"חחחח" תשאיר מחוץ לפורום הזה אם אתה רוצה תשובות ולא רוצה באן.
יש 2 אפשרויות:
א) אתה לא משלב הילוך באופן תקין \ רגלית ההילוכים לא מכוונת טוב.
ב) יש לך בעיות קשות בתיבת ההילוכים.
גש למוסך ותבדוק, עדיף ביומיים שעדיין יש לך אחריות.
שלום לכם,
יש ברשותי cbr125 2014 עם כ-12,000 קמ. כאשר אני מאיץ הוא מוריד הילוכים לבד, זאת אומרת אם אני מעביר מראשון לשני הוא מתחיל לסוע בשני ואז אחרי 3 שניות מוריד לי לניוטרל, ונגיד אני מעביר לשלישי הוא מתחיל לסוע בשלישי ומוריד לי לשני אחרי כמה שניות וכך הלאה. מציין שזה לא תמיד קורה אלא לפעמים. משהו יודע אולי מה הבעיה? האחריות נגמרת לי בול עוד יומיים חחחח
"חחחח" תשאיר מחוץ לפורום הזה אם אתה רוצה תשובות ולא רוצה באן.
יש 2 אפשרויות:
א) אתה לא משלב הילוך באופן תקין \ רגלית ההילוכים לא מכוונת טוב.
ב) יש לך בעיות קשות בתיבת ההילוכים.
גש למוסך ותבדוק, עדיף ביומיים שעדיין יש לך אחריות.
תתחיל מהקטן\זול עד הגדול\יקר..
תבדוק שהקלאץ' מכוון כמו שצריך הכוונה לכבל.
יש ספר רכב בו רשום כמה משחק חופשי צריך להיות בכבל בכל קצה.
אח"כ תבדוק שהרגלית הילוכים מתפקדת כראוי.
אני לא מבין גדול אבל לדעתי דיסקיות\רפידות קלאץ' לא קשורות לבעיה שאתה מתאר..
אולי מישהו יחלוק עליי.
האם זה קורה תמיד? או כשהופנוע תחת מאמץ (האצות חריפות)
יתכן והרגל שלך מגיעה לרגלית הילוכים ובוחשת
יתכן והמוביל הילוכים (בתוך הגיר) נחרץ ולכן ההילוכים יורדים.
בכל מקרה נשמע כאילו מוסכניק טוב יוכל לתת לך כיוון לבעיה.
Capture.JPG
מאחר והאופנוע עדיין באחריות רוץ לפתוח פנייה ותדאג לקבל תיעוד רשום.
קרוב לוודאי שהמוסך ינסה לנפנף אותך או להתנער ולכן חשוב התיעוד.
אחר כך תתחבט בשאלה למה ואם הבעייה חוזרת שוב לאחר עם הפגיש העם המוסך.
רוץ ילד רוץ