אני בד"כ פעם בשבוע,
שטיפה
בדיקת ל"א
שימון
ואתם?
אני בד"כ פעם בשבוע,
שטיפה
בדיקת ל"א
שימון
ואתם?
Aprilia Tuono V4 1100 Factory
be a racer club
אחת לכמה ימים - בדיקת שמן, נקיון כללי
אחת לשבוע - ווקס ומיקרופייבר
אחת לשבועיים/400 ק"מ/גשם - שימון שרשרת.
לפני כל רכיבה בדיקה וויזואלית של פנצ'רים וכל דבר חריג.
לפני כל נסיעה ארוכה בדיקת שמן וברקסים
אחת לשבוע בדיקת בלמים,מתיחת רצועה
כשמתלכלך הולך לשטיפת רכב שישטוף וכל כמה זמן ווקס
Si fractum non sit, noli id reficere
adversus solem ne loquitor
כמו שלמעלה, רק שבמקום ווקס ברוב המקרים יותר ספריי סיליקון, עדיף איכותי של WURTH. חוץ מהשטות הזו באדום ובקטן קטן קטן שלא יכול להעלות בדעתי שמישהו יכול לנקות את הכלי שלי יותר טוב ממני (מי שפגש את הנאצי שלי מבין..)
והקטע עם מים בעייתי בארץ, בעיקר מה שינון כתב - לכלים חדשים אין בעיה, הצרות מתחילות אחרי 3~4 שנים כשהאטימות ברכיבי האלקטרוניקה והחשמל מתייבשות ונסדקות, ואז לחות מחלחלת פנימה והעיזים מתחילות להשתולל שם
אה סליחה אין רצועה/שרשרת, אז מסתכל על הדרייבשאפט שאין נזילות
........................................ KKK-BITCH
......................... We Ride Together, We DIE Together
... Respect Your Bike & All Others that Ride the Same Kind of Beast
כול יום - רוכבים.
פעם ביומיים-שלושה - ניקיון. אם גשום אז לפעמים 3-4 ביום אחד, תלוי.
שימון לפי מצב השרשרת.
טיפולים - לפי ההוראות.
החלפת צמיגים - לפי המצב.
כשיגיעו סליידרים - לפחות פעם בחודש אימון מודרך.
שאלה לשוטפי הכלים שלהם עם צינור,
אין פחד שיכנסו מים למקומות שלא אמורים להיות בהם מים? כמו לדוגמא הסוויץ', לוח שעונים וכאלה..?
תחזוקת שבר.
מתיחת שרשרת כשצריך בשביל שלא תקפוץ.
מילוי שמן כשנזל יותר מדי (ואז שמן טרי במערכת=עוד כמה מאות ק"מ עד לטיפול הבא)
פעם אחת אוברול עליון. פעם אחת שרשרת טיימינג ופעם מיץ פטל קסדו מגה גלופלקס מחדש נעורים.
שטיפה פעם בטסט.
ביקור לא סדיר אצל ד"ר פלג בתלונות על מיחושים ורעשים מהמנוע.
הדיאגנוזה - הרעשים באים מהראש. זה שבתוך הקסדה.
אני שואל כי כשאמרתי את מה שאתה אומר ושטפתי אז כל לוח השעונים התמלא במים.
Sent from my LG-H815 using Tapatalk
בעיקר - דלק
אני מפליץ, על הכיסא, באופן קבוע. הייתי אומר, אפילו יום-יומי.