתופעה ?

    אני מאמין שיחליפו לי איזו גומיית איטום ואני בטח אצטרך שירוקנו לי את המיכל.


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  2. #2
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    איך קבעתה שנכנסים מים פנימה?
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

  3. #3
    Member הסמל האישי של פRץ
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    229
    במיכל של הסיבי שלך יש שני חלקים, חלק אחד שהו הפתח דלק של המיכל, והחלק השני זה הפתח השני שמקיף את הפתח הראשון ( כמו שני טבעות אחת בתוך השניה) כאשר בטבעת החיצונית ישנם שני חורים ממש קטנים בצדדים שנועדו לנקז את הדלק שלא נכנס למיכל + נוזלים כאלה ואחרים, שני החורים האלה מחוברים בצידם השני לשני צינורות אשר יורדים עד לתחתית האופנוע ומשם מאפשרים לנוזלים לצאת מבלי שישפכו על האופנוע . שורה תחתונה, כאשר המכסה סגור, אין למים שום דרך לחדור למיכל.
    פעם הבאה אני מציע לך לא להלחץ מכל פיפס, ואולי אפילו להסתכל קצת יותר מקרוב על האופנוע שלך ולנסות להבין איך דברים עובדים...
    Evolution Team

  4. #4
    Member הסמל האישי של פRץ
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    229


    כמו שאתה יכול לראות בתמונות, במכסה ישנה גומיה אשר נועדה לאטום את הפתח הפנימי ולא החיצוני.

    Sent from my LG-D855 using Tapatalk
    Evolution Team

  5. #5
    Member הסמל האישי של ComanDo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    210
    תודה על התשובה המפורטת.
    לא נלחץ מכל פיפס, ראיתי את החורים האלה. הבעיה היא שהמים נאגרים מסביב בטבעת החיצונית כפי שקראת לה. אם תפקיד החורים הוא לנקז, הרי עליי להניח שהם סתומים. אני אבדוק אם אני מוצא איך לפתוח אותם


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  6. #6
    Member הסמל האישי של פRץ
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    229
    תראה בתחתית המחרשה באיזור של הרגלית, קצוות הצינורות הלוו צריכים להיות שם, יש כאלה שבחרו לסתום אותם באמצעות קיפול או פקק.

    Sent from my LG-D855 using Tapatalk
    Evolution Team

אשכולות דומים

  1. מנוע נכבה בנסיעה- cbr250
    על ידי diapolical בפורום פורום טכני
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 01-05-2016, 01:35
  2. מניע רק עם כבלים - CBR250 (כ"ע)
    על ידי natangin בפורום פורום טכני
    תגובות: 17
    הודעה אחרונה: 01-05-2016, 01:26
  3. אזעקה דרוכה ולא מצפצפת cbr250
    על ידי natangin בפורום פורום טכני
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 17-11-2015, 22:06
  4. קלאץ לא מתחבר טוב, מחליק - cbr250
    על ידי Kobt בפורום פורום טכני
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 25-06-2015, 00:08
  5. לחץ אוויר בצמיגים cbr250
    על ידי Amitay בפורום כללי
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 30-05-2015, 15:21

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO