תוצאות 1 עד 7 מ 7

אשכול: Xevo נכבה כשמגיע לניוטרל בעצירה לאחר החלפת כובע פלאג

  1. #1
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    18

    Xevo נכבה כשמגיע לניוטרל בעצירה לאחר החלפת כובע פלאג

    שלום למומחים.

    כאמור ברשותי xevo 250 2008 שעבד ללא דופי במשך כמה שנים טובות. לאחרונה נכבה לאחר הנעה וחשדתי בפלאג, כשפתחתי את המכסה להחליף גיליתי שזה לא הפלאג בעייתי אלא הכובע פלאג עצמו היה קרוע ואפילו הולחם בעבר בצורה די מסכנה ופתטית. הוא היה רופף ומתנתק ובגלל זה הכיבויי מנוע.

    הבוקר החלפתי כובע פלאג; כל החוט שמקשר בין הפלאג עד לקצה השני יש כמו מחשב קטן. הקטנוע מניע ונוסע אבל כשמגיעים למצב של האטה/עצירה והקטנוע נכנס לניוטרל הטורים צונחים לגמרי והמנוע ניכבה.

    אשמח אם למישהו יש רעיונות או המלצות?

  2. #2
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2016
    הודעות
    1
    שווה לבדוק את הקפיצים של הסנדלי סחיבה.
    מקרה דומה בעבר קרה לי(אמנם בקטנוע אחר אבל מאמין שהעקרון דומה)
    הקפיצים היו גמורים ונוצר מצב שהסנדלים היו משתחררים מהפעמון מאוחר מדי,
    לקראת הגעה לסלד סרק המנוע היה נכבה מעצמו.
    אמנם אין קשר לכובע פלאג הבלוי אך שווה בדיקה.

  3. #3
    Senior Member הסמל האישי של R86
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    982
    כמה הילוכים יש בקטנוע? 5 או 7?
    אם חמש אז הבעיה יכולה להיות בפלאג
    אם 7 אז חייב להחליף מחשב
    ועכשיו ברצינות
    לך למוסך
    אני חיי בשביל למות על האופנוע שלי.

  4. #4
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    בשביל לפסול בעיה בוריאטור אפשר לבדוק מה קורה בלי פעמון.

  5. #5
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    18
    תודה רבה חברים, לאחר 2 נסיעות קצרות הדבר הסתדר מעצמו בדיוק כמו שהופיע. עבר בערך שבוע מאז ולא חזרה הבעיה אני מניח שזה הסתדר. ייתכן שהייתה הצפה של דלק במנוע כי המשאבת דלק עבדה ולא היה ניצוץ ולאחר נסיעה שתיים הכל נשרף וחזר לתפקוד תקין מעצמו.. או שאני לגמרי ממציא לא יודע אבל זה הסתדר. תודה לעוזרים

  6. #6
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    ציטוט נכתב במקור על ידי Sv650s צפיה בהודעה
    ייתכן שהייתה הצפה של דלק במנוע כי המשאבת דלק עבדה ולא היה ניצוץ ולאחר נסיעה שתיים הכל נשרף וחזר לתפקוד תקין מעצמו.. או שאני לגמרי ממציא לא יודע אבל זה הסתדר. תודה לעוזרים
    אין קשר.
    כנראה שהבעיה נמצאת במערכת ניהול מנוע או ללכלוך שגורם לזה.
    ה"מחשב" שאליו מתחבר הכבל של הפלאג נקרא כויל - זה רכיב שמגביר מתח בשביל שתיווצר הצתה.

  7. #7
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2019
    הודעות
    8
    מוזר מאד אצלי בעיה זהה עם סימפוני 200. הכובע פלאג היה רופף והחליפו לי אותו, יום אחרי זה קטנוע נכבה פעמיים ברמזור אחרי שממתין לירוק וכשנותן גז. אכן נעשה טיפול גדול יום לפני כולל פירוק וגירוז ציר וריאטור אחורי ושיוף סנדלי סחיבה. לפני אני מטיל את האשמה על קפיצי הסנדלים, האם יש סיכוי מסויים שהחלפת כובע פלאג יכול לגרום לזה ? כלומר האם יכול להיות שהכובע פלאג המקורי מכיל נגד או משהו דומה שאין בכובע החליפי, וזה גורם לכיבוי המנוע לעיתים ? או שזה בסך הכל כובע פשוט ורגיל ?

אשכולות דומים

  1. mt 07 נכבה במהלך נסיעה
    על ידי maor בפורום כללי
    תגובות: 23
    הודעה אחרונה: 31-05-2016, 00:24
  2. פלאג טימינג לביג 800
    על ידי skull בפורום פורום טכני
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 24-02-2016, 21:51
  3. תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 18-02-2016, 22:54
  4. הילוך שני קופץ לניוטרל. מה בעיה?
    על ידי barel31 בפורום פורום טכני
    תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 07-01-2016, 14:17
  5. שיקום קטנוע xevo 250 לאחר תאונה.
    על ידי udi בפורום כללי
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 27-10-2015, 17:36

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO