תוצאות 1 עד 5 מ 5

אשכול: התייעצות לגבי רכישת אופנוע ראשון

  1. #1
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2016
    הודעות
    1

    התייעצות לגבי רכישת אופנוע ראשון

    בקרוב אעבור מרכב פרטי לאופנוע ,יש לי רשיון A1 ויש לי כמה לבטים.
    האם כדאי להתחיל בקטן(הz250sl ) מאוד אטרקטיבי במחיר והוא גם נכנס במדרגת הביטוח הנמוכה יותר (הפרש של כ2000שח בשנה).
    השאלה היא עד כמה הוא יספק אותי מבחינת כוח זמין לעומת אופנועים בנפח קצת יותר גדול(z300;duke 390)? הרבה מהנסיעות שלי הן מחוץ לעיר אומנם לא נסיעות ארוכות (30-35 קמ) אך אני לא רוצה להרגיש תקוע בכביש כשהמהירות זרימה היא 120 קמש.
    האם לדעתכם להתחיל על אופנוע קצת יותר חזק (עדיין במגבלות הרישיון) מעלה את הסיכון ברכיבה בשביל נהג דוג חדש?
    אשמח אם תשתפו על איזה אופנוע אתם התחלתם ואיך הייתה חווית הלמידה עליו.
    חשוב לציין שחלק מהנסיעות יהיו עם מורכב ושכסף אינו קריטריון קריטי בשבילי.

  2. #2
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,608
    ציטוט נכתב במקור על ידי Tamirkh צפיה בהודעה
    בקרוב אעבור מרכב פרטי לאופנוע ,יש לי רשיון A1 ויש לי כמה לבטים.
    האם כדאי להתחיל בקטן(הz250sl ) מאוד אטרקטיבי במחיר והוא גם נכנס במדרגת הביטוח הנמוכה יותר (הפרש של כ2000שח בשנה).
    השאלה היא עד כמה הוא יספק אותי מבחינת כוח זמין לעומת אופנועים בנפח קצת יותר גדול(z300;duke 390)? הרבה מהנסיעות שלי הן מחוץ לעיר אומנם לא נסיעות ארוכות (30-35 קמ) אך אני לא רוצה להרגיש תקוע בכביש כשהמהירות זרימה היא 120 קמש.
    האם לדעתכם להתחיל על אופנוע קצת יותר חזק (עדיין במגבלות הרישיון) מעלה את הסיכון ברכיבה בשביל נהג דוג חדש?
    אשמח אם תשתפו על איזה אופנוע אתם התחלתם ואיך הייתה חווית הלמידה עליו.
    חשוב לציין שחלק מהנסיעות יהיו עם מורכב ושכסף אינו קריטריון קריטי בשבילי.
    הסיכון ברכיבה לא נמצא בכלי שעליו אתה רוכב אלא באישיות שלך וביד ימין.
    דבר נוסף שאולי כדאי לציין זה שעליה בנפח לא חייבת לשנות את אופי הרכיבה, סיבוב עדין של המצערת לא יעיף אותך לאוויר. במיוחד לא בנפחים האלה.
    לרוב ההבדל הוא שיש לך יותר כח זמין והמנוע מתאמץ הרבה פחות בנסיעה דומה.

    אם אתה הולך לנסוע עם מורכבת, תעשה נסיעת מבחן על ה-cb500x של הונדה. הוא יקר יותר מהאופנועים שציינת אבל הוא שומר טוב יחסית על הערך, אמין מאוד ולא מאיים.

  3. #3
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,568
    ציטוט נכתב במקור על ידי alexsupreme צפיה בהודעה
    הסיכון ברכיבה לא נמצא בכלי שעליו אתה רוכב אלא באישיות שלך וביד ימין.
    דבר נוסף שאולי כדאי לציין זה שעליה בנפח לא חייבת לשנות את אופי הרכיבה, סיבוב עדין של המצערת לא יעיף אותך לאוויר. במיוחד לא בנפחים האלה.
    לרוב ההבדל הוא שיש לך יותר כח זמין והמנוע מתאמץ הרבה פחות בנסיעה דומה.

    אם אתה הולך לנסוע עם מורכבת, תעשה נסיעת מבחן על ה-cb500x של הונדה. הוא יקר יותר מהאופנועים שציינת אבל הוא שומר טוב יחסית על הערך, אמין מאוד ולא מאיים.
    מסכים, נשמע שההונדה יכול להתאים לך.
    Tracer 900

  4. #4
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2015
    הודעות
    31
    גם מסכים, שמעתי על הX רק דברים טובים.
    אני אחד שלא אוהב את הסטייל של האדווינצ'רים, ופייר? אני חושב שהוא חתיך לאללה.

  5. #5
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2016
    הודעות
    1,126
    מישהו יכול לחוות דעה בין ההונדה לR3?

אשכולות דומים

  1. התייעצות לגבי רכישת אופנוע שטח ראשון
    על ידי Liran92 בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 10
    הודעה אחרונה: 11-06-2016, 19:11
  2. התייעצות לגבי רכישת אופנוע דו"ש בתקציב של כ- 25K
    על ידי Laurence בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 12
    הודעה אחרונה: 03-06-2016, 15:17
  3. לקראת רכישת אופנוע שטח ראשון
    על ידי Roi בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 16-11-2015, 19:26
  4. התיעצות לגבי רכישת אופנוע ראשון
    על ידי yanivmi בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 19-10-2015, 16:11
  5. התייעצות לגבי קטנוע ראשון (400 סמ"ק) וציוד מיגון
    על ידי hagayg בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 23-06-2015, 08:03

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO