לדעתי צריל לסדר לך במסגרת האחריות.
ואיך זה נובע מהתעללות אם הצד השני תקין?
8:00 בוקר טוב לאופנוע. שוב מתעצבן על הכלב שהשתין לי על הגלגל הקדמי!
רגע אחרי מסתבר שבולם קדמי ימני פרוץ הוא זה שאחראי לשלוליתה הזעירה על החישוק.
האופנוע הוא זירו FXS סופרמוטו חשמלי, עדיין באחריות יצרן.
כמה שאלות:
1. האם אחריות אמורה לכסות נזילה מבולם קדמי? מצד אחד ייבואן יכול לטעון שבולם נוזל יכול להגרם מאופי הרכיבה. מצד שני זה אופנוע כביש בן חצי שנה שמעולם לא ראה (ולא יראה) שטח או קפיצות, רחמנא לצלן.
2. אם לא, האם חשוב להשתמש במוסך הייבואן? (מזכיר, האופנוע עדיין באחריות)
3. אם לא, איזה מוסך באיזור גבעתיים/ת"א מומלץ לטפל בבולם?
החשש שלי הוא שאם יתגלה משהו לא תקין מעבר למחזיר שמן פרוץ, הייבואן יוכל להתנער מאחריות בטענה שמוסך אחר פתח את הבולם.
תודה מראש ותתחדשו על השם ההיסטורי.
איגור.
לדעתי צריל לסדר לך במסגרת האחריות.
ואיך זה נובע מהתעללות אם הצד השני תקין?
חשוב שהשמן לא יגיע לדיסק,פריצה בצד שני לא מסוכנת לרכיבה למוסך. זה הכי חשוב.
מנסיון בשטח - קל מאד לפרוץ בולם. מספיק לא לשטוף שארית בוץ/חול שנדבק לחלק הצר של הבולם. ברכיבה הבאה, כשהבולם "עובד" הוא עולה עם מחזיר השמן על הבוץ היבש/החול, נשרט ונוזל. לגבי צד אחד/שני צדדים, זה כבר עניים של מזל.
אבל אני מדגיש שוב - אופנוע כביש. אין בוץ ואני מנקה אותו היטב.
אכן זה בצד ללא דיסק בלם. אין בעיה להגיע למוסך. השאלה היא לאיזה?
מחר בבוקר אברר במוסך הייבואן.
נערך לאחרונה על ידי Igor_R; 15-03-2016 בשעה 23:19. סיבה: תוספת ציטוט
אז מה הבעיה?
למה לא לממש אחריות?
זו בדיוק השאלה - האם נזילה בבולם אמורה להיות מכוסה באחריות.
לפני שאני מדבר עם הייבואן, אני רוצה לדעת מה מקובל.
בכל מקרה כדאי לנסות את האחריות
אין דבר כזה מקובל. יש כתב אחריות, צריך לבדוק מה רשום ומה מכוסה בכתב האחריות.
טובים ממני יש, גרועים ממני יש, כמוני אין!
What is normal or standard may guide you, but what is indicated in the owners' manual and on the vehicle warranty card from the manufacturer is most important. The SHOWA front forks on the ZERO FXS are very high quality, but in the event of an accident there is certainly the possibility that the front fork seals may leak. I believe the FXS you reference was in an accident.
ואני מאמין שאתה צריך לעשות את הדברים הבאים :
1. לתת גילוי נאות!
2. לראות את האופנוע ולתת פתרון, לא לכתוב מה אתה מאמין.
3. לכתוב בעברית.
לתת גילוי נאות?
אז בעל אופנוע צריך גם להכיר הוא קנה אופנוע שהיה בתאונה.
יש תעודת אחריות. בלי משחקים.
הזמנו איגור למוסך לפני 10 ימים.
בהחלט לתת גילוי נאות.
תכתוב שאתה חלק מהחברה שנותנת את האחריות,
תתנהל נכון, בעברית, תגיד את מה שיש לך להגיד, כמו שצריך.
אל תתן לקוראים לנחש מי, מה, כמה ולמה.
או שאתה מאמין שהאופנוע היה מעורב בתאונה (כמו שכתבת באנגלית)
או שאתה יודע שהיה, יש הבדל גדול.
אם אתה חושב שיש על מה לנהל דיון ענייני...לך על זה.
זה טוב לכם וטוב ללקוחות, במיוחד ההתנהלות נכונה.
אל תתן לנו לשבור את השיניים ואל תגיע למצב שאפשר לשפוט אתכם לא נכון.
נערך לאחרונה על ידי MasterOz; 26-03-2016 בשעה 20:06.
חחחעוז איך ידעת שהוא היבואן?
נראה כמו מכתב מחוטפים
עשכיו אני מבין למה יחס עוה"ד באוכלוסייה בישראל - הגבוה בעולם
![]()
סתם, הגיון פשוט.
שם המשתמש הוביל לזה,
פתאום כולם בשקט...אז אל תעיר את הדובים.
![]()
פות"ש, האם רכשת את האופנוע חדש מהיבואן או שהוא יד 2? אם לא רכשת אותו כחדש, האם ידוע לך על תאונות שהוא עבר אצל הבעלים הקודמים? כמובן שיש לזה משמעות שונה לעומת אופנוע בן חצי שנה ללא היסטוריה של נפילות/תאונות וכו'.
לעניין היבואן(?) או מי מטעמו שהגיב פה - עם עברית כזו עדיף שיגיב באנגלית, אבל בלי גילוי נאות מצידו בתגובה ובנוסף בחתימה אני חושב שאין בכלל מקום להתייחס אליו.
קצת דיגניטי בסיסי.
Sent via Tapatalk