מX-EVO קפצת לR-3?
מה חסר כלים?
יש לך Z-250 ב30.
יש לך DUKE 200 במבצע.
ואם בא לך שונה יש אנפילד 500.
ואפילו יוסאנג 250 GV.
הכי פרקטי לך קטנוע.
אופנוע לא באמת יספק את הצרכים שלך פרט לריגוש.
מX-EVO קפצת לR-3?
מה חסר כלים?
יש לך Z-250 ב30.
יש לך DUKE 200 במבצע.
ואם בא לך שונה יש אנפילד 500.
ואפילו יוסאנג 250 GV.
מחיר הפוזה לא שווה את הנוחות,אין לסטודנט מה לעשות עם אופנוע. קטנוע זה אידאלי.
אני אתן פה דיעה פחות פופולרית.
מה עם איזה ויסטרום ישן (יחסית) ומוגבל?
המנוע חי לנצח, הטיפולים לא כל יומיים וזה בדיוק האופנוע לעשות כזה קילומטרג'.
הייתי עושה את הרצליה-ראשון שלוש פעמים בשבוע על אקסמקס 250 וזה הרגיש בסדר בתנועה סוענת אבל אחרי שעולים על אופנוע גדול, אין מה להשוות.
ארגז גדול וסבל לא מהווים מטרד ובמצבו המוגבל הוא לא ישתה דלק.
הטיפול הגדול יוצא באמת יקר אך ורק אם יש באמת עבודה לעשות בכיוון שסתומים אבל רוב הבדיקות נגמרות בזה שהכל תקין (תקנו אותי אם אני טועה).
ואין רצועה וגיר אוטומטי שמצריך טיפול.
אבל יש שסתומים שדרוש להוריד גל זיזים בשביל לכוון את המרווח שלהם,יש שווי צמיגים - 2 במחיר אחד אם היית רוכב על קטנוע.
יש ביטוח,3 דיסקים ו 6 רפידות,יש אגרת טסט,יש יוקר עבודה על כל פיפס וכל חלק ואפשר להמשיך.