המבנה שלה, ככל שהחומר דק יותר ובעל יותר ליפופים יש יותר שטח מגע, יותר זרם פריקה ויותר יקר לייצור.
בסוללה שקניתה יש מעט ליפופים עם חומר עבה יחסית מה שנותן המוון קיבולת במחיר נמוך אבל פריקה איטית.
הבעיה במנוע של סטארטר זו ההתנגדות הראשונית כשאתה לוחץ על המתג הנעה הזרם מגיע כיף ל100 אמפר של פיק ויורד אחרי שעובר נקודה מתה עליונה כי אין התנגדות של דחיסה. עכשיו אם זה בוכנות קטנות זה לא בעיה אבל בוכנות גדולות דורשות פיקים חזקים יותר. הכי גרוע תוסיף קבל על הפאק וזה יעבוד. להבא תקנה משהו של טיסנים ומכוניות על שלט עם זרמי פריקה גבוהים . אין באמת משמעות לקיבולת גבוהה. המצבר נותן כ400 מיליאמפר פר הנעה.
הקיבולת צריכה להספיק לתת חשמל להכל בין הנעה להנעה.


כדי שתקבל קצת פרופורציות המצבר עופרת מספק רק 20-30% מהקיבולת שלו להנעה. משמע אם המקורי שלך זה 12 אמפר מצבר 2.5 ליטיום זה המינימום שלך אבל פריקה גבוהה מאוד