איך אפשר להתלבט בין זה לבין 390 כשה390 נותן יותר ועולה 5 אלף פחות?
יותר בבלמים יותר בבולמים יותר בצמיגים יותר בכוח מנוע (עזוב את הנייר, על הכביש בפועל) יותר בשירות (מטרו וכל מילה מיותרת)
הסגידה המוגזמת לmt בכלל קשורה ל09, משום מה היא מחלחלת בלי בסיס ל03, שלא סוגר אפילו שבוע בארץ, אבל קיבל תג של mt על הצד וסוחף התלהבות אך ורק בשל העובדה הזו.
הרי ברור לכולם בעולם שה390 מפרק אותו במבחנים, זוכה בתארים כל שנה (אופנוע השנה בקטגוריית עד 500 כולל נכון ל2015)
וכמו שאמרו, נסיעת מבחן, ולהבין שיש פה 5 אלף יותר על מותג.