ציטוט נכתב במקור על ידי קסד צפיה בהודעה
כבודו חבר ההנעלה מוזמן להתכבד ולצפות שוב בסירטון.
עד כמה שזכור לי (ולא צפיתי בו שוב) הנפקנית בת יונה הגיחה מהטור שפונה שמאלה והוא קיבל את זה כמו גליוטינה.
נכון, המצלמה מראה שהיא ביצעה פרסה אבל זו לא היתה זווית הראיה של הרוכב.
ובנוסף לכל זה היא התמקמה לרוחב הכביש לכבודו.
ההפרזות שלך בדבר 30~130 קמ"ש לא עושות שירות טוב לטיעון שלך.
במקרה הנ"ל גם אם היה זוחל על שמונים היה לו מספיק זמן תגובה לומר "שמע יש" וזהו.


ונקודה בצד, אני זנחתי את הדיון הזה ובמקרה ראיתי שצוטטתי.
יום טוב.
אינני כזה מכובד ואני בכלל לא חבר של ההנעלה - אני סתם חבר של המארחת, יותר כמו סטוצים מהצד.

ב״הפרזה״ שלי התייחסתי לדברים של Zvika, שלתחושתי (האולי מוטעית) אתה די צידדת בהם:
ציטוט נכתב במקור על ידי Zvika צפיה בהודעה
ואז תרכוב על B-Queen!

לגבי התאונה המצערת, אני לא מסכים בכלל עם התגובה הפבלובית הזו -שמואל אבוהב סטייל- המהירות המהירות המהירות.
זה נכון שפיזיקלית המהירות עולה בריבוע במשוואת עוצמת המכה, וזה נכון שמרחק העצירה עולה משמעותית וכו וכו, את כל זה כל ילד קטן מבין ויודע והכל טוב ויפה אבל אין לזה שום קשר למקרה דנן, אלא אם כן מצקצקי הלשון מצפים שתכנס לצומת בגלישה או על 10 קמ"ש.

אם אתה לא רוכב-על עם בלמים מפלצתיים של אופנוע-על אתה פשוט לא יכול למנוע את הבלתי צפוי הזה, התנגשות בקיר ברזל שמופיע ממקום שאינך יכול לצפות אותו. וגם אם אתה כזה ועם כזה אני סקפטי לגבי זה.
...

קרה כאן משהו בלתי צפוי שגם אם הרוכב היה נכנס לצומת במהירות של 60 קמ"ש בקיר ברזל הרצחני הזה הוא היה נהרג.
דברים מהסוג הזה הם לא פחות מאשר עצימת עיניים. כל מיני נסיונות עצובים למדי לנסות ולהצדיק את העובדה שלנסוע מהר זה בטוח באותה מידה כמו לנסוע לאט.
אני לא אומר שמעולם לא רכבתי או נהגתי מהר יותר מהמותר, אם כי בשנים האחרונות אני עושה את זה הרבה הרבה פחות, רק שמעולם לא חשבתי לעצמי שלא עשויות להיות לזה השלכות. השלכות שהן משמעותית שונות מאשר אם הייתי רוכב/נוהג לאט יותר.


החסימה של 2 הנתיבים בו זמנית התרחשה רק בחלק קטן מאוד מהזמן. בשאר הזמן היה מרווח (שהשתנה משמאל לימין) שבו במהירות נמוכה יותר לרוכב היה יותר זמן להגיב ואולי להשתחל אליו. אני אפילו לא מדבר על בלימה ועצירה מלאה.

מי שלא מבין את הקונספט של מהירות בקונטקסט של זמן תגובה, מרחק בלימה ועצמת הפגיעה - אני מאחל לו בהצלחה בנסיון לשרוד על הכביש.
זה לא אומר שמי שכן מבין מבוטח בביטוח לכל החיים, פשוט יש לו סיכויים יותר טובים. אפילו במעט.

וכן, ב-80 קמ״ש כנראה שהרוכב היה מצליח לקום בעוד חודש-חודשיים מהמיטה בשביל לקחת מונית לדירתה של הנהגת ולהוריד לה סטירה על פניית הפרסה המפגרת הזו.


וקבל את התנצלותי על התגובה המאוחרת, הג׳ט לג בצירוף לו״ז צפוף ומחסור בחיבור רציף למרשתת עשו את שלהם.
לשמחת כולם ראית שהשרשור ״קפץ״ חזרה ועשית את ההקשר הנדרש בשביל לדעת שיש סיכוי שאחת התגובות החדשות מתקשרת לדברים שכתבת, או לכל הפחות תעניין אותך. זה משאיר לי מקום לאופטימיות שאולי בכל זאת אתה שייך לקבוצה השניה מבין השתיים שציינתי.

רק רכיבות טובות


ציטוט נכתב במקור על ידי audiR8 צפיה בהודעה
לא נכון.
מהירות הנסיעה המותרת בצומת היא כמהירות הכביש. המצלמות מכויילות למהירות זו או גבוהה ממנה.
צומת מבטל תמרור, ולכן המהירות המותרת אחרי הצומת (באם לא מוצב תמרור המורה אחרת) חוזרת למהירות החוקית הרגילה בהתאם לכביש (50 בכביש עירוני וכו').
לא קיימת הוראה להאט ל70 קמ"ש בצומת.

Sent from my C6833 using Tapatalk
+1