Rtfm גבר...
מה שכתוב תעשה.
בגדול, הרצה טובה, זו הרצה שמשלבת סוגים שונים של נסיעה ועומסים (עומסים לפי המלצת היצרן). לדוגמא שילוב של נסיעה בתוך העיר עם נסיעה מחוץ לעיר וכו'.
אין בעיה עם מרחקים ארוכים.
אבל שוב - rtfm !!!
ותתחדש כמובן
שלום לכולם בעוד כמה ימים יגיע אליי honda cb500x ואני צריך לעשות לו הרצה ,
באיזו מהירות אני צריך לרכב והאם אפשרי לנסוע איתו ניסעה ארוכה ורצופה של מעל 60 קמ או שלא רצוי לעשות זאת בתקופת ההרצה .
Rtfm גבר...
מה שכתוב תעשה.
בגדול, הרצה טובה, זו הרצה שמשלבת סוגים שונים של נסיעה ועומסים (עומסים לפי המלצת היצרן). לדוגמא שילוב של נסיעה בתוך העיר עם נסיעה מחוץ לעיר וכו'.
אין בעיה עם מרחקים ארוכים.
אבל שוב - rtfm !!!
ותתחדש כמובן
ההמלצה בגדול הוא לרכוב כרגיל.
כמובן להקפיד לרכוב בסל"ד משתנה.
המנועים עוברים תהליך של בדיקות קפדניות במפעלים ומורצים שעות על גבי שעות על המנתק כדי להוציא מנועים עם מינימום כשלים.
כשימסרו לך אץ האופנוע יגידו לך בדיוק את מה שהיצרן ממליץ לאופנוע שלך.
במידה ולא אמרו לך תצור איתי קשר.
בהצלחה ותתחדש.
קורא סת"ם, רכז מערכת מוטו
יש לי את האופנוע ממה שאני זוכר לפי ההוראות יצרן מעבר הילוכים עדין יחסית ומהירות סבירה וככה פחות או יותר זה כתוב, בחברה המליצו לי לא לעבור את ה100 קמש, להשתדל לא להביא את המנוע למצב מגמגם הילוך גבוהה סלד נמוך וזהו
בהצלחה תהנה
מהירות סבירה לפי מי,מבחינתי 200 קמש בכביש 6 זה סביר לחלוטין.
תעשה אך ורק מה שיגידו לך כשתקנה את האופנוע ולפי ההוראות יצרן.
הרצה טובה צריכה להיות בשלבים,בגלל החום שיש עכשיו אז מומלץ לעשות אותה בערב או מוקדם בבוקר.
עדיף לסוע בכבישים עם רמזורים על מנת שיהיה העברת הילוכים וסיבוב של המצערת ולא לסוע בסלד והילוך קבוע.
hard break-in זה הכי טוב. לא 4000 סל"ד ולא שטויות. גם יהיה לך יותר הספק מהמנוע בהרצה חזקה. סע על כל טווח הסל"ד. ולא נסיעות ארוכות כדי להעביר את ה 1000 ק"מ יותר מהר, זה ממש לא בריא למנוע.
יחי המלך המומנט
גילוי נאות ולכבוד_הוא_לי: חבר מערכת מוטו
שלושה דברים נאמרו לי:
1. לרכוב במהירויות וסל"ד משתנים.
2. לא לעבור את ה- 6 אלף סל"ד.
3. להימנע מפתיחה מלאה של המצערת ומהאצות מהירות.