שלום חברים,
לפני כמה ימים הקטנוע התחיל לעשות בעיות..
בבוקר, כשהוא קר, אני מניע אותו על ג׳ק אמצע, בנתיים עולה על ציוד, וכשאני מוריד אותו מהג׳ק הוא מפיל טורים ומדומם.. נורת מנוע נדלקה והופיע 13 בלוח.
אותו יום הצלחתי להניע שוב ונסעתי.
יום למחרת, התופעה החמירה.. עד שלא שמתי אותו על ג׳ק אמצע והרצתי מנוע כדי שהוא יגיע לטמפרטורת עבודה הוא דומם בכל הזדמנות שניסיתי להוריד מהג׳ק.
לקחתי למוסך מורשה, אמרו לי חיישנים.
החליף חיישן אויר, וחיישן חום מנוע.
לא עזר.
חזרתי אליו, החליף אגזוז ועשה כיוון שסתומים.
כשבאתי לקחת אותו, הוא אמר שהיה חוט שמחובר לכוהל שהיה רופף וזה עשה את הדימום בירידה מהג׳ק. נו טוב. קיצר אותו וחיבר.
לא ממש עזר.
אמנם הקטנוע עכשיו לא מדומם כשאני יורד מג׳ק, אבל עכשיו הקטנוע עובד על טורים יותר גבוהים (כנראה הוא סיבב את הבורג שם כדי לעקוף את הבעיה..) וחוץ מזה שהוא עדיין מפיל טורים לכמעט דימום.. ובנוסף, בזמן נסיעה על מהירות קבועה מרגישים כאילו יש בעית מגעים במצערת והוא פתאום ממשיך למשוך את הקטנוע קדימה. למרות שאני על גז קבוע.
לדעתי הכיוון בכלל אחר, משהו בוריאטור..
כי אחרי החלפת הוריאטור האחרון (אצלו אגב) הרגשתי שמשהו לא בסדר, מתחכך שם משהו, אבל לא יודע מה.
שאלתי אותו בזמנו אם הוא מרגיש את זה (חיכוך בקצב קבוע כשהקצב הולך ועולה) והוא אמר שלא.
מאז אני מרגיש שהחיכוך הזה טיפה התגבר אבל לא ראיתי כלום. שלשום ראיתי שמישהו כתב על בעיה כמו שלי, של דימום מנוע, ושבסוף היה משהו שנתקע בפולי הקדמי שדומם לו..
האם באמת יש קשר בין הבעיות ? אולי סתם צירוף מקרים ?
אני כבר ממש מיואש.. אין לי כיוון אפילו..
חשבתי לפתוח את הוריאטור כדי לראות אותו בזמן פעולה. האם זה מסוכן ? לי/לקטנוע ?
תודה מראש לעונים..
Tapatalk - just tap it..