תוצאות 1 עד 12 מ 12

אשכול: איך עושים שמיניות נכון?

  1. #1
    Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    66

    איך עושים שמיניות נכון?

    אהלן. אני מגדיל את הרישיון ל A וצריך להתמודד עם השמיניות בטסט, רק שאני נאבק כדי להקטין אותן כי הן קצת גדולות מדי. זה קורה מהסיבה שהכידון כבד לי מאוד (אני די שחיף) ואני חושש לסובב אותו עד סוף המהלך כדי לא לאבד יציבות. אז מה הטכניקה הנכונה?

    תודה.

  2. #2
    Banned
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    באן
    הודעות
    1,023
    אני את הרישיון שלי קיבלתי בפקס מלטביה אבל דבר אחד למדתי בקורס שחיה בהתכתבות באינטרנט - מבט!
    לאן שאתה מסתכל לשם אתה הולך.

  3. #3
    Banned
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    באן
    הודעות
    1,023
    ובנוסף אין שום בעיה לסובב את הכידון עד לגובל. טיפה גז עם שחרור קלאץ' ואתה יוצא מזה.

  4. #4
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    מרכז
    הודעות
    2,465
    תעביר קצת משקל לצד החיצוני של הפניה, זה יהדק אותה.
    פונה שמאלה, נוטה עם הגוף ימינה (ההפך מפניה שעושים במהירות).
    ומבט כמובן.
    אם נופל, תשחרר אותו שיפול, אל תנסה לתפוס אותו ושלא יפול לך על הרגל. בדרך כלל יש מיגון על האופנועים של הלמידה אז לא יקרה לו כלום.

  5. #5
    Senior Member הסמל האישי של ItayK
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    ג'רוזליים
    הודעות
    637
    ניחרידר, זו התנהגות שגויה. לא רוכבים ככה והבוחנים מאד לא אוהבים שעושים את זה.
    עניין המבט הוא משמעותי מאד. ודבר נוסף שלמדתי הוא שככל שהמנוע עובד יותר חזק, כך האחיזה טובה יותר. אל תפחד לתת בFULLGAZ.
    החילזון מהשפן!!
    ג'יימס - GS500E 2002-2015
    ת.נ.צ.ב.ה

    אח"כ "פיצה בית" - לאנטיס 96' Rוצעחת עם מדבקות לחץ אדומות לשיפור כ"ס

    היום V-Strom 650 חתיך, יפה ומושך (בגז!)

  6. #6
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    מרכז
    הודעות
    2,465
    איתי, ב100% מסרטוני היוטוב שמדגימים שמיניות אומרים לעשות counterbalancing
    וזה גם עובד...
    אם לא היה ברור, כשמטים את הגוף לצד ההפוך התוצאה היא שהגוף נשאר ישר (זקוף, אנכי) ולא נשען עם האופונע.

  7. #7
    Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2016
    הודעות
    228
    סתם מתוך סקרנות,
    כי רישיון אני כבר לא אוציא בקרוב....

    מה אומר המורה נהיגה שלך?
    שאלת אותו?

  8. #8
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Feb 2016
    הודעות
    37
    לפות"ש, מה שקודמיי אמרו לגבי מבט נכון סייע לי מאוד, במקום שבו עשיתי טסט השמיניות היו מחולקות לרבעים עם סימוני X של המקטעים, לכן מה שהדריכו אותי לבצע- כל פעם שאתה מגיע לX, ישר להעביר את המבט לX הבא אחריו. ממה שהבנתי מהמורה שלי, את השמיניות מדריכים לבצע ללא גז, ומעבר רק עם קלאטץ'. אני אומנם עשיתי על A1, אך לא סבור שיש הבדל בצורת התרגול.

    Sent from my LG-H960 using Tapatalk

  9. #9
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    92
    בלי רישיון לכבד אבל:

    אין מה להיאבק באופנוע, הוא עושה שמיניות כל יום כל היום, הוא יעשה את השמיניות לבד אם רק לא תפריע לו

    1. מבט! לאן שאתה מסתכל האופנוע מגיע

    2. אם אתה עדיין חושש, תעשה עיגולים בגודל של חצי שמיניות - אז אתה יכול להתמקד בהטיה ובמבט בלי להיות בלחץ של להפוך את הכיוון. אחרי שהתארגנת קצת וקיבלת סחרחורת מהסיבובים לשני הכיוונים, לעשות סיבוב מלא בגודל של חצי שמינית ואז לעבור לחצי שני - שוב סיבוב מלא ורק אז לעבור לשמינית הבאה. זה נותן הרבה זמן לעשות את השמינית כמו שצריך בלי לחשוש מההיפוך הבא. אחרי שאתה שולט בתרגיל הזה - שמיניות.
    נערך לאחרונה על ידי willy; 20-03-2016 בשעה 13:35.

  10. #10
    Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2016
    הודעות
    157
    איך עושים שמיניות נכון?
    משחררים כידון ועובדים עם הגוף

  11. #11
    Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    66
    מבט - תמיד מביט רחוק ולאן שאני רוצה להגיע.
    המורה אמר שלאופנוע הזה קצת צפוף במלבן של הטסט.
    בכל מקרה הבנתי שהבעיה הייתי שהייתי לחוץ וכיווצתי שרירים שלא לצורך, כשנרגעתי והרפתי לגמרי מהכידון האופנוע הלך לאן שרציתי, וגם הגעתי לסיבוב מלא של הכידון תוך כדי התנועה ובלי כ"כ לשים לב. רק היה צורך בתרגול נוסף

  12. #12
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2015
    הודעות
    31
    הייתי בדיוק במצב שלך, שמח שהסתדרת.
    אז כן - הCOUNTERBALANCING עובד טוב, לתת זווית הטוויה לאופנוע ולהשאר זקוף, אבל באמת שהחלק הכי קריטי הוא המבט, ורצוי שהמורה יגיד לך לאן אתה אמור להסתכל בכל חלק. אישית, בהתחלה הייתי יוצא מהריבוע, ובשיעור אחרי - "כשירד האסימון", אז המורה צעק עלי להפסיק לעשות את השמיניות הדוקות כ"כ כי אני סתם מגדיל את הסיכוי להוריד רגל על פארש ולנצל את כל המלבן, צודק בתאכלס.
    קשה להסביר, אני אישית נוסע בהילוך שני (בד"כ לאופנועים יש יותר מדי כוח בראשון בשביל לעשות פניות במהירות נורמלית, אתה משחרר טיפה את הקלאץ' והכלי צובר יותר מדי מהירות) מגיע עד האמצע, עוצר עם הבלמים לשנייה בשביל לאפס את המהירות כזה ובשביל שאוכל לתמרן נטו עם הכוח שמתקבל מהמשחק עם הקלאץ'
    ומבחינת מבטים, בהתחלה מסתכל לחלק במלבן שמקביל לנקודה העליונה של השמיניה, מגיע עד לחלק הזה של המלבן ומשם עובר עם העין לקצה המלבן, מגיע לשם, מסתכל לחלק השמאלי המקביל לאותה נק' של השמינייה, משם מסתכל על ה-X ומגיע אליו וחוזר חלילה עם הנקודה התחתונה של המלבן.
    תרגיש את נק' החיכוך, אם אתה מרגיש שאתה מאבד אחיזה, תגיע לנקודה שאתה מרגיש שהמנוע נותן דחיפה, לפעמים אתה משחק יותר מדי עם הקלאץ' בשביל להוריד מהירות והמנוע די מנותק וכל האחיזה הולכת פקקט במהירות נמוכה + הטייה כשאין דחיפה מהמנוע.
    ועוד קטע אפור זה העניין של הרגל - אם תתן גזגוז קטן ותחרוג מהמלבן, הבוחן עלול להרים גבה, אם תנסה בכוח ותוריד רגל - שלם 600 שקל למורה ותחזור בעוד שבועיים בלי דיבורים מיותרים. אז שים לב לעניין הזה.. אופציה ב' = שמינייה חרא, ולא להוריד רגל.
    בהצלוחס אחי

אשכולות דומים

  1. תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 01-08-2022, 14:41
  2. תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 01-07-2016, 15:49
  3. איך עושים פניות נכון בקטנוע?
    על ידי nadav בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 15-12-2015, 19:24
  4. שמיניות
    על ידי אבירם* בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 12-12-2015, 18:51
  5. מה הם עשו לא נכון??
    על ידי R86 בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 40
    הודעה אחרונה: 21-07-2015, 23:55

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO