מפלטים פתוחים דווקא מגבירים את הזרימה של האוויר,אם ניקח קטע זמן ונמדוד כמות אוויר אז יותר אוויר יעבור מעכשיו ועל זה צריך לפצות בזמן פתיחה ארוך יותר של כל מזרק.
ההשפעה על הלמבדה תלויה במיקום ובטמפ' שלו.
חיישן שישאר קר (בגלל שמהירות פינוי ויניקה עלו וזה מקרר) יטה את ה fuel trim להעשרה,בנוסף לזה עודף אוויר בסעפת גם כן יביא להעשרה.
לגבי מילוי יותר איטי - אני חושב שזה תלוי בהרבה גורמים וזה דבר שהוא לא קבוע לסל"ד נמוך.


ציטוט ההודעה בתגובה