עמוד 2 מתוך 2 ראשוןראשון 12
תוצאות 16 עד 20 מ 20

אשכול: התייעצות לאופנוע תיורי.

  1. #16
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2016
    הודעות
    42

    Cool עוד באותו עניין

    ציטוט נכתב במקור על ידי אייל פרדר צפיה בהודעה
    טנרה 660 ממש לא נח לרכיבות ארוכות לטעמי, כך שהייתי מוריד מהפרק.
    נכון.
    הוא לא "ממש" נוח.....כי אם נוח מאד.

    זה כבר הטנרה השני שלי מאז 2011 - השנה בה קניתי את הטנרה הראשון,והשנה את השני חדש עם צביעה אפורה מגניבה. - ולטעמי הוא נוח מאד בנסיעות ארוכות. אם טיולי יום שלם לדרום (או לצפון) נכללים בקטגוריה הארץ-ישראלית המגוחכת של "נסיעות ארוכות".
    אתמול עשיתי עליו 250 קילומטרים זעומים לדרום ונהניתי מכל שניה. אולי הוא לא יתאים לכלכך לנמוכי קומה ,אבל אני 1.83, והוא מתאים בול. קל וחומר למי שגובהו מטר תשעים.
    עניין הוויברוצים הסינגל-בוכנתיים לטעמי זניח במקרה דנן, וחוץ מזה הכל בו סבבה. נוחות מושב,תנוחת ישיבה,כוח תאוצה ומהירות סופית וגם יכולות שטח כאלה או אחרות (במקרה שלי לא רלוונטי למעט שבילים מתורבתים).

    בהצלחה בכל אשר תבחר

  2. #17
    חבר מערכת FullgaZ הסמל האישי של אסף זומר
    תאריך הצטרפות
    Dec 2012
    הודעות
    226
    ציטוט נכתב במקור על ידי שאול ה צפיה בהודעה
    בנוגע לוורסיס:
    האופנוע לנסיעת מבחן יהיה ככל הנראה דור 3, ואילו לפי התקציב שלך ככל הנראה תוכל לקנות משומש דור 2.
    קוואסקי ערכו מספר שינויים מעבר לקוסמטיקה כך שזה לא בדיוק אותו האופנוע.
    בנוסף, וורסיס נחשב ליותר ״חי ובועט״ אבל מעייף יותר ברכיבות ארוכות.
    ישנם סירטוני השוואה באנגלית על שלושת האופנועים הללו.
    מה "חי ובועט" בורסיס? אני מסכים שהמנוע שלו מרגיש קצת יותר חי משל הויסטרום ובטוח יותר מענין מזה של ה-NC750X, אבל מכאן ועד "חי ובועט ומעייף ברכיבות ארוכות".. נראה לי קצת מוגזם
    כל השלישייה הזו על הכיפאק של אופנועים, אני את ההונדה פחות אוהב בגלל אופי המנוע המשעמם, למרות שלרוכב מבוגר וחלוד הוא דווקא עלול להיות הנוח ביותר כחזרה מבין השלושה, אם באמת מדובר על חלודה רצינית.
    הויסטרום יהיה הנוח מביניהם אם באמת ענין התיור משמעותי יותר והורסיס הוא כאמור בעל יותר שמחת חיים, בעיקר כי הוא מרגיש קצת יותר קל ברכיבה והמנוע שלו מעט נמרץ יותר.

    ציטוט נכתב במקור על ידי TENERE660 צפיה בהודעה
    נכון.
    הוא לא "ממש" נוח.....כי אם נוח מאד.

    זה כבר הטנרה השני שלי מאז 2011 - השנה בה קניתי את הטנרה הראשון,והשנה את השני חדש עם צביעה אפורה מגניבה. - ולטעמי הוא נוח מאד בנסיעות ארוכות. אם טיולי יום שלם לדרום (או לצפון) נכללים בקטגוריה הארץ-ישראלית המגוחכת של "נסיעות ארוכות".
    אתמול עשיתי עליו 250 קילומטרים זעומים לדרום ונהניתי מכל שניה. אולי הוא לא יתאים לכלכך לנמוכי קומה ,אבל אני 1.83, והוא מתאים בול. קל וחומר למי שגובהו מטר תשעים.
    עניין הוויברוצים הסינגל-בוכנתיים לטעמי זניח במקרה דנן, וחוץ מזה הכל בו סבבה. נוחות מושב,תנוחת ישיבה,כוח תאוצה ומהירות סופית וגם יכולות שטח כאלה או אחרות (במקרה שלי לא רלוונטי למעט שבילים מתורבתים).

    בהצלחה בכל אשר תבחר
    פרדר שכח לציין, אבל הוא בעלים של טנרה 660 כבר כמה שנים טובות וגם יצא לו לרכב על בערך כל אופנוע חדש בשנים האחרונות כך שיש לו כר נרחב להשוואה בענין הנוחות, שלמרות שמדובר בענין סובייקטיבי, עדיין יש פה פן אובייקטיבי שלפיו הטנרה 660 הוא לא אופנוע מהנוחים בנמצא לרכיבות ארוכות. אפשר להסתדר? כנראה שכן. יש מי שזה יפריע לו פחות או אפילו יתאים בדיוק למנח העכוז שלו כך שנוח לו במיוחד? בוודאי שאפשרי. להגיד שהוא נוח באותה מידה כמו, נניח, אותם ויסטרום/ורסיס/NC750 - סביר שהרוב המוחלט של האנשים יגידו לך אחרת.


  3. #18
    Member הסמל האישי של diesel
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    496
    נו טוב, אני בעלים של F800ST שנת 2007 (עליה ב- 2009) עם 37,000 ק"מ על השעון.
    מדובר בדגם שלא נמכר הרבה בארץ (חבל או לא, זו כבר שאלה של פרספקטיבה), אמין למדיי, ונותן תמורה יפה ביחס למחיר בתור משומש לרוב.
    מנוע רוטקס שני צילנדרים מקבילים, עם המון מומנט זמין החל מסל"ד נמוך, ורצועת כח רחבה ובריאה, קצת נחנק בסוף הסקאלה, אבל אפשר לסלוח על זה. מכסה קשת רחבה של שימושים, מגיחות סולו עירוניות, עד לטיולי 1000 ק"מ בזוג (עם שני תיקי הצד המבריקים). וורסטיליות לתפארת, או כמאמר הקלישאה: טוב מאוד בהכל, אינו מצטיין בכלום.
    מכלולים איכותיים ביחס לנפחי הביניים וכנראה מעל הסטנדרט של הקטיגוריה (בלמי ברמבו, בולם אחורי SHOWA, פלסטיקה של אקרוס וכולי.. נראה ומרגיש איכותי). צריכת דלק סביב ה- 20 ק"מ/ל' (נו, הכל תלוי..) וטיפולים כל 10 אלף ק"מ עם עלות ממוצעת לסגמנט.
    כמובן שיש כמה דברים מציקים/מעיקים/יכול להיות יותר טוב יותר, שזה לא המקום לפרט, אך בשום שלב לא מרגישים שמדובר בפשרה גסה מדי.
    מקווה שעזרתי
    (2017) BMW R1200GS

    (1979) BMW R100/T

  4. #19
    Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2015
    הודעות
    123
    תודה, עכשיו רק נשאר למצוא אחד כזה

    Sent from my SM-N920C using Tapatalk

  5. #20
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2016
    הודעות
    10
    אני רוכב היום על גולדוינג אספנות מנוע 1200 אופנוע תיור מדהים אמין בעל כח כשצריך כיסא סלון למורכבת וביטוח זול.
    זו גם אופציה.

אשכולות דומים

  1. התייעצות לגבי אזעקה לאופנוע
    על ידי YoniSlash בפורום פורום ציוד
    תגובות: 19
    הודעה אחרונה: 09-10-2016, 17:45
  2. התייעצות בנוגע לאופנוע שטח ראשון
    על ידי tom12 בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 02-07-2016, 13:31
  3. העברת ביטוח חובה מאופנוע אחד לאופנוע אחר
    על ידי אבירם* בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 15-02-2016, 09:30
  4. תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 16-12-2015, 13:22
  5. התייעצות בנוגע לאופנוע ראשון
    על ידי tal12 בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 28-07-2015, 19:23

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO