רכיב 24 בתמונה:
http://er70s-2.smugmug.com/Motorcycl...%20Forks-L.jpg
ערב טוב, הערב כשחזרתי מהעבודה קצת לפני שהגעתי הביתה ההילוכים הפסיקו לעבור.
ההסבר הכי טוב לזה הוא: "הרגלית איבדה את הקפיציות".
ז"א - ראשון נכנס, הרגלית נשארת דרוכה מטה.
מעביר לשני, נשארת למעלה.
אף פעם לא חוזרת לאמצע כך שפועל יש לי את ההילוכים ראשון-שני וזהו.
גם חצי לניוטרל לא כל כך עובד, אלא אם אני מנסה להוריד אותה ממש בעדינות (בכוח היד) למטה אז מצליח לתפוס את הניוטרל.
לציין שעד עכשיו לא היו בעיות כלל. זה הגיע ככה out of the blue.
יש לי מן תחושה שזה קשור לקפיץ שמחזיק את ציר הרגלית (תמונה מצורפת).
השאלה, איך? מה כבר יכול להיות איתו?
או שאני טועה...?
כל רעיון יתקבל בברכה
תודה,
רכיב 24 בתמונה:
http://er70s-2.smugmug.com/Motorcycl...%20Forks-L.jpg
הרגלית מהודקת על הציר?
נשמע שזו בכל מצב בעיה פנימית ואין ברירה אתה צריך לפתוח מנוע תחתון כדי לאתר אותה ולטפל בה/ בחלק שקפץ/ להחליף את החלק הפגום.
זו בשורה מבאסת (ויקרה אם אתה נותן את זה למוסך) אבל ככל שתקדים להשלים איתה כך תחזור לרכב עליו מהר יותר.
אוקיי, אז פתחתי את כל העסק כולל ריקון נוזל קירור שהחלפתי שבוע שעבר רק(!), ריקון שמן, כמובן שהלך אטם בית קלאץ'.
וכמובן שהקפיץ היה שבור.
מחר נרים צלצול לחופר אבנים נקווה שמוכרים את הקפיץ בנפרד ולא קומפלט עם הציר.
אני אתכונן נפשית...
עדכון - להפתעתי המחירים באבניר היו סבירים ביותר, והכל היה במלאי.
קפיץ לרגלית - 30 ש"ח
מחזיר שמן - 40 ש"ח
אטם משאבת מים - 40 ש"ח
אטם מכסה מצמד - 90 ש"ח
ביצעתי את העבודה, הכל הלך טוב עד ש... ניסיתי להדק את סלסלת המצמד (70 ניוטון לפי הספר), ולא היה לי את ה"כלי המיוחד" clutch hub holder שאמור להחזיק את הסלסלה שלא תסתובב.
תוצאה - בית רפידות מצמד שבור. 700 שקל באבניר, או 200 שקל מאיביי. כמובן שהאופנוע יעמוד עוד קצת.
נעדכן שוב כשיגיע.IMG-20160408-WA0000.jpg
סתם בשביל לדעת.מה המידה של המחזיר שמן.?
לא זוכר. אבדוק יותר מאוחר יכול להיות שלא זרקתי עדיין את השקית עם המדבקה של המק"ט.
תקלה מבאסת. גם לי קרה פעם. מאז קניתי כלי ולמה שהוא לא מתאים אני מייצר במיוחד
Sent from my LG-D802 using Tapatalk
בשעה טובה, הדרוזי על הגלגלים שוב.
בעזרת הכלי הנחמד שהזמנתי מאמזון:
http://www.amazon.com/Motion-Pro-08-...ilpage_o00_s00
וטבור מצמד יד שניה מהאיביי, לפני יומיים ביצעתי את העבודה הכלי חזר לעבוד.
אני חושב עכשיו לרתך את החלק השבור שיהיה ספייר במחסן, מה אתם אומרים?
אם תצא מהקופסא תבין שניתן לייצר חלק שאוחז את הלב לסלסלה ב 10 דקות וזאת אם יש רתכת בנמצא.
א. לייצר חלק מתאים משלושה פלאחים, או לרתך לדיסקת מצמד ישנה מוט זאת לא עבודה קשה, אילו היה לי את החלק החליפי ביד ורק הכלי היה חסר - ברור שהייתי מייצר אחד.
ב. גם אם נניח הייתי משקיע, ומייצר כלי - זה היה מתאים לאופנוע הזה בלבד. לאופנוע אחר הייתי צריך לייצר כלי אחר ביום מן הימים.
ג. הזמן שהיה לוקח להכין כלי, מתקזז עם עלות של הכלי שהזמנתי. תכל'ס, בשביל 160 ש"ח - תמיד נחמד שיש עוד כלי בארגז.
כך, שכל מקרה לגופו.
חג שמח!
להבא.תנסה עם המקט שלהם לחפש באינטרנט למצוא מידות לקנות לבד.
מחזיר שמן כזה לא עולה יותר מ10 שקל