עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 22

אשכול: סקסי

  1. #1
    Senior Member הסמל האישי של R86
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    982

    סקסי

    אני חיי בשביל למות על האופנוע שלי.

  2. #2
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של MasterOz
    תאריך הצטרפות
    Jan 2016
    הודעות
    1,375
    יש לי כזה בחנייה, שונא את הצביעה הזו.
    לא אכפת לי באיזה צבע יהיה האופנוע...העיקר שיהיה שחור.

    במחשבה שניה...זה נראה כמו משהו אחר, זה נראה יותר "רזה" גם הצמיג.

    אני טועה?

  3. #3
    Senior Member הסמל האישי של R86
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    982
    לפי מה שהבנתי שלך לא ממש שלם.
    שחור זה לא הטעם שלי..רק להלוויות.
    זה King עם צמיג בחתך שונה וזנב שונה והgprים גם תורמים למראה הצר.
    האופנוע הכי חזק שיצא לי להכיר באופן אישי
    אני חיי בשביל למות על האופנוע שלי.

  4. #4
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של MasterOz
    תאריך הצטרפות
    Jan 2016
    הודעות
    1,375
    שלי מפורק, אבל כמעט כל החלקים כבר אצלי. אין שום פגיעות שלדה, מנוע, גיר וחשמל.
    חלק בדרך, חלק גדול כבר בארץ ואחד מחכה לאישור משרד התחבורע.
    עוד חודש מתחיל להרכיב. מה שנשאר לרכוש זה זוג צמיגים.
    בעיקרון, להרכבה יתלוו מספר שיפורים קוסמטיים ואלקטרוניים
    ואם תהיה לי סבלנות, אעלה תמונות של לפני ואחרי.
    שיפורי מנוע או שינוי מפות הצתה לא מעניינים אותי כרגע, למעט שינוי לתיבת האוויר.
    את זה אני בודק כרגע ואולי אשנה את מצב היניקה בטורים הגבוהים,
    אני מתכנן שיפור לתיבת האוויר, רק שזה מצריך בדיקות מדוקדקות,
    גם כך היא מהונדסת מהיצרן, אבל לדעתי יש מה לשפר...בקטנה.
    כך או כך, אני כבר מת להוציא אותו מהניילונים וגם את כל החלקים מהקופסאות,
    יהיה לי קיץ מעניין וסופי שבוע עם ידיים שחורות.

    באופן כללי ההיאבוסה חזק ממנו בכוחות סוס ומהירות סופית, אבל הרבה פחות איכותי.
    גם ברמת החלקים וגם ברמת ההרכבה.

  5. #5
    Member הסמל האישי של shaig
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    434
    עברתי הבוקר ליד אופנוע ממש יפה, 1098,
    היה לו כזה זנבנב



    עממה רוכב כמו גרוטאה.

  6. #6
    Senior Member הסמל האישי של R86
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    982
    מה זה איכותי? גם הבוסה וגם הקינג לא מתקרבים באיכות הרכבה לאירופאים למינהם...לפחות כשהם חדשים
    אם כבר התחלנו עם תחת סקסי...
    R1 עד 2014..gsxr750 LTD 86
    אני חיי בשביל למות על האופנוע שלי.

  7. #7
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של MasterOz
    תאריך הצטרפות
    Jan 2016
    הודעות
    1,375
    קצת עפת עם ההערה הזו, מנסיונך הרב...לומר דבר כזה, זה שחצני בטירוף.
    בעצם לא שחצני, סתם לא נכון...הרי זה לא שאתה מייצר בעצמך אופנועים אירופאים.
    הקינג עומד בשורה אחת גם מבחינת איכות חומרים וגם מבחינת הרכבה,
    עם טובי, מוצלחי ויקרי האופנועים, היאבוסה ממש לא.
    להגיד שכל האירופאים מורכבים בצורה איכותית, זו ממש בדיחה.
    רוב האיטלקים מתפרקים עוד בשנה הראשונה שלהם, גומיות נסדקות וחלקים מקרקשים.
    על הקינג אי אפשר לומר את זה, עוד בפס היצור שלו ובבחירת המהנדסים שתכננו ובנו אותו,
    הוא נחשב לאופנוע פרימיום פלוס.
    אתה מוזמן לבדוק את זה בכל מקום שתוכל, כתבות, מוסכים, פורומים...בכל העולם.
    פירקתי איזה אופנוע וחצי בחיים שלי, אני חושב שאני מבין משהו קטנטן באופנועים,
    שאלתי ודיברתי עם אנשים מהתחום בכמה מדינות, יש תמימות דעים בעניין האיכות של הדגם הזה.
    נכון שזה נשמע שאני משוחד, אז אתה בהחלט מוזמן לבדוק, אבל אם לא יצא לך...
    בהנחה שזה לא ממש מעניין אותך, לפחות אל תצא בהצהרות גורפות שכאלו.
    נערך לאחרונה על ידי MasterOz; 23-03-2016 בשעה 01:21.

  8. #8
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,174
    טוב אז אני רק אניח את זה פה
    תוצרת אירופה אולי מגניבה יוקרתית וכו' אבל אין על האמינות של היפנים.
    אישית אפילו הקוראנים כבר עדיפים על האירופאים!

  9. #9
    Senior Member הסמל האישי של R86
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    982
    אני לא חסיד של האירופאיים,למען האמת מעולה לא התעסקתי עם אופנוע שהוא לא יפני/אמריקאי
    מבחינת איכות הרכבה,ושוב אני אומר שהם חדשים,סוזוקי קצת מאכזבים..
    עם הקינג יש לי בעיה בהתאמת כונסי האוויר(?) בצידי המכל למכל עצמו,עם המסכה הקדמית שמחוברת ע״י גומיות ולא מפסיקה לזוז
    (יודע שזה אמור להיות כך אך עדיין מעצבן,ההיאבוסה נראה כאילו ניסו להרכיב פזל ולא הצליחו,חלקים רופפים,חוסר התאמות בפיירינג...
    לשם השוואה,ראיתי s1000r,מכוער מאוד לטעמי אבל כל החלקים יושבים בדיוק של מילימטר,אותו דבר לגבי mv
    מבחינת אמינות,ברור לי שהיפנים עדיפים,מראים מעט מאוד סימני גיל לעומת האירופאים (שכמו שאמרת מתפרקים אחרי שנה)
    אני מבין שקראת (עוז) את החתימה שלי,יכולת לקרוא את כולה,אין לי עיניין בקינג,בוסה,דוקאטי או כל אופנוע שלא מלאו (או ימלאו בקרוב) 30 שנה
    לא יודע ולא רוצה לדעת להתעסק עם מחשבים על 2,יש יציאות מפעם לפעם של אופנוע מודרני שמושך אותי (sv 650 vfr800 וכו.)
    אבל אם הייתי יכול גם להם הייתי שם סט קרבורטורים.
    אני חיי בשביל למות על האופנוע שלי.

  10. #10
    Member הסמל האישי של shaig
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    434
    טוב מה אתם גוזענים, מוטוגוצלי ובמוו שניהם אירופה ולא אותו הסטנדרט של אמינות.

  11. #11
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של MasterOz
    תאריך הצטרפות
    Jan 2016
    הודעות
    1,375
    שי, גם את גוצ'י וBMW אי אפשר לשים באותה השורה,
    הגוצ'י תמיד היו יותר מגניבים, אבל אמינות זה לא הצד החזק שלהם.

    R86 בקינג זה באמת קטע של עיצוב, זה לא כונסי אוויר עם משמעות.
    את העניין של העדפה לקרבורטורים, עברתי עם כל האלפות שהיו לי וכל האRים,
    אולי אני חלוד היום, אבל את הקטע של לכוון יחסי אוויר דלק
    כשיורדים מירושלים לים המלח ובחזרה מיציתי כבר בתחילת שנות התשעים.
    זה נשמע קצת פלצני היום לשבת מול רביעיית מיקוני או דומים ולכוון אותם למוות.
    תן לי אלקטרוניקה, תן לי בקרות, תן לי לדעת שאני יכול ויש איזה מחשב אדיוט
    שאולי יתקן אותי, תן לי למשוך לאן שבא לי בלי להתפלפל על סגנון הרכיבה
    בכביש המשובש עם התחבורה המפגרת סביבי.
    בניגוד לאחרים, אני כבר לא מחפש לצוד, מספיק לי סטייק מדמם שמישהו אחר הכין.
    נערות בתולות כבר לא מעניינות אותי מגיל עשרים בערך, אני מעדיף נשים בשלות עם המון נסיון.
    כך גם אופנועים עתירי סוסים בשימוש יום-יומי...תן לי להוציא את מה שאני יכול בלי "לדאוג".
    את הקפר-רייסר שאבנה לי, או ה-BSA עם סירה, לשבתות וחגים, אני בהחלט אעדיף נטורל.
    כמו במקור, עם כל ההתעסקות מסביב...כיוונונים עדינים, שיפוצים, טיפולים ונקיון.
    בשאר השבוע, אני רוצה לרכב על מכונה ממוחשבת, מפלצת כבישים מקפלת אספלט.
    אני רוצה לתת למכונה להשלים את מה שאני מפחד או לא יכול או לא יודע לעשות,
    לנצל את המעט שאני יכול, בהתחשב בנהגים "המעולים" והכבישים "המדהימים"
    המתובלים בנגיעות אכיפה אלקטרוניות ונציגי חוק למינייהם.
    בוא נודה על האמת, אספנות ועתיקות זה סבבה אבל רק לפעמים,
    זה לא באמת שכל החלקים זמינים, זה לא שהמחירים כאן הגיוניים,
    זה לא שיש תרבות כזו בישראל, זה גם לא פרקטי
    והכי חשוב, לא כלכלי לכל אחד.
    אז בנימה הזו אומר שוב, תן לי מכונה שדורשת מינימום תחזוקה (מבחינתי)
    חלקים זמינים ואלקטרוניקה שבעיני מגניבה, כדי "למצות" את הצרכים המיידיים שלי,
    רק אחרי זה, פנאן רגוע בצורת נוסטלגיה.
    נערך לאחרונה על ידי MasterOz; 23-03-2016 בשעה 11:56.

  12. #12
    Senior Member הסמל האישי של torquser
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    643
    ציטוט נכתב במקור על ידי MasterOz צפיה בהודעה
    שלי מפורק...
    למה?

  13. #13
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של MasterOz
    תאריך הצטרפות
    Jan 2016
    הודעות
    1,375
    ככה זה, תוצאה של התהפכות מרשימה,
    החלקה לאורך 77 מטר לדברי הבוחן ותעופה אישית לרוחק של 15 מטר באוויר,
    לא כולל גילגולי אקרובטיקה ושיוף אספלט.
    חוויה מכוננת.

  14. #14
    Senior Member הסמל האישי של torquser
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    643
    ציטוט נכתב במקור על ידי MasterOz צפיה בהודעה
    ככה זה, תוצאה של התהפכות מרשימה,
    החלקה לאורך 77 מטר לדברי הבוחן ותעופה אישית לרוחק של 15 מטר באוויר,
    לא כולל גילגולי אקרובטיקה ושיוף אספלט.
    חוויה מכוננת.
    אברוך, אתה בסדר?

    Sent from my Nexus 5

  15. #15
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של MasterOz
    תאריך הצטרפות
    Jan 2016
    הודעות
    1,375
    למעט חוסר הרכיבה שמשפיע עלי נפשית, פיזית אני בסדר.
    שלושה ניתוחים ועדיין אני יכול ללחוץ על רגלית הבלם,
    אמנם הודעתי למסי שאני לא מתאמן איתו יותר בשבתות,
    אבל גם כך חיפשתי לצאת מזה בלי להודות שאין לי כושר.
    יש לי ברגים סינדסמוטיים, שזה מרגיש לי כמו שסתומים דזמודרומים,
    אז אני מרוצה.

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO