לתגובה הלא רלוונתית שמעלי לא אתייחס, יכול להיות שהאגו שלו מסרב להאמין לעובדות - ניתוק הצתה של אופנוע בסל"ד מסויים במהירות מסויימת זה עובדה ולא תלות , ממש כמו המהירות שבה הילוך ראשון נגמר, ככה גם שישי.
לפני שנה כשחיפשתי אופנוע, חיפשתי אחד יש שניה, שיספק אותי הן בהתנסות בפן הספורטיבי והן בהתנסות היומיומית על אופנוע ספורט, מה גם, הצבתי לעצמי יעד שהכלי השני שלי יהיה cbr600rr, ורציתי כלי בעל *אופי* ספורטיבי שיהוה קרש הקפיצה שלי.
ב30 אלף קניתי את המדהים שלי, בציר 2013, בגרסת הטריקולור abs, רציתי אופנוע חסכוני עם הביטוח המוזל שיהיה אמין וכיפי. כשבחרתי אותו הייתי מרוצה, אבל עוד לא ידעתי עד כמה... צריכת הדלק שלו היא אחד ל33-34 שזה חסכוני בטירוף, האמינות שלו בכלל לא ניתנת לדיון, התאוצות שלו מגניבות ביותר, ובגלל שהוא צילינדר אחד, יש לו יותר טורק מאשר לנינג׳ה 300, שזה אומר שהוא מגניב ממש בתאוצות עד 140, מעל 155 קמש המהירות מתחילה לעלות בהרגה ולאט לאט התאוצה נגמרת, ככה שאם הרוח בגבך והכביש בירידה קטנה לטובתך, אתה תגיע למנתק הצתה האחרון. אני לא חותר לשם, אבל נחמד לפעמים כשהכביש פתוח. בכל אופן, בכל סיטואציה שבה תרצה לעקוף, הוא יקח אותך 165 חצילים בכיף. והדובדבן- הקלילות שלו... הוא כלכך קל, שכשתיכנס לכביש מפותל, גם ללא הרבה ניסיון ועם הבנה הבסיסית של הטכניקה, אתה יכול להיות אחלה כריש ולצלול בעמוקים, עם החברה הגדולים, וככל שהפיניות יותר צפופות, ככה זה משחק לטובתך. סך הכול אני מסכם איתו שנה בגאווה ובשימחה, איתו הכרתי חברים חדשים ועולם שלם של פאן אינסופי מפוצץ באגו ( תשפיל איתו r6 עם רוכב ראוותן וחסר נסיון בשיקיין בנס הרים ותבין מה זה פיצוץ אגו).
Sent from my LG-D855 using Tapatalk


ציטוט ההודעה בתגובה