תוצאות 1 עד 7 מ 7

אשכול: טווח טיפולים Yamaha nmax - יבואן מול יצרן

צפייה משולבת

  1. #1
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    1,608

    טווח טיפולים Yamaha nmax - יבואן מול יצרן

    שלום,
    מראש מתנצל אם לא הפורום המתאים (אפשר להעביר במ ידת הצורך).
    הכותרת אומרת הכול אבל השאלה טיפה יותר מורכבת:
    בספר רכב כתוב טווח טיפולים כול 6000 ק"מ.
    במטרו ובמוסך אחר (מורשה) אמרו כול 4000 ק"מ.
    באינטרנט לא מצאתי את התשובה.
    אפילו חשבתי לפנות ליצרן (ימאהה העולמית) אבל לא הצלחתי להבין לאן לפנות.
    אשמח לעזרה.

  2. #2
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של Jack_R1
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,155
    הספר קובע מרווח עפ"י היצרן. זאת הקביעה העיקרית.
    לפעמים היבואן המקומי "מגדיל ראש" ומשנה את מרווחי הטיפולים - מקצר או מרווח, בכל מיני טענות. אם אתה מאמין לטענות - קח את המרווח של היבואן. אם לא - קח את זה של היצרן.

  3. #3
    Senior Member הסמל האישי של Shasha127
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    Usa
    הודעות
    1,365
    השאלה אם היבואן יכבד אחריות במקרה של טיפולים כל 6 לפי הספר ולא לפי מה שהוא דורש (כל 4 לפי המתואר).
    כך או כך אני בטוח שה"הגדלת ראש" הזו היא לצורך הגדלת רווחים בלבד, במקום 2 טיפולים ב12k לפי הספר היבואן דחף לך עוד אחד.
    אף אחד לא יודע יותר טוב מהיצרן מה טווח הטיפולים שהוא עצמו תכנן לכל אופנוע ואופנוע שלו ובטח לא היבואן המקומי ידע יותר טוב ממנו.
    הצגת את השאלה מול נציג של היבואן שלך? (בספר מופיע כל 6, למה אתם טוענים שצריך כל 4?)
    נערך לאחרונה על ידי Shasha127; 26-02-2016 בשעה 20:10.

  4. #4
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    1,608
    זה בדיוק החשש שלי:האחריות.
    הרי אין לי שום בעיה לדחות טיפול מ4000 קמ ל6000 קמ אבל אני בספק אם יכבדו את האחריות במקרה של בעיה.
    פניתי ליבואן (מטרו מוטור) והתשובה היא שצריך כול 4000 קמ בלי הסבר להפרש.
    אני לא באמת מאמין לטענות היבואן, אבל האחריות שווה לי יותר.
    יש דרך לפנות ליצרן בנושא?

  5. #5
    Senior Member הסמל האישי של R86
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    982
    הישראלי הטיפוסי לא בדיוק שומר על הכלי במיוחד שמדובר במיני טימקס...וכלי שעובד יותר קשה מצריך טיפולים יותר תכופים...
    בגלל זה גם המנועים לא שורדים הרבה בארץ...
    וזה גם מכניס (עוד) יותר כסף ליבואן אז למה לא?..
    אני חיי בשביל למות על האופנוע שלי.

  6. #6
    חבר מערכת FullgaZ
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    446
    גאוגרפיה ואקלים משפיעים על מרווח הטיפולים. לרכב של זוגתי יש מרווח טיפולים שונה בארץ ובאירופה, כל 15k בארץ וכל 25k באירופה, לפי הנחיות היצרן. ייתכן שגם במקרה הזה. שווה לבדוק בימאהה העולמית מרווח טיפולים בארצות חמות. במידה והיאמהה קובעים טיפול כל 6k לארצות חמות זה יחייב את מטרו ואני בספק עם מטרו יסרבו לקבל את הקביעה של יאמהה.

    איללכא...ובהצלחה

  7. #7
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    1,608
    נשמע הגיוני, אבל אז הייתי מצפה שיתקנו את הספר רכב שבמילא מודפס בעברית.
    בכול מקרה, למישהו יש הצעה איך פונים לימאהה העולמית?
    לא מצאתי באינטרנט את התשובה.

אשכולות דומים

  1. z750s 2006 טווח טיפולים
    על ידי tav94m בפורום פורום טכני
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 27-02-2016, 11:03
  2. טווח טיפולים
    על ידי matanbar26 בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 03-12-2015, 16:46
  3. חוות דעת על ימאהה nmax
    על ידי dorm בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 09-11-2015, 14:21
  4. Nmax 125 התלבטות
    על ידי stavcas בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 22
    הודעה אחרונה: 30-09-2015, 10:38

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO