אני מתעניין לגבי אופנוע ראשון,
מה ההבדל בין מנוע טווין לסינגל?
ואיפה השוני בא לידי ביטוי ביום יום?
אני מתעניין לגבי אופנוע ראשון,
מה ההבדל בין מנוע טווין לסינגל?
ואיפה השוני בא לידי ביטוי ביום יום?
כמות צילינדרים.
בשביל להפיק כוח דלק נדחס וניצת,סינגל הוא תא כוח אחד וטווין זה שני תאים - שני צילינדרים.
מנוע כפול מגיע במספר תצורות עם סדרי הצתה משתנים - מקבילי,הופכי,V ועוד.
הפרשי הצתה - 360 270 180 מעלות בין בוכנה אחת לשניה.
זה בא לידי ביטוי ברצועת כוח ובנוחות,מנוע סינגל רועד יותר כמעט מכל מנוע בתצורה כפולה.
יוקר עלויות מוטה לכפולים.
לא בהכרח כי זה מאווווד כללי. הכל תלוי אופי ומנוע
Sent from my Windows phone
Si fractum non sit, noli id reficere
adversus solem ne loquitor
סטרלוק אני אשמח אם תראה לי סינגל וטווין מאותה קטגוריה כשהראשון זול יותר.
רק בבקשה כלים איכותיים ולא יוסאנג.
RXV חיה רעה, קורע כל סינגל 450.
מה עם סדרי הצתה?
זה שם המשחק לא?