תודה על האינפורמצייה נימי.
לדעתי נעם 1על המטוס בירדן בדרך לקאטר. ( הדרך היחידה בזהות בדוייה.. משהו כמו דיפלומט או איש מוסד, או אפילו מחופש לאישה..)
על כל פנים מרוצים טובים.
ושהטובים ינצחו.!
תודה על האינפורמצייה נימי.
לדעתי נעם 1על המטוס בירדן בדרך לקאטר. ( הדרך היחידה בזהות בדוייה.. משהו כמו דיפלומט או איש מוסד, או אפילו מחופש לאישה..)
על כל פנים מרוצים טובים.
ושהטובים ינצחו.!
מארקז לא מכוון לפודיום, מארקז מכוון לניצחון במרוצים ובאליפות. לעניות דעתי, ההונדה נחות, נכון לעכשיו, מהיאמהה וגם מהדוקאטי. נחות ברמה כזאת שתקשה על מארקז. למארקז, בנוסף להונדה הבעייתי, יש גם סוגיה מנטלית להתמודד אתה בדמות 6 מרוצים שאותם סיים בהתרסקות בעונה שעברה. הטוען המוביל לכתר ביום ראשון ב 20:00 הוא לורנזו ולא מארקז.
ולמארקז יש גם את סוגיית רוסי על הראש, ראה ערך ג'יברנאו, רוסי יאבק עם מארקז בכל נקודה שבה יוכל ובכל ישורת, נקודת בלימה, אפקס, על קו המירוץ ועל קווים שלידו.
מגבלת זמן. יום אימון מתחיל לרוב ב 10:00 ונמשך עד 16:50. כמעט 7 שעות. בקאטר, שהוא מרוץ לילה אין דרך לדחוס את הלוז לשני ימי אימון- שישי ושבת ולכן מתחילים בחמישי. כאן המקום לתקן טעות שלי מסיקור המבחן בקאטר. אין יום נוסף לאימון אלא פרישת הלוז על 3 ימי אימון על מנת לתת את זמן המסלול לכל הקטגוריות.
איללכא...ומרוצים טובים
נערך לאחרונה על ידי נעם 1; 18-03-2016 בשעה 21:08.
ואני כבר יכול לדחוף חלק מהניתוח שלי ל...מארקז מסיים שני במקצה האימון השני כשהוא קובע 1.55:401 בעוד לורנזו מסיים תשיעי עם 1.55:934
מארקז גם מהיר מלורנזו ב 39 אלפיות השנייה באופן אבסולוטי.
איללכא