CBR250R דגם abs , זה מה שיש לי כרגע, בעיניי הכלי המושלם לנפחים הללו, מניסיון. אם באמת מעניין אותך למה תשאל.
אגב, נפח לא משליך על מהירות במידה שאתה חושב, סתם לדוגמה - CBR500R מנתק הצתה ב193, CBR250R מנתק הצתה ב183, אני חייב לציין שלנסוע באופנועים האלה בקביעות במהירויות האלה ובסל"דים האלא בקביעות לא מומלצת בעליל והורסת אותם לגמרי .
נערך לאחרונה על ידי פRץ; 29-02-2016 בשעה 00:51.
Evolution Team
לתגובה הלא רלוונתית שמעלי לא אתייחס, יכול להיות שהאגו שלו מסרב להאמין לעובדות - ניתוק הצתה של אופנוע בסל"ד מסויים במהירות מסויימת זה עובדה ולא תלות , ממש כמו המהירות שבה הילוך ראשון נגמר, ככה גם שישי.
לפני שנה כשחיפשתי אופנוע, חיפשתי אחד יש שניה, שיספק אותי הן בהתנסות בפן הספורטיבי והן בהתנסות היומיומית על אופנוע ספורט, מה גם, הצבתי לעצמי יעד שהכלי השני שלי יהיה cbr600rr, ורציתי כלי בעל *אופי* ספורטיבי שיהוה קרש הקפיצה שלי.
ב30 אלף קניתי את המדהים שלי, בציר 2013, בגרסת הטריקולור abs, רציתי אופנוע חסכוני עם הביטוח המוזל שיהיה אמין וכיפי. כשבחרתי אותו הייתי מרוצה, אבל עוד לא ידעתי עד כמה... צריכת הדלק שלו היא אחד ל33-34 שזה חסכוני בטירוף, האמינות שלו בכלל לא ניתנת לדיון, התאוצות שלו מגניבות ביותר, ובגלל שהוא צילינדר אחד, יש לו יותר טורק מאשר לנינג׳ה 300, שזה אומר שהוא מגניב ממש בתאוצות עד 140, מעל 155 קמש המהירות מתחילה לעלות בהרגה ולאט לאט התאוצה נגמרת, ככה שאם הרוח בגבך והכביש בירידה קטנה לטובתך, אתה תגיע למנתק הצתה האחרון. אני לא חותר לשם, אבל נחמד לפעמים כשהכביש פתוח. בכל אופן, בכל סיטואציה שבה תרצה לעקוף, הוא יקח אותך 165 חצילים בכיף. והדובדבן- הקלילות שלו... הוא כלכך קל, שכשתיכנס לכביש מפותל, גם ללא הרבה ניסיון ועם הבנה הבסיסית של הטכניקה, אתה יכול להיות אחלה כריש ולצלול בעמוקים, עם החברה הגדולים, וככל שהפיניות יותר צפופות, ככה זה משחק לטובתך. סך הכול אני מסכם איתו שנה בגאווה ובשימחה, איתו הכרתי חברים חדשים ועולם שלם של פאן אינסופי מפוצץ באגו ( תשפיל איתו r6 עם רוכב ראוותן וחסר נסיון בשיקיין בנס הרים ותבין מה זה פיצוץ אגו).
Sent from my LG-D855 using Tapatalk
Evolution Team
אגב, לגבי הr3, זה בערך האופנוע היחיד בקטגוריה הזו שלא יצא לי לרכב עליו או לצידו כשרוכב עליו רוכב שאני מכיר, לדעתי הוא יפה ממש אבל אין לי שום דרך להעיד עליו לטובה או לרעה, יצא לי לרכב לצד אדם שאני לא מכיר עם r3 ועל פניו נראה כי הרוכב שהיה עליו היה לא מיומן כלל והוא רכב כמו ילדה קטנה עם קוקיות.
Sent from my LG-D855 using Tapatalk
Evolution Team
בד"כ נפח גדול יותר יהיה חזק ומהיר יותר אבל רק בד"כ.
ראה אפריליהrs 250 דו"פ שנוסעת 240.
או WR250R\X שמשייט מהר יותר מDRZ-400.
הבנתי שיש קפיצה במחיר הביטוח בין 250 ל-300 סמ"ק. זה גורם לי לחשוב האם כל האופנועים שציינתי בכלל רלונטיים...
מה לגבי cbr250r? עד כמה הוא נחות מה-300r?
נערך לאחרונה על ידי YonathanZ; 01-03-2016 בשעה 16:42.
מדובר ב1000 ש"ח הבדל בשנה, 83 ש"ח בחודש. באמת תפסול אופנוע יותר טוב בשביל לחסוך 83 ש"ח בחודש?
אז כבר עדיף להסתכל על 500.
כן זו הכוונה.
עדיף abs למתחיל.
Abs מרגיש הרבה יותר נחמד למתחילים. זה משרה בטחון.
כמובן לא תחליף לטכניקת בלימה נכונה.
שלא תבין לא נכון, אפשר בהחלט לרכוב בלי. רק יותר נחמד עם.