ברשותי DR 250 שישב במחסן סגור שנה ועכשיו אני מנסה להשמיש אותו ולהעביר טסט.
לאחר רכיבה קצרה הרגשתי שהאופנוע נבלם כל הזמן ואכן התגלה שהברקס הקדמי תפוס (לא לחלוטין) והדיסק היה חם מאוד.
החלפתי במוסך את נוזל הבלם, ניקו את הקאליפר והחליפו רפידות..לאחר כמה ימים עשיתי סיבוב שוב והברקס נתפס לחלוטין וחזר לאחר חצי שעה למצבו המקורי כאשר הוא מעט תפוס.
אם כן איפה נעוצה הבעיה? הקאליפר עייף ודורש שיפוץ? האם מומלץ להזמין או לשפץ? ואם להזמין אז עם איזה כלים הוא חולק אותו קליפר?
DR 250 שנת 89