היום התקנתי עוד מצבר ליתיום באופנוע , הפעם החלטתי ללכת לחנויות בארץ ולאחר יום של טלפונים מצאתי שיש מי שמוכר מצברים כאלה בארץ.
הבעיה שקיימת בארץ זה שמביאים רק מצברי 2S מה שאומר שבעצם צריך לקנות זוג מצברים ולחבר אותם ביחד, זה לא נורא כי כל מצבר עולה חצי מחיר אז בפועל זה רק עוד טיפונת התעסקות עם מחברים וזהו.
רכשתי בטיסן הצפון זוג מצברים גרמניים עם 30-50C עלה לי 700 שקלים לזוג
למי שלא יודע C זה בעצם חישוב של קיבולת מצבר עם מכפלה במספר ה C ומקבלים פריקה קבועה ורגעית שזה ל 5 שניות.
משמע מצבר שקניתי מספק 93 אמפר קבוע ו 155אמפר פריקה ל 5 שניות שזה בערך פי 3 זרם פריקה מהמקורי.
יש גם זוג סיניים בטיסן חיפה בעלות של 450 לזוג ויש גם במחיר דומה בחנויות במרכז.
לאחר מכן חיברתי כבל Y שבעצם מכיל 2 זכר EM5 וחיברתי 2 נקבות EM5 לסוללות.
ובקצה ה Y יש חיבור EM5 נקבה ככה בעצם זה מאחד לי את המצברים בתור.
לאחר מכן לקחתי עוד חיבור EM5 וחיברתי אותו עם 2 סופיות עגולות, כל זה התברג עם ברגים לחיבור המקורי של האופנוע וזה בעצם נותן לי גמישות מלאה לעתיד לחיבור וניתוק מהיר של מצברים והחיבור עמיד עד כ 120אמפר קבועים שזה די ויותר בהנחה שמצבר מקורי זה 200CCA שזה בעצם כ 40-80 אמפר פריקה.
מחר אני יעלה עוד תמונות באור יום של איך כל העסק נקראה על האופנוע.