בגרמניה הונדה בירידה מתמדת כבר 3 שנים בכל מה מוגדר אופנוע ״כבד״ אני רק יכול להמר שהמצב דומה בכל השווקים המערביים, אם תשים לב בשנים האחרונות הרוכבים עזבו את הטבלאות של היצרנים והתחילו לחפש משהו לנפש פתאום עיצוב ופעימות מנוע הפך להיות דבר חשוב יותר מכח סוס בגלל זה קטמ, דוקאטי ועוד על הגל וגם ימאהה שהצליחה לקרוא את המפה בזמן עם ה״dark side of Japan״ רק הונדה קצת לא מוצאת את מקומה בכל המארקטינג החדש הזה למרות שהיא עדיין מייצרת אופנועים מעולים אבל בחלקם חסר משהו.