רוכב על אחד כזה כבר כמעט שנתיים.
אמינות - לא שונה מהותית מאופנועי אינדורו מקצועיים אחרים. יש קצת הרגשה של איכות חומרים פחות טובה (ברגים מחלידים, פלסטיקה רגישה וכאלה) אבל לא משהו משמעותי.
טפל בו בזמן וכמו שצריך והכל יהיה בסדר.
חלפים - נקודה רגישה. יש בעיה להשיג חלפים בארץ, גם לפני אבל בטח אחרי שהתחילו הבעיות במפעל. עכשיו המפעל חזר לייצור אז אולי המצב ישתפר, אבל כאמור גם לפני כן הזמינות לא היתה מדהימה.
גם באיביי אין הרבה אופציות, נראה כאילו האופנוע הזה נמכר בעיקר בישראל.
לי אישית עוד לא יצא להתקע עם אופנוע מושבת בגלל מחסור בחלפים, אבל דברים לא קריטים שחיפשתי לא היו במלאי.
הבוכנה זהה לבוכנה של הyz, ככה שמבחינת החלפות בוכנה סדירות אין בעיה.
ביצועים - המנוע לתחושתי יותר רייסרי מהמנוע המקביל של קטמ/הוסקווארנה. זה אומר יותר פאן בספיישלים אבל גם מחסור בכח למטה בעליות צפופות.
לי זה לא מפריע רוב הזמן, אבל כן מפריע לי מאד בעליות אדמה ארוכות כמו למשל בחורשן, שם בהחלט מורגש מחסור במומנט.
מעבר למנוע, יש הטוענים שהמתלים הם טובים משל המתחרים, לא יכול להגיד שאני מרגיש הבדל לכאן או לכאן.
חשוב לציין שהוא הכי נמוך (הכסא שלו) והכי קל בקטגוריה, מה שיקל על רוכבים מתחילים ו/או נמוכי קומה.
לסיכום:
מבחינת עלות/תועלת זה לדעתי ה-125 (ואולי אופנוע אינדורו בכלל) המשתלם ביותר ובסכום שהיה לי בזמנו לא היה לו תחליף.
אבל, אם יש לך 10k נוספים ביד, יש מצב שעדיף ללכת על קטמ/הוסקוורנה או אפילו הוסאברג בשנה מקבילה.