עמוד 3 מתוך 3 ראשוןראשון 123
תוצאות 31 עד 41 מ 41

אשכול: Mt07 חדש ככלי ראשון

  1. #31
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    1,039
    ציטוט נכתב במקור על ידי maor צפיה בהודעה
    אהלן,
    גם אני קניתי השבוע MT 07 (לא מוגבל)
    ככלי ראשון (לאחר כמה שנים על קטנועים בנפחים משתנים).
    מאחל לשנינו רכיבה מהנה ובטוחה!
    שבת שלום ושבוע טוב.
    אשמח אם כולכם (כל מי שהתחיל עם ה 07 הלא מוגבל ככלי ראשון) תפרסמו פה את החוויות למידה שלכם
    עליו ספציפית ככלי ראשון.
    אני גם שוקל בקרוב לעשות את המעבר לאופנוע, וקראתי פה כל חוות דעת של כל אנשי הפורום למה כן כדאי להתחיל עם ה 07 (ובכללי עם כלי גדול יחסית) ולמה לא כדאי.
    אני מתלבט אם ללכת על ה MT03 בתור התחלה או כבר ישר לעלות ל 07.
    יש פה כבר כמה אנשים שמתחילים עם ה 07 הלא מוגבל ככלי ראשון, לכן אשמח שתשתפו בהמשך את החוויה מהלמידה

  2. #32
    Member הסמל האישי של oradul
    תאריך הצטרפות
    Jan 2016
    מיקום
    32°06'57.7"N 34°56'20.5"E
    הודעות
    406
    ציטוט נכתב במקור על ידי סער666 צפיה בהודעה
    זה הימור גדול לסמוך עליהם שהם יבטלו את המגבלה (למרות שמבחינה טכנית זה פשוט מאוד)
    הם התחייבו לו בכתב וחתימה (לטענתו. לא העמדתי אותו במבחן ודרשתי לראות את ההתחייבות).
    אבל מהניסיון המאוד מועט שיש לי עם מטרו, הם לא באים לקראת הלקוח (לפחות לא בסניף שאני הייתי בו.. 3 פעמים). אז יש מקום לספק.

  3. #33
    Banned
    תאריך הצטרפות
    Nov 2015
    הודעות
    163
    לדעתי עדיף כנאמר מקודם לקחת קודם כל 250 סמ"ק משומש, לרכב עליו עד שאתה מרגיש מוכן לכלי גדול יותר ולהשתדרג. כרוכב מתחיל לא יכול שלא להודות על העובדה שבחרתי ב-250 סמ"ק ככלי ראשון, הציל אותי בייחוד בהתחלה מהרבה פאשלות שככל הנראה לא היו מסתיימות ללא פגיעה על אופנוע חזק יותר. (ושתדע ה-250 הקטנטן הזה סוחב מאשדוד לזכרון יעקב וחזור, אמנם עם עצירות אך סוחב). ה-MT07 נראה ככלי נהדר, ואם אתה באמת מרגיש בטוח בהחלטה הזו - לך על זה, אבל לדעתי עדיף לעלות בהדרגה.

  4. #34
    Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2016
    מיקום
    גוש דן
    הודעות
    73
    ציטוט נכתב במקור על ידי duadi צפיה בהודעה
    אשמח אם כולכם (כל מי שהתחיל עם ה 07 הלא מוגבל ככלי ראשון) תפרסמו פה את החוויות למידה שלכם
    עליו ספציפית ככלי ראשון.
    אני גם שוקל בקרוב לעשות את המעבר לאופנוע, וקראתי פה כל חוות דעת של כל אנשי הפורום למה כן כדאי להתחיל עם ה 07 (ובכללי עם כלי גדול יחסית) ולמה לא כדאי.
    אני מתלבט אם ללכת על ה MT03 בתור התחלה או כבר ישר לעלות ל 07.
    יש פה כבר כמה אנשים שמתחילים עם ה 07 הלא מוגבל ככלי ראשון, לכן אשמח שתשתפו בהמשך את החוויה מהלמידה
    בגדול אצלי זה פשוט יצא ככה מכורח הנסיבות,
    השני בעלים הקודמים הם חברים טובים ככה שלא הייתה לי יותר מדי התלבטות.

    כבר אמרו פה מעלי שהכל פונקציה של יד ימין ושלרוב כל אדם שמבטיח לעצמו ולחברה שבהתחלה הוא יהיה ב"איזי" עם הגז ולא ישתולל, אז לרוב זה לא קורה.. האופנוע "דורש" תאוצה וקשה שלא להתפתות.

    תראה אני משקיע במיגון וכבר קיבלתי את ההחלטה לעשות קורס באופנוען מאומן ו"בגדול" אני באמת מנסה לעשות את כל השלבים על מנת להיות רוכב טוב יותר (גם קראתי את הספר "רכיבה נכונה", ממליץ בחום).

    רק השבוע נהרג חברי מתקופת הצבא בתאונת אופנוע בצירוף מקרים מצמרר שכן אני רק רכשתי את שלי והדבר בהחלט מערער.

    אני מניח שהשורה התחתונה היא שלא משנה איזה אופנוע תקנה (כמובן שאני לא אומר לך להתחיל בr6) אבל עצם זה שכבר נכנסת לפורום באינטרנט על מנת להתייעץ כן מראה לפחות על נכונות ועל שקילות וזה השלב הראשון.

    ברגע שאצבור יותר חוויות אשתף יותר.

    שבוע טוב

  5. #35
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    1,039
    ציטוט נכתב במקור על ידי maor צפיה בהודעה
    בגדול אצלי זה פשוט יצא ככה מכורח הנסיבות,
    השני בעלים הקודמים הם חברים טובים ככה שלא הייתה לי יותר מדי התלבטות.

    כבר אמרו פה מעלי שהכל פונקציה של יד ימין ושלרוב כל אדם שמבטיח לעצמו ולחברה שבהתחלה הוא יהיה ב"איזי" עם הגז ולא ישתולל, אז לרוב זה לא קורה.. האופנוע "דורש" תאוצה וקשה שלא להתפתות.

    תראה אני משקיע במיגון וכבר קיבלתי את ההחלטה לעשות קורס באופנוען מאומן ו"בגדול" אני באמת מנסה לעשות את כל השלבים על מנת להיות רוכב טוב יותר (גם קראתי את הספר "רכיבה נכונה", ממליץ בחום).

    רק השבוע נהרג חברי מתקופת הצבא בתאונת אופנוע בצירוף מקרים מצמרר שכן אני רק רכשתי את שלי והדבר בהחלט מערער.

    אני מניח שהשורה התחתונה היא שלא משנה איזה אופנוע תקנה (כמובן שאני לא אומר לך להתחיל בr6) אבל עצם זה שכבר נכנסת לפורום באינטרנט על מנת להתייעץ כן מראה לפחות על נכונות ועל שקילות וזה השלב הראשון.

    ברגע שאצבור יותר חוויות אשתף יותר.

    שבוע טוב
    תודה על התגובה דבר ראשון, אשמח אם תשתף בהמשך עוד מהחווית למידה.
    דבר שני אני מאמין שהכל תלוי באמת בבנאדם ובבגרות שהוא מגלה.
    אני לא ילד קטן (29) שמתלהב ממה שהתלהבתי בגיל 17 שרק קיבלתי את הרשיון לאוטו ועשינו תחרויות בשכונה.
    אני כבר כמעט שנה על קטנוע ששוקל 250 קילו עם 39 כ"ס (סילבר ווינג). נכון זה לא אותו הדבר כמו אופנוע, אבל מבחינת משקל
    וכוח משיכה של כלי אני מאמין שזה דומה כשאתה עובר מקטנוע 125. אחרי הכל 39 כ"ס זה איפשהו באמצע מבחינת ה MT 07.
    שורה תחתונה אני גם נמנה עם האנשים שבדעה שהכל תלוי בבנאדם שעל הכלי.

  6. #36
    Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2016
    מיקום
    גוש דן
    הודעות
    73
    אני דווקא חושב שככל שמתקדמים בגיל ככה יותר קשה לבצע את המעבר.
    יש לנו הרבה יותר ניסיון חיים ואנחנו יודעים מה עלולים להפסיד, בדומה לקעקוע שיותר קל לעשות בגיל צעיר כי לא חושבים יותר מדי.

    נייק לקחו את הסלוגן just do it ולדעתי זה הדבר הכי נכון, פשוט תעשה את זה.

    אני עכשיו בדיוק אחרי רכיבה של 400 קמ ויש לי קצת רשמים של מתחיל אז ככה:
    ריכוז!!!
    מספיקה שנייה בודדת של מחשבות על דברים שהיו או יהיו ופתאום לא שמת לב שנכנסת לעיקול וכו'...

    כמו כן, בנסיעות בכבישים מהירים עם תנועה אני כרגע על נתיב ימני/אמצעי ורק כשיש פקקים רוכב בשוליים, תאכלס זה מתוך פחד כי אין לי מספיק שליטה על הכלי בינתיים אבל בשורה התחתונה גם חשוב לצאת מהמנטליות של הקטנוע שהוא כלי הרבה יותר עביר לדעתי מאשר אופנוע ויודע להתמודד טוב יותר עם כל מיני סללומים בין רכבים (שזה מאוד מסוכן ככה או ככה).

    זהו לבינתיים

  7. #37
    ציטוט נכתב במקור על ידי maor צפיה בהודעה
    אני דווקא חושב שככל שמתקדמים בגיל ככה יותר קשה לבצע את המעבר.
    יש לנו הרבה יותר ניסיון חיים ואנחנו יודעים מה עלולים להפסיד, בדומה לקעקוע שיותר קל לעשות בגיל צעיר כי לא חושבים יותר מדי.

    נייק לקחו את הסלוגן just do it ולדעתי זה הדבר הכי נכון, פשוט תעשה את זה.

    אני עכשיו בדיוק אחרי רכיבה של 400 קמ ויש לי קצת רשמים של מתחיל אז ככה:
    ריכוז!!!
    מספיקה שנייה בודדת של מחשבות על דברים שהיו או יהיו ופתאום לא שמת לב שנכנסת לעיקול וכו'...

    כמו כן, בנסיעות בכבישים מהירים עם תנועה אני כרגע על נתיב ימני/אמצעי ורק כשיש פקקים רוכב בשוליים, תאכלס זה מתוך פחד כי אין לי מספיק שליטה על הכלי בינתיים אבל בשורה התחתונה גם חשוב לצאת מהמנטליות של הקטנוע שהוא כלי הרבה יותר עביר לדעתי מאשר אופנוע ויודע להתמודד טוב יותר עם כל מיני סללומים בין רכבים (שזה מאוד מסוכן ככה או ככה).

    זהו לבינתיים
    לפי התיאור שלך אני ממליץ לך לגשת בדחיפות לקורס רכיבה. קטנוע ממש לא יותר זריז בהיגוי ו״just do it" למה שלא תקנה h2r הרי נייק אמרו לא? קח את זה באיזי ולמען הבטיחות שלך תעשה קורס כמה שיותר מהר.

  8. #38
    Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2016
    מיקום
    גוש דן
    הודעות
    73
    כפי שכבר כתבתי, אני אכן נרשם לקורס ברגע שיתאפשר.
    שנית, כמובן שציטוט הלוגו של נייק בוא לא להמחשה בלבד אלא לפי שיקול דעת, אם דעתך קפצה עד הh2r אני מאחל לך שתשיג אותו בהקדם.
    ולגבי ההערה השלישית.. טוב זו למעשה הרחבה של ההערה הראשונה.

    אני תמיד משתדל באיזי, מציע לך לאמץ את ההמלצה של עצמך.

    שבוע טוב.

  9. #39
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2015
    הודעות
    24
    ציטוט נכתב במקור על ידי SaarN צפיה בהודעה
    כלי אדיר בעיני, אבל לא ככלי ראשון..
    מי שאמר\ה שהוא לא כבד, אז הוא די כבד בהשוואה לאופנועי מתחילים של 250-300 סמ"ק, הוא לא מאיים בגובה ובמימדים, אבל הוא לא קל.
    אז למתחילים שיש להם בד"כ היגוי מעורפל (פונה טוב שמאלה, פונה חרא ימינה) זה יגרום לפניות עוד פחות טובות בזמן אמת בעיר, ואני מהמר שככלי ראשון אתה הולך להפיל \ להחליק איתו.
    אם יש לך כסף, הצעד הכי נכון, לדעתי, זה ללכת קודם על כלי 250 סמ"ק. הרבה יותר קל לסחוט ממנו את המירב, לא רק בקטע של התפעול שלו, בקטע של ההבנה של מה זה אומר לרכב על אופנוע. תמרון בין מכוניות עם כלי שלא מפריע לך במימדים שלו, לפנות כמו שצריך, להתרגל להעלאות\הורדות הילוכים חלקות, רגש בתפעול המנופים.
    פחות קריטי, לדעתי, יהיה מעבר מנפח ביניים כזה או אחר לסופרספורט אחרי שהמוח והשרירים שלך התרגלו לתפעל את האופנוע ואתה לא מכווץ\דרוך\מוצף במידע שהוא גם מהדרך וגם מהכלי, עדיף שכל המידע שתצטרך לעבד יהיה רק מהדרך.
    שוב, אם אתה נעול על ה07? למה לא, הכלי יהיה הרבה יותר איכותי מכל 250 שיש. אבל להתחיל עם 250 זו לא פאדיחה וזו לא חתונה, רכבת כמה חודשים? הבנת? מיצית? טרייד אין\מכירה לילדון הבא שהוציא רשיון לקיץ ותביא את ה07, הוא לא יברח לאף מקום.
    בכל מקרה, ברוך הבא
    מחזק במיוחד את הקטע עם הצפת המידע. בהתחלה הרבה מתשומת הלב שלך מופנית לתפעול האופנוע במקום לכביש, במיוחד אם אתה קונה אופנוע גדול שרגיש יותר לטעויות תפעול.

  10. #40
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    1,039
    ציטוט נכתב במקור על ידי mmaorc צפיה בהודעה
    מחזק במיוחד את הקטע עם הצפת המידע. בהתחלה הרבה מתשומת הלב שלך מופנית לתפעול האופנוע במקום לכביש, במיוחד אם אתה קונה אופנוע גדול שרגיש יותר לטעויות תפעול.
    מהנסיון המועט שיש לי על דו"ג, וכשאני אומר מועט אני מתכוון לשלוש שנים על ג'ויירייד 125 ועוד 8 חודשים על סילבר ווינג,
    זה לא משנה ממש על איזה כלי תתחיל בין אם זה 125 סמ"ק הראשון שלך בחיים או הקטנוע 400 סמק ששוקל 250 קילו,
    בשניהם אתה מקבל חוויה שונה מהקודמת, ושונה לגמרי.
    הכוונה שכשאתה רק מתחיל איי פעם בפעם הראשונה הכל חדש, גם ההסתגלות לכלי וגם לכביש.
    כשאתה עובר לקטנוע גדול יותר אתה שוב מרוכז בכלי ובקושי בכביש כי אתה מתחיל לחשב זויות הטיה/התחמקות ממצבים בכביש בתוספת המשקל הכבד.
    אז בשני המקרים הנ"ל נוצר מצב שאתה לא מרוכז באמת בכביש.
    במעבר מקטנוע בכל גודל כלשהו, לכל סוג של אופנוע וגודל כלשהו, אתה שוב לא תהיה מרוכז בכביש כי אתה תהיה מרוכז בתפעול האופנוע.
    ולא משנה כמה הוא שוקל.
    שורה תחתונה אתה בקושי תהיה מרוכז בכביש ובשני המקרים, בין אם זה אופנוע קטן או גדול כמו ה MT07 אתה תתרכז בתפעול הכלי.
    בגלל זה הכל תלוי במי שרוכב ובסבלנות שלו לקחת את הדברים באיזי ולהתרגל, לא משנה הגודל (כמובן שיש הבדל לכלים הגדולים ממש כי אז יש גם תוספת כוח ממש משמעותית).

  11. #41
    Senior Member הסמל האישי של torquser
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    643
    עברתי לMT07, זה לא לכי לראשון שלי, זהו כלי מאוד נוח, שימושי, ידידותי, סלחני וקל לתפעול. אם הרוכב מספיק בוגר ואחראי להתקדם עם האופננוע בהתאם ליכולותיו זה לטעמי כלי נהדר להתחיל איתו.

אשכולות דומים

  1. תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 08-07-2016, 08:44
  2. Mt07-2014- עם תוספות.
    על ידי matan27 בפורום פורום מכירה
    תגובות: 25
    הודעה אחרונה: 01-03-2016, 07:40
  3. איך המחיר של ה-mt07 פתאום קפץ ל-60 אלף?
    על ידי Yadin Tal בפורום כללי
    תגובות: 19
    הודעה אחרונה: 09-01-2016, 01:01
  4. תאונת mt07 באיכות hd
    על ידי moshmosh בפורום כללי
    תגובות: 30
    הודעה אחרונה: 15-09-2015, 13:50
  5. משקף רוח ל-mt07
    על ידי chase בפורום כללי
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 14-07-2015, 03:24

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO