הסיכון ברכיבה לא נמצא בכלי שעליו אתה רוכב אלא באישיות שלך וביד ימין.
דבר נוסף שאולי כדאי לציין זה שעליה בנפח לא חייבת לשנות את אופי הרכיבה, סיבוב עדין של המצערת לא יעיף אותך לאוויר. במיוחד לא בנפחים האלה.
לרוב ההבדל הוא שיש לך יותר כח זמין והמנוע מתאמץ הרבה פחות בנסיעה דומה.
אם אתה הולך לנסוע עם מורכבת, תעשה נסיעת מבחן על ה-cb500x של הונדה. הוא יקר יותר מהאופנועים שציינת אבל הוא שומר טוב יחסית על הערך, אמין מאוד ולא מאיים.