שכחתי לציין שהתקציב הוא בין 35 ל45 כשאני מותח.
כמו כן, מה עם הf800r?
מה בעצם ההבדלים בינו לבין הf800st?
Sent from my SM-N920C using Tapatalk
החלטתי לחזור לרכב על דוג.
עשיתי נסיעת מבחן על ויסטורם 650 ועל nc750x.
שניהם היו נוחים ומושכים לרוכב חלוד.
וורסיס לנסיעת מבחן יהיה רק אחרי החג-כלומר כמה שבועות מעכשיו.
אני מחפש כבר כמה זמן f800st אבל לא החיפושים שלי לא מעלים כלום.
מחפש רעיונות על כלים שלא חשבתי עליהם.
נסועה יחסית נמוכה( מעריך שעד 10 בשנה מקסימום), חשוב לי שיהיה נוח( 1.90), לא מחפש כלי להתגרזנות אבל כן מחפש קצת כוח. מיגון רוח טוב חשוב לי לטיולים ארוכים, ומושב נוח למורכבת זה יתרון.
מעדיף כלי שלפחות את הטיפולים הקטנים אוכל לבצע לבד או לחלופין כזה שהאחזקה יחסית תהיה זולה.
כלים נוספים ששווה לשקול?
שכחתי לציין שהתקציב הוא בין 35 ל45 כשאני מותח.
כמו כן, מה עם הf800r?
מה בעצם ההבדלים בינו לבין הf800st?
Sent from my SM-N920C using Tapatalk
טנרה 660 חדש?
מכיוון שאין לי שום עניין עם שטח, וכן חשוב לי בנסיעות שלי לצפון שיהיה נוח ועם אפשרות למעט יותר כוח אני חושב שהטנרה פחות מתאים, אני טועה?
הוא גם קצת מעבר לתקציב שלי, ואני לא רוצה למתוח יותר
Sent from my SM-N920C using Tapatalk
ממליץ בחום על ויסטרום, אחזקה במוסך יקרה, לבד הרבה יותר סבירה, אך אופנוע שווה כל שקל.
גילוי נאות, ברשותי וי סטרום 650 2005, אצלי כבר כמה שנים, עם קילומטראג' מגרד את ה200000, נוח, יציב, ואמין מאוד.
אני הייתי מחכה קצת לאדווינצ'ר 700 סמ"ק החדש של ימאהה, נשמע מעניין, הבנתי שמדובר בכלי שיקבל את אותה שלדה ומנוע של הMT07.
הויסטורם הפך להיות "ברירת המחדל" שלי אחרי הנסיעת מבחן אבל כן רציתי אחד מעט חזק יותר יותר.
אדוונצר כזה כנראה יהיה הרבה מעל התקציב שלי…
Sent from my SM-N920C using Tapatalk
טרנסאלפ 650-700,טנרה 660.
תודה לכולם על הרעיונות.
Sent from my SM-N920C using Tapatalk
טנרה 660 ממש לא נח לרכיבות ארוכות לטעמי, כך שהייתי מוריד מהפרק.
ויסטרום 650 אכן אחלה כלי תיור למרחקים. אם אתה לא מוגבל רישיון, לא הייתי שולל הונדה ווארדו, בתקציב שלך יש מצב למצוא כלים במצב לא רע. ספה מתנייעת.
בעניין ה-F800ST, לטעמי דו"ש מוטה כביש יותר נח מאופנוע ספורט תיור או נייקד.
אם תצליח למצוא TDM במצב טוב (מודל 2003 ומעלה) לדעתי יתאים לך מאוד.
רק אל תיקח איתך אישה על רכב:
בנוגע לוורסיס:
האופנוע לנסיעת מבחן יהיה ככל הנראה דור 3, ואילו לפי התקציב שלך ככל הנראה תוכל לקנות משומש דור 2.
קוואסקי ערכו מספר שינויים מעבר לקוסמטיקה כך שזה לא בדיוק אותו האופנוע.
בנוסף, וורסיס נחשב ליותר ״חי ובועט״ אבל מעייף יותר ברכיבות ארוכות.
ישנם סירטוני השוואה באנגלית על שלושת האופנועים הללו.
BMW F800 GSA