היי,
פתחתי וריאטור של x-max 250 2013 למטרת החלפת משקולות לדוקטור פולי ושמתי לב שכל הפולי הקדמי מפוצץ בגריז וזה ממש חדש לי לעומת כלים של פיאג'יו וסאן יאנג שפתחתי.
היה גריז בתוך הבית משקולות והפליא אותי שזה לא מפריע למשקולות לרוץ חופשי.
מה הסיפור של זה והאם זה אמור להיות ברמה כזו?
את רוב הגריז ניקיתי, אך גירזתי את ה-oring הגדול החיצוני ואת השרוול שעובר דרך הפולי.
תודה.
מה שראית נקרא וריאטור אטום,היה קיים במנועי פיאג'יו 50 במודלים של שנות ה 90.
הגריז בשביל לשמור על המשקולות,לא בשביל להפריע להן היצרן תכנן את זה ככה.
אם שמת לב גם הבוקסה של הבית מתגרזת והבית מגיע עם מחז"ש מקדימה.
הצלחת הזאת יכולה לעבוד גם בלי גריז ואין טעם בלשים את האורינג אם הוצאת את הגריז.
נערך לאחרונה על ידי Tribalmistyc2; 07-07-2015 בשעה 16:14.