עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 24

אשכול: החלפה לאופנוע מקטנוע

  1. #1
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2016
    הודעות
    14

    החלפה לאופנוע מקטנוע

    אהלן חברה,
    יש לי Yamaha xmax 400 , את האמת כבר דיי מאסתי מהרכיבה על קטנוע , וברצוני להחליף לאופנוע, בנוסף הטיפולים של האקסמקס לא שפויים - 3000-4000 שקל לטיפול גדול , טיפול בינוני 1000 , וקטן 500 +-. (כל 5 אלף קמ).
    מחפש כלי תקציבי אמין שיתן עבודה , ואוכל לעשות איתו גם טיולים ולהינות מהפאן שבאופנוע, מתלבט בין כמה דגמים:
    yamaha mt 07 , honda cbr 500r, yamaha r3, אם יש למישהו המלצה לכלים אחרים אשמח לשמוע.
    מבחינת טיפולים עושה רושם שההונדה הכי אמין , טיפולים זולים (כל 12 אלף) שזה תענוג, הmt הכי קורץ לי כי זה הכי "אופנוע" , אך אני מחפש את עלות הטיפולים באינטרנט ולא מוצא .. מישהו יודע מה עלות הטיפולים של הmt כל כמה ק"מ ומה עלות של כל טיפול עד 50 אלף קמ?
    והr3 יפיפה אך פוחד שהוא "צעצוע " . האם כך הדבר?
    תודה לעונים.

  2. #2
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    255
    Mt07- אופנוע מעולה.
    טיפול כל 10k. עשיתי עד כה רק טיפול אחד שעלה פחות מטיפול בינוני שלך (אזור ה800-900 ש"ח) אצל מוסך מורשה. אני נוטה להאמין ששאר הטיפולים לא כל כך יקרים,
    בטח לא בהשוואה לשחיטה בxmax כל 20 אלף טיפול גדול של 4-5 אלף ש"ח.

    ממליץ בחום- עברתי אליו אחרי כמה אקס מקס וטימקס בין השאר, כך שחוץ מהתא מטען "שימושיות" הוא עדיף בהכל.

  3. #3
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2016
    הודעות
    14
    מישהו יודע מה עלות הטיפולים הבאים של הMt?
    20 30 40 ? וכמה כסף?
    כמה נניח עולה החלפת צמיג אחורי ?
    איך ההרגשה שלא בנסיעה בינעירונית , קצת מפחיד שהוא בלי משקף..?

  4. #4
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    303
    מוסכי היבואנים נותנים מחירים בטלפון.

  5. #5
    Banned
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    195
    אני מאמין שעלויות אחזקה באופנוע כזה יהיו אכן זולות יותר מהאקס מקס, וגם המנוע יחזיק הרבה יותר.

    הבעיה היא שהצמיג האחורי של ה180 בmt יעלה בסביבות ה1500 שקלים.
    כדי לחסוך כמה שיותר ולהנות מ"אופנוע" לך על הcbr של הונדה, מדובר גם בצמיג 160 אחורי שעלותו הרבה יותר זולה מזה של הmt, אין לי מידע לגבי עלות הטיפולים, אך יכול להיות שההונדה יהיה טיפה זול יותר בגלל מרווח של 12k ק"מ, אך אתה צריך לקחת בחשבון שימאס לך די מהיר מהcbr אם תחשוב שמדובר באופנוע אטרף ומרגש, כי הוא אופנוע די משעמם ולא ממש ספורטיבי, ופתיחת מצערת מרגישה יותר כמו רכב 2000 סמ"ק מאשר המראת אופנוע ספורט, אך הוא יהיה מעולה לשימוש יומיומי ורכיבות רגועות.

  6. #6
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    303
    רק לשם השוואה,טיפול קטן של cbr250 עולה כ-1000 ש"ח במוסך הונדה.

  7. #7
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2016
    הודעות
    14
    הטיפולים של ההונדה: לפי המבחן של דוגרי הם למטה , האם המחירים סבירים?
    אני ממש צריך את עזרתכם , מחפש כלי שיהיה אמין כמה שיותר ושיחזיק לנסיעות ארוכות בלי לשפוך מנוע חח, נסיעה של 40 ק"מ לכל כיוון 3 פעמים בשבוע (ללימודים) , ועוד 4-5 פעמים בשבוע נסיעות לעבודה 20 ק"מ לכל כיוון , מחפש כלי שיהיה אמין , חסכוני , ושיחזיק הרבה ק"מ לנסיעות הללו. איזה כלי הייתם לוקחים? להשאר עם הקטנוע עם הטיפולים הגדולים? יחזיק את הנסיעות הללו לטווח רחוק? או שעדיף באמת ללכת על ההונדה או על mt? איך ה r3? המחיר שלו עומד על סביבות 40 , 10 אלף פחות מההונדה. האם ההונדה שווה את התוספת ? הייתם מתעסקים עם יד שניה? או שהולכים עם חדש?
    תודה לעונים


    טיפול 1,000 791 ש"ח
    טיפול 12,000 644 ש"ח
    טיפול 24,000 1,694 ש"ח
    טיפול 36,000 815 ש"ח
    טיפול 48,000 1,694 ש"ח
    נערך לאחרונה על ידי shlomibandit; 05-03-2016 בשעה 10:48.

  8. #8
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    122
    אין לי ניסיון על הכלים שציינת חוץ מסיבוב קטן על הcbr500.
    נראלי שמבין כל הכלים שציינת על הmt07 יהיה לך הכי נח במהירות שיוט גבוהות וגם לא ישעמם אותך ככ מהר במיוחד אם אתה מגיע מעולם הקטנועים ולא מחפש עכשיו אופנוע ספורט ספורט.
    מבחינת עליות קטנוע בדר״כ הרבה יותר יקר מאופנוע,ולפי מה שאתה מתאר אתה עושה בסביבות 200 קמ בשבוע.
    אולי תעשה נסיעת מבחן על הכלים האלה ואולי יהיה לך יותר קל להחליט

  9. #9
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2016
    הודעות
    14
    חיובי אני עושה בממוצע אפילו יותר 1100-1200 קמ בחודש, לכן מחפש כלי אמין , זול לתחזוקה , ושיחזיק בכייף את הקמ האלו , בלי בעיות מיוחדות.
    מאוד חשוב לי עלות התחזוקה , במבט על ההונדה , נראה שעלות התחזוקה זולה יחסית - יותר זול מהmt תקנו אותי אם אני טועה (החלפת צמיגים וטיפולים יותר זולים), טיפולים כל 12 אלף יתרון גדול.
    השאלה מבחינת הכלי עצמו , האם יחזיק את כמות הקמ האלו ? האם באמת הmt עדיף? יש גם את ה cbf500 , מישהו שיש ברשותו אחד מהכלים האלה יכול להגיב?
    תודה לעונים.

  10. #10
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    255
    אני לא מבין את השאלה.
    ברור שהכלים "יחזיקו" נסיעות של 20-40 ק"מ. הם יחזיקו גם הרבה מעבר- אנחנו מדברים פה על כלים מודרנים.

    ההונדות משעממות. ניסיון קצר איתם גם כבעלים (לתקופה הכי קצרה שהחזקתי כלי איי פעם)- כל הדגמים בין 250-750 של הונדה הם כלים מעולים,
    חסכונים, בנויים מעולה- אבל משעממים.

    הmt07 לא מוגבל- אני מחזיק אחד כזה כבר שנה וחצי. כלי מעולה.
    סתם שתדע- הצמיג המקורי שמגיע איתו ירד מהאופנוע שלי בגלל תקר ב15 אלף, וכנראה יכל להמשיך איתי בכיף עד 20 אלף ואולי יותר. הצמיג
    עצמו יקר, אבל עמיד מאוד וגם מעולה בכל תנאי שטח.

    ההפרש בטיפולים הוא דיי זניח לדעתי, לא משהו מדוייק אבל תחושה- הרבה תלוי גם בך (יש כאלו שלמרות ה12 אלף כל טיפול מחליפים שמן כל 5).

    הכי טוב לחסוך ברברת ופשוט לעשות נסיעות מבחן ולקבל הצעה מסוכונות.

  11. #11
    Mt07 יעשה את העבודה, טיפולים גם לא יקרים ואתה תהנה איתו מאוד.
    Supermoto Rider
    SMC690R 2021
    Instagram & TikTok: Yadin_Tal

  12. #12
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,608
    מה חסר לך באקסמקס? אתה מוותר על רגליים יבשות בחורף ותה מטען.
    אתה מוגבל ברשיון?

  13. #13
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2016
    הודעות
    14
    ציטוט נכתב במקור על ידי alexsupreme צפיה בהודעה
    מה חסר לך באקסמקס? אתה מוותר על רגליים יבשות בחורף ותה מטען.
    אתה מוגבל ברשיון?
    אממ.. אקס מקס אחלה כלי באמת,קטנוע חזק , והיתרון של התא מטען זה עולמי, אך קטנוע בכללי מתחיל לשעמם אותי - רכיבה קטנועית, ובנוסף באקס מקס יש טיפול כל 5 אלף שזה פשוט מבאס כל חודשיים וחצי ללכת למוסך, והמחיר של כל טיפול זה משכנתה , בארבע חודשים האחרונים החלפתי צמיג אחורי + טיפול 15 1100 שקל בערך, אחרי כמה ימים הלך לי המנורה הקדמית והברקסים הקדמיים עם עבודה עוד 600 שקל, ועכשיו טיפול 20 אלף - עוד 3300 שקל, מחירים מופקעים. מחפש פשוט כלי תקציבי וחזק שיחזיק נסיעות עם מרחק גדול ויתן עבודה, וגם מדיי פעם לעשות איתו טיולים וכו. אז פה אחד mt????

  14. #14
    מה עם cb500x? לא מעניין אותך? נוח לנסיעות ארוכות, טיפולים כל 12,000.

  15. #15
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2016
    הודעות
    14
    מאוד מאוד מתלבט בין כל הכלים של ההונדה בעיקר בגלל המחיר 50 ולא 60, וגם לפי הבנתי הטיפולים יותר זולים במקצת.
    או שכבר ללכת על הmt. בגלל זה חיכיתי לתגובות של אנשים שמחזיקים בכלים האלה, ושאול איך הם בנסיעות ארוכות בנעירוניות, איך מבחינת תחזוקה , ולדעתם האם שווה להוסיף את הסכום לMt ?

אשכולות דומים

  1. Exc125 2015 למכירה או החלפה על דו״ש
    על ידי thekeeper בפורום פורום מכירה
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 13-04-2016, 07:58
  2. מחפש החלפה
    על ידי Daniel_Gershenzon בפורום פורום קנייה
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 05-04-2016, 23:09
  3. המלצות למעבר לאופנוע מקטנוע
    על ידי pakapaka בפורום כללי
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 10-01-2016, 16:22
  4. החלפה\מסירה - מגני ידיים אלומיניום
    על ידי walther בפורום פורום מכירה
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 29-12-2015, 18:00
  5. החלפה בין מותגי שמן
    על ידי royal star בפורום פורום טכני
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 03-12-2015, 18:16

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO