1. אתה ממילא מחליף צמיג השבוע, לא? אצלי לפחות זה החזיק כמה ימים.
2. לפי מה שזיתוני עשה אצלי, ניקוי ג'אנט חובה, ונטיל לא צריך.
3. הכי חשוב לברר מראש איזה צמיג אתה רוצה ולהתמקח על מחירו, יש פערים של עשרות אחוזים!
בהצלחה.
שבוע טוב
ביום שישי השתמשתי לראשונה בחומר לתיקון פאנצ'ר בצמיג הקדמי, לאחר שמשהו ניקב את הצמיג בזמן נסיעה.
החור היה קטן, עד כדי כך שלא הצלחנו למצוא אותו. האויר אפילו לא ירד במלואו אבל החלטתי להשתמש בחומר ליתר בטחון.
בינתיים כבר 200 ק"מ רכיבה והחומר מחזיק מעמד, אין סימנים לדליפת אויר מהצמיג.
השאלות שלי:
1. כמה זמן החומר יכול להחזיק מעמד?
2. השבוע אקפוץ להחליף צמיג, האם יש משהו שכדאי לדעת? כמו ניקוי הג'אנט מבפנים או החלפת ונטיל למשל?
תודה לעוזרים
Aprilia Tuono APRC 2013
APRILIA
1. אתה ממילא מחליף צמיג השבוע, לא? אצלי לפחות זה החזיק כמה ימים.
2. לפי מה שזיתוני עשה אצלי, ניקוי ג'אנט חובה, ונטיל לא צריך.
3. הכי חשוב לברר מראש איזה צמיג אתה רוצה ולהתמקח על מחירו, יש פערים של עשרות אחוזים!
בהצלחה.
אין חוקים לפאסט. הוא יכול להחזיק לנצח או לא לתפוס בכלל וישר ירד כל האוויר, וכל דבר אחר באמצע.
הכלל אומר שהפאסט הוא זמני בלבד, עד להגעה למוסך לתיקון הצמיג או החלפתו.
המכונאי / צמיגאי ידאג לנקות את החישוק לפני שהוא ירכיב צמיג חדש. אי אפשר אחרת.
באופן תאורטי ונטיל צריך להחליף עם כל החלפת צמיג. אם שמת פאסט אז על אחת כמה וכמה. תוודא שמחליפים גם ונטיל.
מעולה תודה רבה!
ורונן מחכה לי צמיג כבר בארון, בסט האחרון כבר ידעתי שישתלם יותר לקנות אותו ושיחכה שם לרגע הנכון![]()
רוצה לוודא שכשמחליפים אותו לא מפספסים משהו, שאולי גם אני לא יודע עליו.
Aprilia Tuono APRC 2013
APRILIA