תוצאות 1 עד 15 מ 15

אשכול: קטנוע השליחים האולטימטיבי.

  1. #1
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    1,467

    קטנוע השליחים האולטימטיבי.

    אני הולך לעבוד חמישה ימים בשבוע בערך 200-150 ק"מ ביום - 5-6 שעות ביום.
    מהניסיון עבר המובי היה באמת אל כמו שמישהו פה בפורום אוהב לקרוא לו..
    היה לי אחד שעשה 64K קילומטר על הספידו ולא נגע אפילו ברינג.
    הוא לא הכי נוח ולא הכי מהיר אבל בהחלט אמין ברמות וקל לתחזוקה. (אין רדיאטור,בלם תוף אחורי)
    היה לי s1 של דיאלים שנאתי אותו.. המושב הכי מעצבן שיש לא לפה ולא לפה.
    הפלסטיק של הסוויץ' התפרק אחרי שבוע ימים וגם התושבת של הארגז התרופפה עם הזמן.
    אני מתלבט אולי על ג'וירייד 200 קצת יותר מהיר, לא נגיש לילדי הa2.
    יותר נוח כמובן, וגם מבחינת גודל זה הגבול שלי.. לא מוכן לשמוע על ספינות כמו אקסאיבו או ג'ויימקס או דאוןטאון.. (והם כולם מצויינים)
    התקציב מאפשר כלים עד שנת 2008 (ארבעת אלפים שקלים)
    הגו'ירייד כנראה סחיר וחלקיו בשפע, אך שאלה האם אמין וקל לתחזוקה?
    הוא קירור מים וקרב' בשנים שאני מחפש.. איך המערכת קירור בsym?
    גניב ברמות או שעל כלים חבוטים ישנים לא מסתכלים כלכך?
    מה אתם אומרים?
    יש פה שליחים עם ניסיון שאולי יתרמו את השנקל שלהם?
    למישהו יש ניסיון על vs של sym?
    נערך לאחרונה על ידי JohnnyDee; 11-03-2016 בשעה 18:31.

  2. #2
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    154
    התחלתי נסוע על מובי לפני יומיים עוד לא גיבשתי דעה, בעבודה אני עושה משלוחים על קומביז ואקספרו של סאן יאנג שניהם.
    שניהם די עמידים, והקומביז יותר נוח עם מרכז מסה נמוך יותר ומשרה יותר ביטחון.
    אבל לפי מה ששמעתי המובי הוא אלוף המשלוחים ללא עוררין, את שלי קניתי ב 5 אלף, תחפש אתה תמצא.

  3. #3
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    1,467
    הקומביז מבוסס דיוק בטוח אמין, הבעיה שאני די גבוה והוא לא מרגיש נוח.
    הx-pro אין מה לדבר =_= לדעתי דגם לא מוצלח בכלל.

  4. #4
    נסעתי על vs שבע שנים, אבל לא כשליח. הכלי מאוד אמין. ראה מוסך (חוץ מטיפולים) רק פעם אחת כשנקרע כבל גז. תא מטען גדול יחסית לקטנוע קטן, נוח מאוד בתוך העיר, וגם די מהיר יחסית להספק הדל. צריך להחליף צמיגים כי המקוריים לא טובים, אבל אתה מדבר על כלי שעבר עליו דבר או שניים אז יהיו לו כבר צמיגים אחרים. לצערי המוסך המרכזי של מטרו הצליחו להרוס את הוריאטור אחרי טיפול גדול ב34,000 ק"מ (נכנס תקין ויצא רועד ורוטט). בסוף עשיתי עליו טרייד-אין (בהונדה.. אל מטרו אני לא מתקרב יותר). בסה"כ עשה עבודתו נאמנה, אבל משום מה אני לא רואה יותר מידי שליחים עם הכלי הזה.

  5. #5
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    הראש מנוע בג'וירייד לפעמים נפרץ והמים זורמים לתא שרפה.
    150 ק"מ ביום זה לא מעט הייתי ממליץ לא לוותר על קירור מים ולא לרדת מתחת ל 250.
    Vs זה דיוק עם פלסטיקים ועוד 2 שסתומים,קטנוע פשוט כאילו יוקרתי החסרון הגדול שלו זה הקירור והוא מאוד משעמם.

  6. #6
    יוקרתי? אין בו שום פיצ'ר מיוחד.. הכי לא יוקרתי שיש, גם לא בתחושה ובמראה. לגבי משעמם, יש קטנוע 125 (אולי חוץ מהראנר) מעניין?

  7. #7
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    יש 4 שסתומים ונורות לד מנצנצות בפנס הקדמי ; )
    וברצינות,הוא משדר משהו שהוא יותר מורכב (בפלסטיקה למשל) מקטנוע כמו דיוק ומובי שלהם אין שום פיצ'ר מיוחד - עבודה נטו.

  8. #8
    נורות הלד הארורות שנשרפות אחרי שנתיים ומטרו רוצים על החלפה הון עתק
    טוב נו, יש לו עיצוב טיפה יותר "ספורטיבי" מהמובי ומהדיוק, אבל זה ההבדל היחידי. בכל מקרה, אחלה קטנוע עבודה בתוך העיר, אבל לא ל150 ק"מ ביום.

  9. #9
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    1,467
    בהנחה שמטופל בזמן, מובי לא ישרוד 40,000 ק"מ?
    אני מדבר על מנוע חדש..
    לעשות מנוע לא יקר מדי וחלקים יש בשפע..
    ואם אין צורך בכוח של ה250? הכל מישורי ועירוני באזור העבודה.

  10. #10
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    ציטוט נכתב במקור על ידי JohnnyDee צפיה בהודעה
    בהנחה שמטופל בזמן, מובי לא ישרוד 40,000 ק"מ?
    אני מדבר על מנוע חדש..
    לעשות מנוע לא יקר מדי וחלקים יש בשפע..
    ואם אין צורך בכוח של ה250? הכל מישורי ועירוני באזור העבודה.
    אם רק בעיר לא צריך 250.
    150 זה בערך ק"מ יומי של מובי מסעדה וכמו ששמת לב הם לא מתים בקלות.

  11. #11
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    1,467
    בג'ויירייד המשאבת מים והמסביב עובדים יפה או כושלים מוקדם?
    אני מתלבט בין ג'וי 200 למובי 125..
    המובי עם מנוע חדש קומפלט עם קבלות עשה הרצה וזהו.
    מאז ישב כחצי שנה ללא מגע.
    הבלמים במצב מעולה הפלסטיקה דהוייה קצת אבל שלמה וללא שריטות.
    האגזוז קצת חלוד זה משהו רציני?
    חוץ מזה באמת הכל שלם ושמור, מראות ואפילו מגן אגזוז דהוי ומקורי.
    הג'וי נסע חזק ועבד משלוחים אבל המנוע לא נגעו בו והוא כבר על 58,000.
    גם הפלסטיקה שלו קצת חסרה ושבורה.
    צריך לעשות לו טיפול גדול ודיסקים+רפידות..
    על שניהם מבקשים אותו מחיר..
    כשלושת אלפים שקלים.

  12. #12
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    חפש משהו אחר.

    נ.ב.
    מנוע חליפי למובי עולה גרוש וחצי אל תתרגש.

  13. #13
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    1,467
    לוותר גם על המובי?

  14. #14
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    תקנה אחרי שתראה את כל האופציות אולי יש משהו יותר טוב ובאותו מחיר.

  15. #15
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    1,467
    השוק פה מת.. זה לא כמו בת"א.

אשכולות דומים

  1. תגובות: 97
    הודעה אחרונה: 28-12-2015, 17:37
  2. תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 19-07-2015, 16:24
  3. תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 17-06-2015, 20:26

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO