פותש' גם אני מתגעגע למגזין החודשי
על אופנועים.
התקדמנו לדיגיטלי? .. זה לא אותו הדבר. (עד היום יש לי כמה מגזינים איפוא שהוא.)
אן תחליף . לגבי האימלה ... אני רואה שידידינו פרדר חזר ויחד עם אביעד הם זוג מופרעים, לך תדע אולי יגשימו לך משאלה..
היי אני סתם חשבתי, משהו היום בעיתונות של אופנועים חסר, לא מדבר על המעבר מעיתון שמגיע פעם בחודש, עם הריח של העיתון, בסדר התקדמנו עברנו לדיגיטל, מקבל את זה.
היום בוחנים אופנועים, כל אופנוע והכתבה שלו. זה נחמד, זה יפה. זה לניארי, זה צפוי, זה משעמם....
פעם היו מערבבים חלב, בשר, ירקות, והיו מוציאים מבחנים שלא קשורים בכלל, אבל נהדרים......
אופנועים עד מחיר של X, מערבבים את כולם ורואים מה הכי...
אופנועים משומשים בני 10 שנים, מערבבים סוגים שונים ורואים מה יוצא.....
אופנוע משומש מול חדש מאותו הדגם, אופנוע 600 מול ליטר (כן גם את זה עשו).
וכן הלאה והלאה....
היום - מיוצר ב..., מגיב נוח או לא, בעיר כך וכך, מחוץ לעיר כך וכך, בכבישי ירושלים מתנהג כך או אחרת.......
פעם - "אנו עומדים לפני הרמזור, כמו עדת זאבים המשחרת לטרף, האור הופך לירוק, הקלאץ משתחרר....אימלה...." (טל שביט מבחן ל R1 הראשון). את המשפט הזה אני זוכר בעל פה, משנת 98...
אני מתגעגע לכתבה שבה מספרים לי איך זה לרכב עם האופנוע ולא על האופנוע, מה זה עושה בלב, בבטן ובראש. התחושות עצמן ולא כמה רך או לא הקלאץ...
טוב נו כנראה אני מזדקן והעולם משתנה...
פותש' גם אני מתגעגע למגזין החודשי
על אופנועים.
התקדמנו לדיגיטלי? .. זה לא אותו הדבר. (עד היום יש לי כמה מגזינים איפוא שהוא.)
אן תחליף . לגבי האימלה ... אני רואה שידידינו פרדר חזר ויחד עם אביעד הם זוג מופרעים, לך תדע אולי יגשימו לך משאלה..
אני איתך על ההשוואות, לדעתי זו הסיבה שtop gear הצליחו כל כך אבל להם יש גם תקציב בהתאם.
לגבי הביקורת עם ה״רגשות״ שזה מעורר, יכול להיות שזה בגלל שאני צעיר אבל לא מעניין אותי בכלל אם זה מרגש איבר כזה או אחר בגופך בזמן שאתה נוסע.
לכל אחד יש אופי אחר ודברים שונים מרגשים אנשים שונים. החלק שכן משותף, הוא החלק הטכני והתחושה הפיזית.
אולי זה יעבור עם הזמן![]()
ובואו נסכים שהיבואנים פה בארץ לא בדיוק משתפים פעולה. רוב הכלים שנעשו עליהם ביקורות לאחרונה אלו כלי הדגמה שזמינים גם לצרכנים פרטיים ולצערנו לא מעט יבואנים מרגישים שהשמש זורחת להם מהתחת *מטרו* אז הם לא טורחים להעמיד כלי מבחן בכלל לדגמים מסויימים.
נו בסדר, אני עדין מרגיש שחסר היום החלק החמקמק הזה, שהכתבה גורמת לך להרגיש כאילו אתה בעצמך רוכב על האופנוע, זה מה שחסר..
וזה בגלל שאין כתבים? או אולי אין אופנועים?
או אולי בכלל הקוראים התרחקו שנות אור מאופנועים שעולים מאה אלף, כך שאיך שלא תכתוב את זה אין סיכוי שתרגיש שאתה בעצמך רוכב על האופנוע.
אבל אתה מתכוון כנראה לכתבות כמו הוואספ (ווספה דבורה גיבורה) או מנשה הגבר.
צודק. כבר לא כותבים ככה יותר.
טופ גיר היו הכל חוץ ממגזין רכב, לא יודע אפילו איך לקרוא לזה אבל מגזין רכב בטח שלא, כן הרבה אהבו אבל אם עוד מגזינים היו הולכים בכיוון שלהם היינו מוצאים את עצמינו שקועים במידע רדוד ולא מקצועי סטייל ריאלטי.
טופ גיר הייתה אתנחתא קומית טובה אבל היא הייתה טובה כל עוד היא הייתה היחידה.
פילפולים בשני שקל קיבלנו בשפע מגב״ב, טל ז״ל ידע איך גם לפלפל אבל גם לא להגזים והכל בעברית כאילו אבשלום קור בעצמו כתב את זה, הסיגנון הזה לצערינו הלך עם האיש.
אני חושב שזה קיים איפשהו ברשת, אם תחפש תמצא.
הייתי מצרף לינק אבל אנחנו פה, לא שם. ופה גם טוב.
אני חושב שזה בהחלט חלק גדול מהעניין. האינטרנט בכלל והפייסבוק בפרט, הנגיש לקוראים ים של מידע. בעבר יכולת לקרוא על אופנועים במוטו, או אם היית משקיע סכום מעט מופקע, היית יכול לקנות מגזין אירופאי או אמריקאי בן כמה חודשים, בסטימצקי. היום כמות המידע הזמין היא אדירה ורף הסבלנות וההתרגשות של כולנו, עלה. וכאילו זה לא מספיק, הכל גם מלווה בוידאו (אם תמונה אחת שווה 1000 מילים, תחשוב כמה שווה סרטון וידאו בן עשרות אלפי פריימים).
אז כן, אתה הזדקנת (כמו כולנו). והתבגרת. ומה שפרט לך על נימי הרגש לפני 18 שנים, לא יעשה לך זאת שוב באותו האופן. גם אם טל"ש היה בינינו, הוא היה מתקשה להביא אותך ואת כולנו, לאורגזמה טקסטואלית כמו בעבר.
הקוראים הצעירים של מוטו, הם היום הצרכנים הבוגרים, הוותיקים והמנוסים של אתרי האינטרנט הדו גלגליים. הקוראים הצעירים של היום, הם ככל הנראה (ואני רק מעריך - אל תצלבו אותי על זה), בעלי סבלנות מועטה לטקסטים מושקעים ומעמיקים ורוצים הכל בשיטת "זבנג וגמרנו". משהו כמו הפרעת קשב כללית של רוב האוכלוסיה התרגלה לצרוך תכנים דרך מסך הסלולארי. תן להם את השורה התחתונה ואת התכל'ס, ועזוב אותם מהתפלספויות על איך פורט האופנוע על נימי הרוכב עליו.
בעל חברה לכתיבת תוכן ופרסום דיגיטלי יוצר דופן ברשתות החברתיות.
אנליסט שוק (נותן שירות לעופר אבניר).
הכרובלוג
יום מסלול - המדריך המלא
אח כרובי כרובי...לו רק ניתן...
ותרשה לי להסטלבט עליך ואולי לא...החתימה שלך, לא עומדת בחוקי הפורום שלנו.
תרתי משמע![]()
בעל חברה לכתיבת תוכן ופרסום דיגיטלי יוצר דופן ברשתות החברתיות.
אנליסט שוק (נותן שירות לעופר אבניר).
הכרובלוג
יום מסלול - המדריך המלא
עזוב...זו בדיחה אישית שלי על האתר בחתימה שלך.
אתה צריך לשפר את חוש ההומור שלך, היה לך פעם...אני זוכר.
עוז מה הבעיה שלך גם כאן וגם שם יותר מחמישים העכוזים של הכותבים הם מנהלים.
אין לי שום בעיה, זו היתה בדיחה, התערבותך בעכוזים אינה נחוצה.