המחלפים לא מסוכנים. הנהגים מסוכנים. וגם חלק מהרוכבים אם כבר פתחנו את זה.
אם רוכב לא יודע לצפות מה שהולך לקרות על הכביש, וזה לא משנה אם זה בשל העובדה שלפניו נמצא מחלף, היצרות של כביש, הצטמצמות מספר הנתיבים או סתם עיקול חד - העניין אומר דרשני. שיוריד מהירות, יתחיל לחדד את הראייה והמחשבה, יתחיל לעסוק יותר בתכנון הרכיבה שלו ופחות בדברים אחרים.
*הדיון כרגע הוא על רכיבה בזמן עומס, במצב כזה גם על הרוכב להוריד מהירות ולהיות עירני לעובדה שרכב במהירות נמוכה מתנהג אחרת מרכב במהירות גבוהה, על כל המשתמע מכך. מפחד לרכוב בשוליים? אף אחד לא מכריח אותך. בהצלחה להתמודד עם אותו העמוס ברכיבה בין הרכבים.
ראה פסקה אחרונה מעל הציטוט שמתחילה ב-*.
ובתייחסות יותר ספציפית ל"סטטיסטיקה" לגבי עניין הסטיה, אז אני נאלץ שלא להסכים. מידת הזגזוג של הרכבים מתחלקת די "יפה" לשני הכיוונים.
אם כבר, אחיזה של ההגה עם יד שמאל סביר יותר להניח שתביא לסטייה שמאלה... אבל זה לא עיקר הדיון. רק להראות לך שהתאוריה הזו לא מחזיקה מים.
-----
בשורה התחתונה:
שכל אחד יעשה מה שנראה לו, רק שיידע במה זה כרוח. כל הנסיונות להצדיק ולהצטדק לא באמת ישנו את העובדות.
אם הייתי אני בוחר לרכוב מהר יותר מהמהירות החוקית הייתי זאת בידיעה שזו עבירה שיש עליה עונש אם אתפס. לא הייתי פותח פה שרשור "המשטרה ה**** דפקה לי דוח רק בגלל שנסעתי מהר". וזה לא באמת משנה אם עשיתי את זה בגלל שאני נהנה מזה, בגלל שזה "יותר בטיחותי" או בגלל שאני מאמין באמת ובתמים שלאופנועים מגיע לנסוע יותר מהר ממה שמותר.



					
					
					
						
  ציטוט ההודעה בתגובה