תוצאות 1 עד 2 מ 2

אשכול: וריאטור x-max 250 פולי קדמי מלא בגריז

  1. #1
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    89

    וריאטור x-max 250 פולי קדמי מלא בגריז

    היי,

    פתחתי וריאטור של x-max 250 2013 למטרת החלפת משקולות לדוקטור פולי ושמתי לב שכל הפולי הקדמי מפוצץ בגריז וזה ממש חדש לי לעומת כלים של פיאג'יו וסאן יאנג שפתחתי.
    היה גריז בתוך הבית משקולות והפליא אותי שזה לא מפריע למשקולות לרוץ חופשי.
    מה הסיפור של זה והאם זה אמור להיות ברמה כזו?
    את רוב הגריז ניקיתי, אך גירזתי את ה-oring הגדול החיצוני ואת השרוול שעובר דרך הפולי.

    תודה.

  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    מה שראית נקרא וריאטור אטום,היה קיים במנועי פיאג'יו 50 במודלים של שנות ה 90.
    הגריז בשביל לשמור על המשקולות,לא בשביל להפריע להן היצרן תכנן את זה ככה.
    אם שמת לב גם הבוקסה של הבית מתגרזת והבית מגיע עם מחז"ש מקדימה.

    הצלחת הזאת יכולה לעבוד גם בלי גריז ואין טעם בלשים את האורינג אם הוצאת את הגריז.
    נערך לאחרונה על ידי Tribalmistyc2; 07-07-2015 בשעה 16:14.

אשכולות דומים

  1. כמה עולה וריאטור?
    על ידי Bar1993 בפורום כללי
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 07-05-2016, 20:31
  2. גלגל וריאטור תקוע
    על ידי virali בפורום פורום טכני
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 11-04-2016, 20:40
  3. חולץ אום וריאטור, בית משקולות
    על ידי virali בפורום כללי
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 14-03-2016, 08:41
  4. עזרה בלפתוח וריאטור
    על ידי haim בפורום פורום טכני
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 22-02-2016, 23:27
  5. טסט שני על a1 - טיפים יתקבלו בברכה!
    על ידי Tsachi בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 20-01-2016, 20:49

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO