התערובת העשירה נגרמת בגלל שיש שינוי ביחסי מילוי התא שריפה (מתמלא לאט יותר בסלד נמוך) משמע פחות אוויר אבל המפות מפעל מתוכננות לתת כמות דלק לפי יותר אוויר אז יוצא תערובת עשירה.
משם העסק נשרף המחשב רואה לפי החיישן למבדה שהתערובת עשירה ומפחית תערובת לתקינהוזה נשר במחשב עד שלא יאופס . מרגע האיפוס זה חוזר חלילה.
בקיצור הכל בסדר כלום לא ישרף ולא יתקלקל סך הכל תרוויח כוח במקוס
מסויים ותפסיד באחר זה הכל
נ.ב במחשבי הזרקה של אופנוע יש חיישן טמפרטורת אוויר, חיישן למבדה מסוג narrow band
ואין כמות אוויר בגלל זה המחשב לא יודע כמה כמות אוויר בפועל נכנסה הוא רק יודע אם התערובת שנשרפה יצאה עשירה או ענייה