קעטו"ש מהפורום מרכיב על שלו צמיגי קוביות.
מסרר לו. אולי יש לו טיפ.
צריך לבדוק את עניין זמינות החלפים בהונדה שבח. זה הזוי מה שאתה אומר.
דאנלופ תמיד עדיף על IRC אבל גם עם IRC ניתן לשייף רגליות. ככה שמעתי.
ובעניין ההצעה האחרונה שהעלית - אמור מעט ועשה.
היי,
הכשילו אותי בטסט על צמיג אחורי גמור. לטענת הטסטר יש על הצמיג סדק בצד ולכן צריך להחליף צמיג.
חיפשתי במשך שבוע הארכה צמיג אחורי אך ללא הועיל אין צמיג בשום מקום (כולל במוסך הונדה המרכזי בתל אביב).
למישהו יש רעיון למקום בו יכול להיות שיהיה מלאי צמיגים? תכלס הבנתי שיש צמיגי דנלופ וIRC במידה שאני צריך (80/90-17) אבל למוסכים אין במלאי או אין רצון להזמין.
שאלה טיפה טיפשית; האם אני יכול לערער על החלטת הטסטר? הסדק נראה קטן והצמיג עצמו לא יבש ומלא בשר (החריצים שלו עדיין מאוד עמוקים סה"כ נסע 8000 ק"מ). האם כדאי להוציא רשיון חדש וללכת למכון אחר? כמה זה עולה?
תודה רבה,
רפאל
קעטו"ש מהפורום מרכיב על שלו צמיגי קוביות.
מסרר לו. אולי יש לו טיפ.
צריך לבדוק את עניין זמינות החלפים בהונדה שבח. זה הזוי מה שאתה אומר.
דאנלופ תמיד עדיף על IRC אבל גם עם IRC ניתן לשייף רגליות. ככה שמעתי.
ובעניין ההצעה האחרונה שהעלית - אמור מעט ועשה.
צמיגי קוביות? זה לא צמיגים שיגמרו מהר על הכביש (נטיות שטח אין לי. אולי בעצם כל דרך השלום נחשבת שטח?!)? נשמע פתרון מעניין. האם אני חייב להחליף זוג צמיגים לקוביות או שאפשרי לחיות עם שעטנז?
בשבח הם אמרו שהזמינות תהיה לעוד שבועיים וגם זה בספק. לבינתיים מצאתי כל מיני מוסכים שמוכנים למכור לי צמיג קדמי של CBR125 בטענה שהוא מתאים (רק שהוא עולה יותר מפי 2 מצמיג לאינובה).
אני אנסה מחר את המוסך היחיד שטען שהוא יכול לספק ולאחר מכן כנראה שנעבור לסט קוביות.
תודה ולילה טוב!
בוקר טוב,
בהחלט אפשר להרכיב צמיגי קוביות וזה אפילו מומלץ למי שעיקר נסיעותיו הן בשטח, אבל האמת שצריך טסטר נחמד במיוחד ושפם מרשים במיוחד ע"מ לעבור ככה טסט. מלבד זאת עד כמה שזכור לי מידות הצמיגים של האינובה שונות משל הבריו.
בכל אופן אני מציע לפנות לגולן (058770 ובסוף ארבע פעמים שמונה) המחזיק כרגע את מחסן החלפים של ניפוניה אולי הוא יוכל לעזור לך. לפני כן כדאי לך לנסות לבדוק עם תמיר קרני נראה שהוא יודע הכל על האינובה.
שיהיה בהצלחה.
תודה לכולם!
בדקתי אצל הרבה מוסכים ופנצריות לצערי אין להשיג.
קשיש, דיברתי עם גולן ולצערי המידות לא תואמות. אולי אם היה לי שפם וחיוך הטסטר היה מעביר...
שלחתי גם הודעה לתמיר בבלוג שלו וגם לו לא היה פתרון קונקרטי.
בסוף החלטתי ללכת על הצמיג של CBR125 בכפול מהמחיר רק בגלל הלחץ של הטסט.
כשחושבים על זה יחסית לקטנוע שלא עולה לי כלום זה הרבה כסף אבל בטוטל הוא עדיין חוסך לי המון אז... שאלה יהיו הבעיות שלנו.
ר.
ניסית בשחר אופנועים?
כשהייתי צריך צמיגים לקאב שלי תמיד היה להם - של KENDA.
אביעד תודה! לא בדקתי ולא הכרתי. לבנתיים כבר החלפתי לצמיג קדמי של CBR125 בסדנא לאופנועים (של שרון). המחיר אומנם היה יקר לעומת מה שציפיתי (הצמיג יקר לא המוסך) אבל לפחות עברתי טסט וסיימתי עם הסאגה הזו.
אשתדל לזכור אותם לפעם הבאה שאצטרך משהו לאינובה.
אבל מה בנוגע ליבואן שחייב להחזיק חלפים? זה לא תופס במקרה של צמיגים?
קסד- השאלה האם הוא חייב להחזיק את כל החלפים ואת כולם באופן מיידי (במחסן)
torquser- בדיוק נחמתי הקטנה. סה"כ בשנתיים של נסיעה איתו "זכיתי" להוציא עליו בסביבות 1600שקלים לדלק וטיפולים (טפו טפו טפו!)
לא יודע ספציפית לגבי צמיגים אבל לגבי חלפים בכללי הפוליסה של "להחזיק חלפים לכל דגם שבע שנים" מתורגמת בארץ לפוליסת "בדיוק הרגע אזל מהמלאי, נזמין לך מיד ויגיע תוך שבועיים". כמובן שהשבועיים האלו הם בתנאים אופטימליים ותלויים בזמינות החלק אצל מפיצי ביניים, דואר, מכס ושאר גופים יעילים שבדרך.
הלוואי. שבועיים בחלומות שלך. 14 ימי עסקים. שזה במקרה הטוב 3 שבועות. ולא שהם עומדים גם בזה.