
נכתב במקור על ידי
MasterOz
במשרד התחבורה מודעים לעובדה שמתן אישור נסיעה בשולי הדרך עלול להיות מסוכן ובוחנים את ההשלכות,
דילול אוכלוסין נראה להם לגיטימי כאשר יתכן שיבוצעו התאמות נקודתיות לשוליים.
רוחב השוליים בכביש 6 עומד על כ-2.70 מטרים, ולפעמים אף פחות, לעומת כ-3.5 מטר לנתיב נסיעה רגיל.
מדובר ברוחב גבולי עבור משאיות ואוטובוסים - שייאלצו לנסוע בצמוד לגדר הבטיחות או לבלוט לנתיב משמאלן.
במשרד הממשלתי יוצאים מנקודת הנחה שבלאו הכי, עומסי התנועה הכבדים לא יאפשרו נהיגה מהירה בשוליים בשעות ההיתר.
כך, כאשר הנהג הישראלי יהרוג אחרים או את עצמו, נוכל להאשים את הגורם האנושי...שנוהג
ולא את הממשלה או מהנדסי הכבישים הכושלים. אבל למה להתעצבן?
זה רק ניסוי קטן בבני אדם, כמו פרוייקט ההצלחה האדיר א'-3!!!
אז תיקנתי קצת...מה קרה?