מבצעים בדיקת מרווח קודם לכן ומכוונים אם צריך.
שים לב שצריך לבדוק על מנוע קר.
בוי סטרום שהאופנוע חדש היה צריך לעשות כיוון ב24K הראשונים כי לרוב השסתומים היו הדוקים מידי מהמפעל, אחרי הכיוון של ה24K הרוב דיווחו שגם ב100K ומעלה הבדיקה הראתה מרווח תקין ככה שעל פניו נראה שמערכת השסתומים בוי סטרום היא יציבה מאד.
הבדיקה עצמה מאד קלה ורוב העבודה זה הורדת המיכל, הוזזת הרדיאטור ואולי תיבת האוויר (לא ממש זוכר)
הכיוון עצמו דורש הורדת גל הזיזים