תוצאות 1 עד 7 מ 7

אשכול: מצבר נפרק בתדירות גבוהה, במיוחד בזמן נסיעה

צפייה משולבת

  1. #1
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2016
    הודעות
    4

    מצבר נפרק בתדירות גבוהה, במיוחד בזמן נסיעה

    קראתי את המדריך של מה עושים כשלא מתניע, אך יש לי בעיה שלא מוסברת שם:
    הדגם הינו ג'וי רייד 125 2009
    פעם שניה תוך שנה שהגעתי למצב שהמצבר נפרק וכבר אי אפשר להתניע דרך הסטארטר אלא רק דרך הרגלית התנעה,
    והאורות ממש חלשים.

    סיכום זריז של הממצאים והשאלה, ולמטה הפירוט:

    1. מהבוקר, חוסר יכולת להניע אפילו עם הרגלית.
    2. הצלחתי להניע כשהתעלקתי על המצבר של הרכב של אח שלי, אך לא ניסיתי להתעלק לאורך זמן כדי להטעין אותו (ייתכן שזו טעות)
    3. קניתי מצבר חדש של וולטה ב 350 שקל (טעון) , הרכבתי במקום שלי וכמובן שהניע.
    4. דגמתי את מתח המצבר כשהאופנוע כבוי וקבלתי 12.8 וולט
    5. דגמתי כשהאופנוע דולק עם אורות אך לא מונע וקבלתי נפילה לאיזור 12.6
    6. דגמתי כשהאופנוע מונע, ללא אורות - קבלתי שהוא מטפס עד ל 13.7
    7. דגמתי כשהאופנוע מונע עם אורות וכאן זה מתחלק ל - 2 :
    א. בטורים נמוכים ( כשאני לא נותן גז) המתח סביב 13.2
    ב. כשאני נותן גז ( סביב ה 5k סל"ד ) המתח נופל ל12.5 וולט! זה אומר שזה מתחת למתח המצבר.
    8. דגמתי התנגדות בין הסלילים וקבלתי 1.8 אוהם ביניהם .
    לאור הממצאים לעיל סביר להניח שהמצבר הראשון לא היה תקול ( אני עוד אבדוק אותו) , אך השאלה היא מה התקלה?
    איזו סיבה יכולה לגרום לזה שאם אני עולה בסל"ד, במקום שהמתח יעלה קצת הוא עושה את ההפך ונופל?
    תודה לעוזרים!

  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    תבדוק עם מיישר זרם אחר.

  3. #3
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2016
    הודעות
    4
    תסביר בבקשה, להחליף מיישר ואז לדגום? וזה נשמע הגיוני שכאשר הטורים עולים המיישר יפיל על עצמו יותר מתח?

  4. #4
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    תמדוד על מתח ac כמה הסלילים מוציאים אם באותו סל"ד שקיבלת 13.7 אתה מגיע ל 60v ומעלה זה המיישר.

  5. #5
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2016
    הודעות
    4
    למה?

  6. #6
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של Jack_R1
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,155
    היה בפולגז שרשור "קישורים חשובים ויעילים", אחד הדברים בו היה קישור לטבלת איתור תקלות טעינה. באנגלית, אבל בכל זאת טוב. אולי יום אחד, כשלא אעבוד כמו משוגע, אכין אחת בעברית. היא לא מאוד מסובכת.

    בכל מקרה, מערכת הטעינה ברוב המקרים מורכבת מסלילים (גנרטור עם רוטור מגנטי וסלילים מלופפים בתור סטטור) ומיישר\מייצב. סלילים יכולים להיות חד-פאזיים או תלת-פאזיים, אם יש להם 2 חוטים - הם חד-פאזיים, אם 3 חוטים - הם תלת-פאזיים. צריך למדוד מתח בין כל זוג חוטים שיוצא מהסלילים ולוודא שהדבר הכי נמוך שרואים בו בכל מצב שהוא זה 20-25v. אם זה לא המצב - הסלילים כנראה פגומים. אם זה כן המצב והטעינה לא עומדת על 13.2 לפחות - אז הבעיה היא במיישר\מייצב כי זה הדבר היחיד שיכולה להיות בו בעיה.

  7. #7
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2016
    הודעות
    4
    תודה רבה על התגובה המפורטת, אני אבדוק את זה!

אשכולות דומים

  1. תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 02-07-2016, 16:45
  2. תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 10-03-2016, 09:28
  3. ״גמגום״ בזמן נסיעה vjf 250
    על ידי Luc1d בפורום פורום טכני
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 02-12-2015, 11:17
  4. תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 07-11-2015, 15:47
  5. תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 29-08-2015, 16:09

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO