לא יכולתי לחשוב על כותרת טובה יותר, אז אני מקווה שזאת תספיק.
נפתח פה שרשור מעניין לגבי חבר פורום שרצה למכור את הכלי שלו ומצא עצמו בבעיה. (לא אפרסם פה קיצור דרך בגלל האורך שלו).
אז שאלתי לשמע פתחתי שרשור זה, הינה: אם אדם מעוניין לקחת את הכלי לסיבוב כדי להתרשם ממנו/לבדוק שהוא מתאים לו/ לבדוק שהכל בסדר ברכיבה, מה אני כבעל הפלא הדו גלגלי הזה יכול לעשות בתור ערבות שהוא יחזור אלי כפי שהוא? או לחילופין אם פתאום יקרה משהו כגון הוא יפיל, יגרום לתאונה והכלי יפגע וכו'?
בואו נגיד גם שזה רוכב חדש ואינו רשאי עוד להרכיב ולכן אינך יכול לשבת על המושב האחורי.
את המחיר המלא במזומן או שהוא לא עולה על האופנוע.
זה כמו לבקש ממישהו את אישתו לסיבוב.
אני חיי בשביל למות על האופנוע שלי.
פשוט לא נותנים, הולכים לבדיקה, אם זה דגם שעדיין נמכר כחדש אפשר להגיד לקונה שיבצע רכיבת מבחן בסוכנות.
Tracer 900
תגיד ללקוח ישר - אין לך ביטוח וזה לטובתך לא לעשות עליו סיבוב. קח אותו למוסכניק ששניכם סומכים עליו ואולי שהוא יעשה סיבוב.
נערך לאחרונה על ידי SuperRuti; 18-04-2016 בשעה 10:53.
ולמה שאתן למוסכניק סיבוב וללקוח לא?
גם למוסכניק אין עליו ביטוח.
זה לא שאתה מכניס אותו לטיפול וביטוח המוסך תקף. או שכן?
למוסך יש ביטוח. עד שהוא לא קנה ממך את הכלי הוא לא עולה עליו. נורא פשוט.
Sent from my A0001 using Tapatalk
טוב. העניין הזה נסגר מהר. התגובות פה חד משמעיות.
רק מוסכניק.
יש עוד אפשרות שהיא פחות אהובה עליי, לעשות סיבוב לקונה בתור מורכב.
יש בזה גם סיכונים כמובן, אבל אפשרות ריאלית גם.
אבל הוא לא יקבל חוות דעת על האופנוע בתור מורכב. רק אולי על איזה רוכב אתה.
אז כדי לסכם את מה שנאמר עד כה.. סוג של...
להרכיב את הקונה למוסך ואז לתת למוסכניק לבדוק.
כך הקונה גם ירגיש שהכלי תקין וגם יקבל חוות דעת מקצועית.
אני קניתי את האופנוע שלי בלי לרכוב עליו.
איך קניתי? המוכר הרכיב אותי כל הדרך למוסך הבדיקה, כך שיכלתי לעקוב אחרי העברת הכח, הילוכים ומערכת החשמל. את השאר השארתי לבודק.
על האופנוע עליתי רק אחרי העברת הבעלות.
Sent from my C6833 using Tapatalk