^^^^^
מתקן את עצמי.
טייפון 50---XMAX250-- ל 07
ערס סי או ערס אס----טימקס---09......(באופן אישי מת על הערס אס)
בגיל 13 על טימקס גנוב---mt10
^^^^^
מתקן את עצמי.
טייפון 50---XMAX250-- ל 07
ערס סי או ערס אס----טימקס---09......(באופן אישי מת על הערס אס)
בגיל 13 על טימקס גנוב---mt10
אני חיי בשביל למות על האופנוע שלי.
יש לך משהו נגד טייפון 50?
יש לי 96, מסרב למות.
אין לי שום דבר נגד הכלי להפך..היה ברשותי אחד למשך כמה חודשים
תסתובב קצת בנתניה (עם אופנוע) תבין על מה אני מדבר.
אני חיי בשביל למות על האופנוע שלי.
יש לערסים טעם טוב. מה בגללם לא נרכב על טייפון או טימקס? שני קטנועים מובילים בסגמנט שלהם...
לגבי הטימקס אני לא בטוח...הבמוו לא מתעלה עליו?
אני חיי בשביל למות על האופנוע שלי.
ממש ממש לא, אתה משווה כלי אירופאי נחות לכלי יפני מעולה ? ואני מתייחס רק לרמה הטכנית והאמינות של הכלים היפניים אשר עוקפים את האירופאים בכל פרמטר, חוץ מהמחיר.
גילוי נאות: מעולם לא היה לי כלי של ימאהה, כרגע אני מצוי באגף הסוזוקאי של העדה היפנית.
רק הבהרה קטנה לגבי האמינות...
מבחינתי מנוע של קטנוע שעולה כ80 אש״ח
וזה קטנוע ספורטיבי במהותו..לא יכול להתפרק אחרי כ60 א״ק
כן ראיתי גם כאלה שהגיעו ל100 אבל זה נדיר.
אם זה אמין אז אני מוריד את הכובע...
לגבי הבמוו...אני לא יודע מה רמת האמינות שלו אבל כשמשווים את הנתונים היבשים נראה שהוא מתעלה עליו.
בכל מקרה,רכבתי על טימקס...לא התלהבתי,ציפיתי לאופנוע קיבלתי קטנוע.
אני חיי בשביל למות על האופנוע שלי.
עובר את ה100 אלף בלי בעיה. אבל קח בחשבון טיפול כל 5 אלף. כל 20 אלף טיפול גדול ב5-6 אלף ש"ח. הכל יקר בצורה מחרידה (כולל הכל).
אבל מי שמוכן להשקיע את הכסף ולא מחפש אופנוע, יקבל כלי תחבורה דו גלגלי מעולה (כל מי שחושב שלקרוא לטימקס "קטנוע" זה מזלזל, כנראה
לא נסע יותר מדיי עליו). הקטנוע הכי טוב נקודה. הב.מ.וו יותר מפואר, הגי'לרה/אפריליה יותר מהיר- אבל הטימקס מנצח.
לגביי אמינות- כלי מול כלי אני משער שהטימקס יותר טוב. רק שלרוב הכלים לא נשארים "סטוק" יותר מדיי. וכל ההחלפות של הווריאטורים, פאוור קומנדורים
וכו', לא מסייע בהגדרה של "אמינות". בנוסף מספיק שילדון עם כיס לא עמוק במיוחד יחליט שבא לו לחפף בטיפולים כדיי לחסוך קצת והאמינות תרד פלאים.
היום מי שמוציא טימקס חדש מהחברה יודע בדיוק מה הוא רוצה ומה הוא עושה. ואם הוא הגיע למטרו ושם לא פחות מ85 אלף שקל, כשבאותו אולם נמצאים
גם mt09- mt09 טרייסר- בפחות כסף, כנראה הוא לא צריך/רוצה אופנוע. מי שזוכר הדור הקודם נמכר בסוף 2012 בפחות מ65 אלף שקל, 4 שנים הקפיצו את
המחיר בלמעלה מ20 אלף ש"ח והוציאו אותו לגמריי מתחומי ההיגיון.
*היו לי 3 טימקסים. מת על הכלי, אבל לא רואה את עצמי מחליף את האופנוע בטימקס לעולם.
הקטנוע הזה זה בלוף אחד גדול למי שמגיע מאופנועים ולא מג'וירייד 125. במצבו הסטנדרטי הוא מאכזב לחלוטין וזו גם הסיבה שלא קיימים כמעט מקוריים בשוק וכולם מפוצצים בשיפורים מטופשים של וריאטור אגזוז ובעיקרון כל מה שיכול לגרום לו לזוז קצת יותר מהר. נכון להיום טימקס מקורי מבוקש פחות ממשופר למרות שבכל פרמטר זה אמור להיות הפוך. זה פשוט לא זז לעומת השם שעשו לו.
נערך לאחרונה על ידי Shasha127; 29-02-2016 בשעה 12:37.
לפני הזד כמעט קניתי טימאקס, לצערי כשניסיתי לברר מה המצב בשוק גיליתי קטנוע שהקהל שלו הוא לא לרוחי ולא להשקפתי.
ויתרתי מהר מאוד.
גם את הב.מ.וו כמעט קניתי כשהוא הוצע לי במחיר בדיחה של 16 אלף מתחת למחירון, פחדתי עדיין שלא אצליח למכור גם אם אוריד את התחתונים.
לשמחתי רכשתי את הזד, כל כך הרבה אופנוע בחצי כסף משניהם.
שאלה נוספת במידה ואני רוצה לקנות אגזוז אקרפוביץ ממישהו שמוכר אותו?
איזה דרך יש לי לבדוק שאגזוז במצב תקין והאם יש זיוף לאגזוז כזה, במידה וכן איך ניתן לעלות שזה מזויף
האם מספר סידורי שמוטבע על האגזוז זה מספק?
ומה אורך החיים של אגזוז כזה?
בתודה מראש לנותנים תשובה.
נערך לאחרונה על ידי izik; 02-03-2016 בשעה 20:03.