הישראלי הטיפוסי לא בדיוק שומר על הכלי במיוחד שמדובר במיני טימקס...וכלי שעובד יותר קשה מצריך טיפולים יותר תכופים...
בגלל זה גם המנועים לא שורדים הרבה בארץ...
וזה גם מכניס (עוד) יותר כסף ליבואן אז למה לא?..
הישראלי הטיפוסי לא בדיוק שומר על הכלי במיוחד שמדובר במיני טימקס...וכלי שעובד יותר קשה מצריך טיפולים יותר תכופים...
בגלל זה גם המנועים לא שורדים הרבה בארץ...
וזה גם מכניס (עוד) יותר כסף ליבואן אז למה לא?..
אני חיי בשביל למות על האופנוע שלי.
גאוגרפיה ואקלים משפיעים על מרווח הטיפולים. לרכב של זוגתי יש מרווח טיפולים שונה בארץ ובאירופה, כל 15k בארץ וכל 25k באירופה, לפי הנחיות היצרן. ייתכן שגם במקרה הזה. שווה לבדוק בימאהה העולמית מרווח טיפולים בארצות חמות. במידה והיאמהה קובעים טיפול כל 6k לארצות חמות זה יחייב את מטרו ואני בספק עם מטרו יסרבו לקבל את הקביעה של יאמהה.
איללכא...ובהצלחה