EC300 ìà îñôé÷ ÷øáé?! ä-300 ùúé ôòéîåú äí âøæðéí î÷öåòééí, åàí úòìä òì àçã ëæä (ùì ëì àçã îäéöøðéí) ëùäðéñéåï äéçéã ùìê äåà XR600, úáéï îä æä ÷øáé...
ëîå ùòðä äáçåø ùîòìé, àó àçã îäëìéí äàìä ìà àîåø åìà éãò ìäúîåãã òí ðñéòåú éåîéåîåú áëáéù, áèç åáèç ùìà äùúé ôòéîåú.
äéçéãéí ùàåìé éòîãå áîùéîä æä äîøåáòéí äâãåìéí (450/530) àáì âí äí ìà éàäáå àú æä åæä éòìä ìê áäøáä èéôåìéí åáëàáé úçú àçøé ëì øëéáä.
ùìà ìãáø òì äòåáãä ùìàó àçã îäí àéï ñååéõ' åëåìí ùå÷ìéí ñáéá 100 ÷"â ëëä ùàí àúä ìà îúëååï ìäòìåú àåúí ìîùøã ëðøàä ùäí éâðáå úåê ùáåò.
á÷éöåø, úúçéì ìáãå÷ ëéååï ùì ãå"ùéí ëîå WR250R àå DRZ400 àå àí éù ìê ú÷öéá àôéìå àéæä KTM690 àå ääåñ÷ååàøðä äâãåì ùáãéå÷ ôåøñîä ëúáä òìéå.
ëîåáï ùäëé èåá éäéä ì÷ðåú ÷èðåò ìéåí-éåí åàåôðåò ùèç ìñåôé ùáåò, àáì æä ëáø òðééï ùì ùðé áéèåçéí, òâìä ëãé ìäâéò ìùèç åëå'.


öéèåè ääåãòä áúâåáä