עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 22

אשכול: רעשים וחופש בגלגל אחורי ניו דינק 2010

צפייה משולבת

  1. #1
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    51

    רעשים וחופש בגלגל אחורי ניו דינק 2010

    אהלן,
    לפני הטיפול האחרון (טיפול גדול) ואחרי 47 אלף ק"מ הקטנוע התחיל להוציא רעשים, לא משהו דרמטי אבל אני אוהב נסיעה חלקה.
    הרעש (סוג של חריקות) הופיע במהירות נמוכה עד בערך 60 קמ"ש. בקצב של סיבוב הגלגל אבל זה לא קבוע, לפעמים מופיע לפעמים לא.
    הרפידות של הבלם האחורי היו שחוקות והיה לי נוח לקוות שהאשמה בהם. התבססתי גם על העובדה שלחיצה על הבלם האחורי הפסיקה את הרעש. בטיפול הוחלפו הרפידות, בנסיעה הראשונה היה שקט ומאז שוב ראש ואפילו התגבר קצת. היום בדקתי את זה קצת יותר לעומק וראיתי שיש חופש בגלגל האחורי.
    כמה שאלות:
    1. מה יכולה להיות הבעיה?
    2. האם יש בעיה לרכב ככה (בטיחותית בעיקר)?
    3. האם לא הייתם מצפים שבטיפול גדול ישימו לב לחופש כזה במוסך?
    אני אנסה לצלם ולהעלות וידאו כדי שיהיה יותר ברור.
    תודה חברים,
    קובי

    Sent from my A0001 using Tapatalk

  2. #2
    קצת קשה לתת לך פתרון לבעיה דרך המקלדת.
    עדיף לך לגשת לבעל מקצוע שיבדוק פיזית את הכלי ויאבחן את מקור הרעש.

  3. #3
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    תבדוק חופש בגלגל האחורי.
    אם הוא רוקד מקור הרעש הוא הדיסק שמזיז את הגשר של הקליפר.

  4. #4
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    51
    ציטוט נכתב במקור על ידי Tribalmistyc2 צפיה בהודעה
    תבדוק חופש בגלגל האחורי.
    אם הוא רוקד מקור הרעש הוא הדיסק שמזיז את הגשר של הקליפר.
    תודה.
    כפי שציינתי, אכן יש חופש בגלגל האחורי. ממה החופש נובע? מיסבים?

    Sent from my A0001 using Tapatalk

  5. #5
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    החופש נובע מהאום שלו שלא סגורה כמו שצריך.
    כנראה.

  6. #6
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    51
    ציטוט נכתב במקור על ידי Tribalmistyc2 צפיה בהודעה
    החופש נובע מהאום שלו שלא סגורה כמו שצריך.
    כנראה.
    וואללה. נשמע אופטימי. אני מקווה שאתה צודק...

    Sent from my A0001 using Tapatalk

  7. #7
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    היה ניסיון עם מקרה כזה לא מזמן,מקווה שזה המצב גם אצלך.

  8. #8
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    51
    ציטוט נכתב במקור על ידי Tribalmistyc2 צפיה בהודעה
    היה ניסיון עם מקרה כזה לא מזמן,מקווה שזה המצב גם אצלך.
    סבבה, נבדוק ונעדכן

    Sent from my A0001 using Tapatalk

  9. #9
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    51
    עדכון...
    אכן חיזוק של האום פתר את בעיית החופש בגלגל, למעשה מה שקרה זה שהאום נפל. לדברי המוסכניק זה קורה כי יש חופש בין הג'אנט לציר ובכל האצה- בלימה התנועה בין הגלגל לציר שמניע משחררת את האום. עוד לא הייתה לי הזדמנות לבחון ברצינות אם זה פותר את החריקות אבל נראה שכן.
    אם האום ישתחרר נחליף ג'אנט...

    Sent from my A0001 using Tapatalk

  10. #10
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    73
    אני לא יודע איפה אתה מטפל אבל אני במקומך לא הייתי חוזר למקום הזה.
    איך לאזעזל מישהו מנסה להסביר שזה בסדר שיש חופש בגלגל האחורי??????????!!!!!!!!!!!!!!!!
    פשוט לא יאמון

  11. #11
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    51
    כרגע אין חופש לצדדים אלא מעט חופש בגלגול (עד שמרגישים התנגדות מהוריאטור) בלי האום באמת היה חופש גם לצדדים שזה לא תקין בלי ספק...

    Sent from my A0001 using Tapatalk

  12. #12
    Senior Member הסמל האישי של doutsh
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    651
    ציטוט נכתב במקור על ידי kobiweis צפיה בהודעה
    כרגע אין חופש לצדדים אלא מעט חופש בגלגול (עד שמרגישים התנגדות מהוריאטור) בלי האום באמת היה חופש גם לצדדים שזה לא תקין בלי ספק...

    Sent from my A0001 using Tapatalk
    מה זאת אומרת חופש בגלגול?

  13. #13
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    51
    ציטוט נכתב במקור על ידי doutsh צפיה בהודעה
    מה זאת אומרת חופש בגלגול?
    כאילו הגלגל מסתובב על הציר שלו

    Sent from my A0001 using Tapatalk

  14. #14
    Senior Member הסמל האישי של doutsh
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    651
    ציטוט נכתב במקור על ידי kobiweis צפיה בהודעה
    כאילו הגלגל מסתובב על הציר שלו

    Sent from my A0001 using Tapatalk
    וזה דבר רע? או שאני מפספס פה משהו...
    הגלגל אמור להסתובב בחופשיות סביב הציר שלו, זו המטרה. אמור להיות שם כמה שיותר חופש.
    לגבי ההתנגדות מהוריאטור, גם זה לא ברור לי -
    כשהקטנוע כבוי והגלגל האחורי באוויר, הוא אמור להסתובב חופשי מבלי שהוריאטור יזוז, מאחר והקלאץ' מנותק.

    עכשיו אני מבין שאולי ההתנגדות שאתה מתייחס אליה היא של הגיר והפעמון שמעט מקשים על הסיבוב, ואז החופש שיש לך כנראה נובע מחופש קטן בגלגלי שיניים של הגיר.
    האם זו הכוונה?
    במקרה הזה, אני לא יודע כמה חופש אמור להיות שם אם בכלל, כדאי לבדוק בספר.

  15. #15
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    מעלה אדומים
    הודעות
    437
    ציטוט נכתב במקור על ידי doutsh צפיה בהודעה
    עכשיו אני מבין שאולי ההתנגדות שאתה מתייחס אליה היא של הגיר והפעמון שמעט מקשים על הסיבוב, ואז החופש שיש לך כנראה נובע מחופש קטן בגלגלי שיניים של הגיר.
    האם זו הכוונה?
    במקרה הזה, אני לא יודע כמה חופש אמור להיות שם אם בכלל, כדאי לבדוק בספר.
    כן גם אני הבנתי את זה מתוך דבריו, כנראה ישנו חופש קטן בגלגלי השיניים עד שמתחילים לקבל התנגדות מהגיר זה באמת מורגש כשמסובבים את הגלגל האחורי עם היד,
    לי זה קורה בעיקר כשאני רוצה לקשור את הקטנוע ומסובב את הגלגל ידנית כדי לא להעביר את השרשרת איפה שיש את הוונטיל.
    נראה לי שזה בסדר גמור אבל כדאי באמת שמבינים ממני יגיבו מתוך ידע ..

אשכולות דומים

  1. רעשים מכיוון הוריאטור
    על ידי Oriroz2 בפורום פורום טכני
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 15-06-2016, 09:01
  2. תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 04-06-2016, 12:05
  3. Skyteam T-rex 125 רעשים ומכות בגיר
    על ידי Qsz2410 בפורום פורום טכני
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 30-04-2016, 12:23
  4. תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 27-02-2016, 13:51
  5. רעשים מכיוון המשקף רוח
    על ידי nba188 בפורום פורום טכני
    תגובות: 10
    הודעה אחרונה: 01-09-2015, 15:37

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO